ثبتی نو معتبرترین موسسه ثبتی با 10 سال افتخار خدمتگزاری شما
ثبتی نوarrow تاسیس شرکتها blog ثبت موسسه آموزشی
ثبت موسسه آموزشی

ثبت موسسه آموزشی

ثبت موسسه آموزشی به چه مجوزی نیاز دارد؟ شرایط ثبت موسسه آموزشی و هزینه اخذ مجوز از وزارت علوم و مدارک مورد نیاز تاسیس آموزشگاه فنی و آموزشی در کمترین زمان ممکن

مدت زمان: 20 روز کاری

مدارک: مدارک شناسایی اعضاء

هزینه: حدود 2/5 میلیون

مجوز: نیاز دارد

فهرست عناوین
نویسنده: احسان معظمی تاریخ انتشار: 27 بهمن 1399 بروزرسانی: 24 مهر 1400

ثبت موسسه آموزشی چگونه است؟ شرکت ها به دو دسته ی شرکت تجاری و شرکت غیر تجاری تقسیم می شوند. تفاوت این دو در این است که در شرکت تجاری، فعالیت های معامله ای مختلف برای کسب در آمد انجام می شود و از این طریق سود به دست می آورند اما در شرکت غیر تجاری این گونه نیست و فعالیتی در بازار برای کسب سود انجام نمی شود.

ثبت موسسه آموزشی

انواع موسسه آموزشی

موسسه ی آموزشی جزء شرکت های غیر تجاری است که معامله ای را بازار انجام نمی دهد. حال خود موسسه آموزشی انواع مختلفی دارد و در دو گروه تقسیم بندی می شود، در دسته ی اول افراد در موسسه آموزشی کسب در آمد می کنند و در نهایت سود به دست آمده را بین افراد گروه تقسیم می کنند.

در گروه دوم قصد تامین در آمد و سود وجود ندارد. شرایط جامعه ایجاب می کند که افراد از راه درس خواندن در پی پیشرفت تحصیلی باشند، در این میان برای ترقی و پیشرفت نیاز است که در موسسات آموزشی فعالیت داشت. اگر قصد ثبت موسسه آموزشی را دارید با ما همراه باشید تا مراحل آن را برای شما توضیح دهیم.

برای ثبت موسسه آموزشی به مجوز احتیاج است؟

در پاسخ این سوال می توان گفت، بله برای تاسیس و ثبت موسسه آموزشی به مجوز رسمی احتیاج است که این مجوز از سه طریق وزارت فرهنگ و ارشاد، وزارت علوم و آموزش و پرورش باید گرفته شود. این سه مجموعه باید موافقت کنند و پس تایید آن ها است که می توان اقدامات بعدی را شروع کرد. فعالیت هایی را که در زیر نام برده ایم را خود باید مجوز کسب کنند.

  • یک سری افراد باید باشند تا اگر دانشجویی قصد رفتن به خارج از کشور را داشت، بتوانند به او کمک کرده و راه و روش درست را به فرد نشان دهند.
  • دانشگاه های مختلف و موسسات دانشگاهی
  • ساخت دانشگاه و و آزمایشگاه ها
  • راه اندازی انجمن هایی برای برگزاری مسابقات ورزشی در دانشگاه ها
  • برگزاری کلاس هایی برای تقویت و رفع اشکال دانش آموزان و دانشجویان در همه ی مقاطع تحصیلی

مدارک مورد نیاز برای ثبت موسسه آموزشی

  • شناسنامه و کارت شناسایی فرد. در صورتیکه قرار است چند نفر در ثبت موسسه آموزشی با همدیگر شراکت کنند، باید شناسنامه و کارت ملی همه ی اعضا، تحویل داده شود.
  • داشتن کارت اتمام خدمت برای تمامی اعضای شرکت ضروری است.
  • تحویل مجوز تاسیس موسسه ای که قرار است ثبت شود
  • باید یک مکان در نظر گرفته شده باشد و همچنین باید مدارک و تاییدیه موبوط به مکان مورد نظر، تحویل داده شود.
  • فرم تعهد نامه باید تهیه و به امضای شرکا برسد.
  • تحویل اساس نامه موسسه ی مورد ذکر، ضروری است.
  • اگر قصد تاسیس و ثبت هنرستان غیر دولتی را دارید، باید مجوز آن را هم در دست داشته باشید.
  • فرم تقاضا نامه به همراه مهر و امضای شریکان باید آماده باشد.
  • داشتن پروانه تاسیس لازم است.
  • روزنامه ای که در نهایت آگهی را چاپ می کند، باید موجود باشد و یک کپی از آن تهیه شود.

شرایط اخذ مجوز موسسه آموزشی از وزارت علوم

1) در ابتدا باید مجوز موسسه ی در خواست داده شده، از واحد فرهنگی دریافت شود.

2) برای گرفتن مجوز تاسیس شرکت باید یک سری دوره های آموزشی طی شود. برای گذراندن این دوره ها باید ابتدا یک درخواست به اداره فرهنگ و ارشاد داده شود.

3) پس از تایید درخواست و سپس گذراندن مراحل دوره یک گزارش برای تایید پایان دوره صادر می شود. این گزارش صادر شده باید به اداره آموزش فرهنگی و هنری تحویل داده شود.

4) مدارکی را که در بالا برای ثبت موسسه آموزشی ذکر کردیم، باید در این مرحله به اداره تحویل داده شود.

5) پس از تحویل مدارک باید بر طبق شرایط و ضوابطی که وجود دارد، یک نام برای موسسه آموزشی انتخاب شود. در خواست نام باید در سامانه اداره ثبت موسسه درج شود تا مورد بررسی کارشناس ها قرار گیرد که در صورت موافقت نشدن با آن باید هر چه سریع تر به ثبت درخواست برای نام جدید اقدام شود.

6) در نهایت، اگر درخواست ثبت موسسه آموزشی با موافقت اداره ی مربوطه رو به رو شود، فرد درخواست دهنده می تواند گزارش خود را در یک آگهی روز نامه ثبت کرده و سپس مجاز به فعالیت در این زمینه خواهد شد.

شرایط تاسیس موسسه آموزشی

1) برای تاسیس موسسه آموزشی باید تعداد افرادی که با هم شراکت می کنند، بیشتر از یک نفر باشد.

2) برای تاسیس و ثبت موسسه آموزشی باید یک حداقل سرمایه ای وجود داشته باشد حال این سرمایه می تواند به صورت نقدی باشد، می تواند به صورت یک زمین و یا ملک وجود داشته باشد. حداقل سرمایه ای را که برای این کار در نظر گرفته اند، مبلغ 100 هزار تومان است.

3) برای ثبت موسسه آموزشی، فرد باید حتما یک مکان را برای به راه انداختن این موسسه در نظر گرفته باشد. مدارک و اسناد ملک انتخابی باید در هنگام تحویل مدارک، به اداره مربوطه تحویل داده شود.

4) داشتن مجوز ، یکی از شرایط لازم و ضروری برای این کار است که در اولین مرحله باید نسبت به گرفتن آن اقدام شود.

5) داشتن اساس نامه و فرم صورت جلسه امضا شده و مورد تایید قرار گرفته هم از دیگر شرایط لازم است.

هزینه ثبت موسسه آموزشی

هزینه ثبت موسسه آموزشی

خوب احتمالا هزینه ثبت موسسه آموزشی هم برای شما سوال است. ابتدا خدمتتان عرض کنیم که اگر خودتان تخصص و دانش کافی داشته باشید هزینه خیلی کمی باید پرداخت کنید. اما در غیر این صورت برای ثبت موسسه آموزشی مبلغی بین 1،800،000 تا 2،200،000 هزار تومان باید پرداخت کنید

ثبت موسسه آموزشی چه مدت زمان طولی می کشد؟

1) گفتیم که برای ثبت موسسه آموزشی باید درخواست یک نام به اداره ارسال شود اگر این نام انتخاب شده مشکلی نداشته باشد، طی مدت زمان بسیار کوتاهی مثلا دو روز، تاییدیه ی آن صادر می شود. شرایط نام انتخاب شده این است که این نام باید حداقل دارای سه بخش باشد و همه ی بخش ها کلمات فارسی باشند. نام انتخابی باید تا حد امکان مشابهتی با دیگر نام ها نداشته باشد تا مورد تایید قرار بگیرد.

2) پس از تایید نهایی، باید یک آگهی در روزنامه درج شود که این مرحله هم تقریبا 10 تا 14 روز طول می کشد. البته اگر می خواهید این مراحل سریع تر انجام شوند، کار ها را به یک وکیل کار بلد بسپارید.

3) ثبت آگهی در روزنامه یک هزینه ای دارد که این هزینه طی مدت زمان کمتر از 20 روز باید اداره تحویل داده شود تا بقیه مراحل زودتر انجام شود.

شرایط انتخاب نام مناسب برای گرفتن تاییدیه ثبت موسسه آموزشی

  • در صورتیکه سازمان مربوطه موافقت کند، برای انتخاب نام موسسه می توان از نام شخص درخواست دهنده موسسه هم استفاده کرد.
  • نام انتخاب شده برای موسسه باید جدید باشد و از نام های قدیمی و تکراری نباید استفاده کرد.
  • در صورت امکان، باید برای انتخاب نام شرکت از کلمه های فارسی استفاده کرد.
  • اگر قرار است در نام انتخابی شرکت، از اعداد استفاده کنید، باید ارقام را به صورت نوشتاری، مثلا (سه، چهار و...) بنویسید.
  • از اسامی خاص، مثلا نام یک شخص بزرگ و یا شهید و... نمی توان استفاده کرد.
  • از نام شهر ها هم می تواند در نام به کار برده شده برای موسسه استفاده کرد.
این مطلب را حتما بخوانید ثبت موسسه علمی

نکات مهم ثبت موسسه آموزشی

1) معمولا برای درخواست ثبت موسسه آموزشی احتیاجی به گرفتن تاییدیه عدم سوء پیشینه نیست و از این بابت، ممنوعیتی را برای فعالیت افراد ایجاد نمی کند.

2) سرمایه ای را که موسسات باید برای شروع فعالیت پس انداز می کنند، باید در اختیار مدیر عامل موسسه ی تاسیس شده قرار بگیرد.

3) اگر برای انجام کارهای مربوط به ثبت موسسه آموزشی، کار ها را به وکیل واگذار کرده اید، باید وکیل مربوطه کار های اداری مربوط به برابر با اصل شدن مدارک را بر عهده بگیرد.

4) هر سازمان و اداره ی شرایط و قوانین مربوط به خود را برای ارائه ی اساس نامه و تقاضا نامه ها دارد و این قوانین بر حسب فعالیت های تعریف شده ی مربوط به خود است. برای مثال نحوه ی ارائه ی تاییدیه به درخواست کننده ممکن است در یک سازمان به صورت دستی صورت گیرد و در سازمانی دیگر فرم به صورت چاپ شده برای درخواست دهنده ارسال گردد.

5) انتخاب نام برای موسسه آموزشی به معنای انحصار نام برای موسسه ی مربوطه نیست بلکه برای این کار باید اقدامات مربوط به ثبت برند را انجام دهید و لوگوی مخصوص به خود را به تایید برسانید.

6) شرایط و مدارک خواسته شده برای هر درخواست با درخواست دیگر ممکن است متفاوت باشد. برای اینکه کار های مربوط به ثبت شرکت سریع تر پیش برود، بهتر است به صورت حضوری مدارک را به اداره ی ثبت کننده تحویل دهید و کمتر به صورت پستی اقدام به این کار نمایید.

نتیجه گیری

پیشرفت علم و دانش و همچنین نیاز به آموزش در زمینه های مختلف، باعث به وجود آمدن موسسات آموزشی گشته است. افرادی که برای درآمد زایی اقدام به ثبت موسسه آموزشی می نمایند، باید شرایط لازم فراهم کنند و سپس یک سری مدارک را تحویل داده و یک نام مناسب برای شرکت خود انتخاب کند. در صورتیکه درخواست آن ها با موفقیت ثبت شود می توانند شروع به فعالیت در این زمینه نمایند.

3.5/5 - (2 نفر رای داده اند)

احسان معظمی (نویسنده ارشد)

من تمام تجربیات خودم رو در زمینه خدمات امور ثبتی در این مقالات برای شما به اشتراک گذاشتم و امیدوارم تونسته باشم به افزایش علم و سواد ثبتی شما همراهان عزیز کمک کرده باشم.

ارسال نظر
درحال ارسال پاسخ به :
X
دنیا غلامی
۰۲ شهریور ۱۴۰۲

سلام وقت بخیر لطفا بفرمایید برای ثبت آموزشگاه زبان مجازی چه مدارکی لازم است؟

مریم انصاری
۰۵ شهریور ۱۴۰۲

با سلام.
برای ثبت موسسه آموزشی باید از آموزش عالی مجوز داشته باشید.

فرزاد آذری نیا
۰۱ شهریور ۱۴۰۲

سلام برای ثبت موسسه آموزشی و مشاوره در حوزه بازارهای مالی از چه نهاد و یا سازمانی باید مجوز گرفت و اینکه اگر صرفا در جهت مشاوره کسب و کار بخوایم یک موسسه داشته باشیم و نخوایم مدرک بدیم نیاز به مجوز خاصی هست یا خیر؟

ناهید رضائی
۲۶ مرداد ۱۴۰۲

عرض سلام و احترام
بنده ارشد روانشناسی بالینی هستم . جهت تاسیس موسسه آموزش مهارت های زندگی مجوز چه ارگانی نیاز هست ؟

الهه رضوانی
۱۹ مرداد ۱۴۰۲

سلام لطفا راهنمایی بفرمایید جهت تاسیس موسسه جهت تربیت نیروی انسانی آموزش زبان وهدایت به مراکز مهد کودک چه نوع مجوزی باید دریافت کرد ؟

مریم انصاری
۲۲ مرداد ۱۴۰۲

با سلام.
باید از آموزش عالی مجوز بگیرید.

محمدرضا
۱۵ مرداد ۱۴۰۲

سلام خسته نباشید برای راه اندازی موسسه تحصیلی و کنکور نیاز به کارت پایان خدمت هست؟

مریم انصاری
۱۵ مرداد ۱۴۰۲

با سلام.
برای ثبت موسسه نیازی به کارت پایان خدمت نیست.

ساناز
۱۴ مرداد ۱۴۰۲

سلام اموزشگاه خلاقیت و هوش و استعدادیابی کودک میخوام بزنم. از چه ارگانی باید مجوز بگیرم؟

مریم انصاری
۱۵ مرداد ۱۴۰۲

با سلام.
باید از کانون پرورشی مجوز داشته باشید.

عمران
۰۳ مرداد ۱۴۰۲

سلام اگر بخواهیم موسسه ی ای برای برگزاری کلاس های تقویتی درسی و باز آموزی ایجاد کنیم و هم خودم و هم سایر معلمان که از نظر جا مشکل دارند استفاده کنند باید از کجا مجوز بگیرم ؟ برای مقطع ابتدایی هست

مریم انصاری
۰۷ مرداد ۱۴۰۲

با سلام.
برای ثبت موسسه آموزشی باید از آموزش و پرورش مجوز داشته باشید.

Z.H
۲۸ خرداد ۱۴۰۲

عرض سلام و وقت بخیر
عذرمیخوام من مجوز آموزشگاه زبان دخترانه دارم و تازه شروع به فعالیت کردم. ما شهرستان هستیم و اصلا نمیصرفه فقط روی یک جنسیت جذب زبان اموز داشته باشیم. میخوام بتونم پسر هم ثبت نام کنم. ولی برای مجوز دخترانه و راه اندازی خیلی زیاد اذیت شدم و کارشناس ها کارم رو معطل کردند ۹ ماه طول کشید. فکر اینکه برای مجوز پسرانه هم بخوام این مسیر رو مجدد طی کنم نگرانم میکنه از طرفی دردسرهای خاص خودش رو داره. آیا راهی وجود نداره که راحت تر باشه و من مجاز به ثبت نام زبان اموز پسر هم باشم؟

مریم انصاری
۲۹ خرداد ۱۴۰۲

با سلام.
طابق قوانین سازمان صادر کننده مجوزتون هست،اگر بازدید داره باید حتما برای مجوز پسرانه هم اقدام کنید.

سعید بهرامی
۲۵ خرداد ۱۴۰۲

سلام من میخوام یک موسسه آموزش مکعب روبیک تاسیس کنم،ومتاسغانه هیچگونه اطلاعاتی در این زمینه ندارم.پیشاپیش ممنونم ازراهنماییتون

مریم انصاری
۲۷ خرداد ۱۴۰۲

با سلام.
باید اول از ارگان مربوطه درخواست اخذ مجوز دهید،و بعد از آن اقدام به ثبت موسسه کنید.

فاطمه
۲۵ خرداد ۱۴۰۲

سلام برای تاسیس موسسه آموزش توسعه فردی باید چه کار کرد و از چه ارگان هایی تاییدیه گرفت؟

مریم انصاری
۲۷ خرداد ۱۴۰۲

با سلام.
اگر در قالب روانشناسی باشد بدون مجوز تهران قابلیت ثبت دارد.

شکوفه زندی
۲۱ خرداد ۱۴۰۲

سلام وقتتون بخیر باشه
من میخام آموزشگاه پوست بزنم یعنی همون کارهای پاکسازی پوست و غیر تهاجمی ممنون میشم راهنماییم کنین باید مراجعه کنم سازمان فنی و حرفه ای یا ثبت اسناد و شرکت ؟

مریم انصاری
۲۴ خرداد ۱۴۰۲

با سلام.
اگر آموزشگاه بخوایید ثبت کنید باید مجوز داشته باشید ولی اگر برای موسسه زیبایی بخوایید اقدام کنید نیاز به مجوز ندارید.

سمیه صرفی
۱۷ خرداد ۱۴۰۲

سلام و عرض ادب
میخواستم آموزشگاه بازار مالی و بورس بزنم
میشه راهنماییم کنید

مریم انصاری
۲۰ خرداد ۱۴۰۲

با سلام.
برای این موضوع فعالیت باید از بورس مجوز داشته باشید.

حمید برزنونی
۱۰ خرداد ۱۴۰۲

با اهدای سلام
برای حوضه فعالیت ( مثلا برگزاری آزمون های مختلف ادارات و ارگان ها و موسسات و …. ) باید از طریق تاسیس شرکت تعاونی اقدام کرد یا از طریق تشکیل موسسه؟
ممنون میشم اول تکلیفم رو بدونم

مریم انصاری
۱۶ خرداد ۱۴۰۲

با سلام.
ثبت شرکت مسئولیت محدود و یا سهامی خاص بهتره براتون.

فائزه زهدی
۰۷ خرداد ۱۴۰۲

سلام و وقت بخیر. بنده آموزگار رسمی هستم. مدرکی مرتبط با آموزش به داوطلبان آزمون تیزهوشان(ششم و نهم) دارم. با توجه به رسمی بودنم امکان ثبت سمت ندارم. سوالم اینه برای تاسیس یه فضای آموزشی ساده، نیاز به ثبت مؤسسه هست یا آموزشگاه؟

مریم انصاری
۰۸ خرداد ۱۴۰۲

با سلام.
شما فقط داخل شرکت میتوانید سهامدار باشید و به هیچ عنوان کارمند دولت یا بازنشسته دولت نمیتواند سمت داشته باشد.
برای ثبت موسسه حتما نیاز به فضای آموزشی ما نداریم.

مهدی
۰۴ خرداد ۱۴۰۲

با سلام
ممنون بابت اطلاعات
من قصد دارم یک آکادمی مالی در زمینه بورس و فارکس با هدف مشاوره مالی تاسیس کنم
آیا با ثبت یک شرکت امکان پذیر هست یا باید حتما موسسه آموزشی ثبت کنیم ؟

مریم انصاری
۰۶ خرداد ۱۴۰۲

با سلام.
اگر کارتون خدماتی باشه بهتره موسسه باشید،در غیر این صورت شرکت ثبت کنید.

هادی تیموری
۰۱ خرداد ۱۴۰۲

سلام
بنده پروانه تاسیس از فنی حرفه ای دارم
میخوام چرتکه آموزش بدم به صورت تخصصی
در سازمان فنی حرفه ای هم هست
با این‌مجوز میتونم جزوه چرتکه دانش آموزی طراحی کنم و آموزش بدم؟ و گواهی صادر؟

مریم انصاری
۰۲ خرداد ۱۴۰۲

با سلام.
هرچی داخل مجوز قید شده باشد میتوانید فعالیت کنید.

فردین
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲

سلام وقت بخیر
من معلم رسمی هستم میخام که یک آموزشگاه تدریس خصوصی اول تا ششم راه اندازی کنم نیاز به مجوز گرفتن و.. هست یا خیر؟

مریم انصاری
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲

با سلام.
بله باید مجوز از آموزش و پرورش داشته باشید و اطلاع داشته باشید اشخاص با استخدام رسمی نمیتوانند سمت در شرکت داشته باشند.فقط میتوانند سهامدار باشند.

فاطمه
۰۱ بهمن ۱۴۰۱

سلام مدرک تحصیلی مورد نیاز برای اخذ مجوز آموزشگاه تقویتی_ کنکوری
چیه!
میشه با یه رتبه برتر شریک شد صرف اینکه رتبه برتر و فعلا مدرکی در دست نداره؟

مریم انصاری
۰۲ بهمن ۱۴۰۱

با سلام.
برای ثبت موسسه آموزشی کنکور نیاز به مجوز از آموزش عالی دارید.

هاجر احمدی
۲۴ دی ۱۴۰۱

سلام وقت بخیر
من و همسرم مدرک کارشناسی فیزیک مهندسی داریم میخواستیم یه موسسه آموزشی تاسیس کنیم امکانش هست؟لطفا راهنمایی کنید

مریم انصاری
۲۸ دی ۱۴۰۱

با سلام.
برای ثبت موسسه آموزشی نیاز به مجوز دارید. اخذ مجوز بستگی به موضوع آموزش شما دارد.

هاجر احمدی
۲۴ دی ۱۴۰۱

سلام وقت بخیر بنده وهمسرم مدرک تحصیلیمون کارشناسیِ فیزیک مهندسیِ میتونیم یه موسسه آموزشی تاسیس کنیم؟؟

مریم انصاری
۰۲ بهمن ۱۴۰۱

با سلام.
برای ثبت موسسه آموزشی باید دقیقا بررسی شود موضوع شرکت تا برای مجوز اقدام کنید.

گودرزی
۲۳ دی ۱۴۰۱

برای اخذ مجوز از ارشاد برای موسسه آموزشی به کجا و چگونه باید اقدام کرد؟

مریم انصاری
۲۴ دی ۱۴۰۱

با سلام.
برای اخذ مجوز ارشاد لطفا با موسسه ما تماس بگیرید کارشناسان ما راهنماییتون کنند.

حمید تولایی
۱۵ دی ۱۴۰۱

سلام و درود
من میخواستم موسسه ای در باب آموزش مدیتیشن و هیپنوتیزم بزنم
حالا هیچ اطلاعاتی در مورد نحوه ی گرفتن مجوزهای مربوطه ندارم .
مدارک مورد نیاز و … رو هم نمی‌دونم چیه
ممنون میشم راهنمایی کنید

مریم انصاری
۲۴ دی ۱۴۰۱

با سلام.
متاسفانه یک سری موضوعات رو شما نمی توانید به ثبت برسونید.
ولی کارشناسان ما موضوعی شبیه به موضوع شما میتوانند براتون ثبت کنند.
با موسسه لطفا تماس بگیرید. 02168251111

محمد رضا عینی
۰۸ دی ۱۴۰۱

سلام اوقات به کامتون باشه
من یه مغازه طبقه دوم یه پاساز دارم میتونم مجوز تدریس ریاضی برای این مغازه به شکل مکانه تدریس بگیرم یا مکانش شرایط دیگری دارد باید بزرگتر یا جای مشخصی باشه

مریم انصاری
۲۴ دی ۱۴۰۱

با سلام.
متاسفانه اطلاعی بابت این موضوع نداریم.

امیرعلی
۰۸ دی ۱۴۰۱

برای مجوز کنکور حسابدی باید چیکار کنیم و چه شرایطی داره

مریم انصاری
۲۴ دی ۱۴۰۱

با سلام.
لطفا برای اخذ مجوز با این شماره تماس بگیرید وکلای ما راهنماییتون کنند.

مرتضی
۲۲ آذر ۱۴۰۱

سلام
نمونه اساس نامه موسسه اموزش عالی ازاد رو چطور میشه پیدا کرد ؟

sabtino
۳۰ آذر ۱۴۰۱

سلام یا از دیگر موسسات که قبلا ثبت کردن یا از سرپرستی موسسات آموزش عالی

معصومه فرجی
۲۱ آبان ۱۴۰۱

سلام … می خواستم بدونم شرایط فیزیکی و امکانات مورد نیاز کلاس ها برای اموزشگاه چیست ؟

مریم انصاری
۲۴ دی ۱۴۰۱

با سلام.
مورد شما باید بررسی شود تا درست راهنمایی شوید.لطفا با موسسه تماس بگیرید.

محمد قریشی
۱۰ آبان ۱۴۰۱

سلام وقت بخیر
من مدرک مهندسی عمران دارم و قصد تاسیس یک موسسه آموزشی کنکور را دارم ، آیا باید حتما مدرک روانشناسی یا … داشته باشم یا نیازی به دریافت مدرک تحصیلی دیگر نیست؟
ممنونم

مریم انصاری
۲۸ دی ۱۴۰۱

با سلام.
برای تاسیس موسسه آموزشی کنکور از آموزش و پرورش نیاز به مجوز دارید.

محمد رضا فرازمند
۰۵ آبان ۱۴۰۱

سلام
روز خوش
بنده قصد دارم موسسه آموزشی در زمینه فروش و بازرگانی و منابع انسانی تاسیس کنم
از کجا باید مجوزهایش را بگیرم؟
در ضمن شما صفر تا صد اخذ مجوز را انجام می دهید؟
اگر امکانش هست حق الزحمه دریافت مجوز را بفرمایید ممنون

مریم انصاری
۰۱ بهمن ۱۴۰۱

با سلام.
برای دریافت اطلاعات و مشاوره با موسسه تماس بگیرید تا مشاوران ما راهنماییتون کنند.

نازی
۲۵ مهر ۱۴۰۱

سلام
ببخشید من میخواستم موسسه کنکوری بزنم شرایط
زدن موسسه کنکوری چی هست ،لیسانس دارم و دوره مشاوره هم گذروندم ی مدرک مشاوره تحصیلی بهم دادن

مریم انصاری
۰۱ بهمن ۱۴۰۱

با سلام.
برای ثبت موسسه آموزشی از آموزش عالی نیاز به مجوز دارید.

علیرضا عزیزی
۱۳ شهریور ۱۴۰۱

سلام. موسسه مشاوره کسب و کار دارم. میخوام مجوز آموزش کسب و کار هم بگیرم. ممنون میشم راهنمایی کنید

مجید یوسفی بابادی
۳۰ مرداد ۱۴۰۱

سلام و درود ممنون از اطلاعات مفیدتون .
بنده مدیر عامل یک شرکت هستم که موضوع شرکت در زمینه ی مشاوره ی آموزشی هست. اگه بخوام مجوز آموزش بگیرم میشه با اسم همین شرکت باشه اشکالی نداره؟ یا حتما باید موسسه باشه ؟
برای مجوز از وزارت علوم باید کجا پیگیری کنم؟

مریم انصاری
۰۱ بهمن ۱۴۰۱

با سلام.
اگر بخوایید برای همین شرکت مجوز بگیرید مشکلی نیست.البته باید از ارگان مربوطه هم سوال کنید.ولی اگر برای ثبت موسسه باشد مجوز باید به اسم موسسه بگیرید.

حمیدرضا جنت آبادی
۰۵ مرداد ۱۴۰۱

سلام.میخواستم بدونم من دانشجو فرهنگیان هستم.ایا میتوانم یک موسسه اموزشی بزنم.وبرای این کار اولین گام باید به کدام اداره و یا صنف مراجعه کنم.ممنون میشم راهنماییم کنید

مریم انصاری
۰۱ بهمن ۱۴۰۱

با سلام.
برای ثبت شرکت با توجه به موضوع فعالیتتون از ارگان مربوطه مجوز و یا نامه میگیرید و بعد برای ثبت اقدام میکنید.

پانیذ رزازیان
۲۱ تیر ۱۴۰۱

سلام وقت به خیر
اگه بخوایم یه مهد کودک یا یه جای نسبتا کوچیک برای اموزش کودکان خردسال راه بیندازیم نیاز به ثبت موسسه اموزشی داره یا نیازی نیست؟؟

مریم انصاری
۰۱ بهمن ۱۴۰۱

با سلام.
میتوانید موسسه آموزشی ثبت کنید و نیاز به مجوز از آموزش و پرورش دارید.

علی
۱۰ تیر ۱۴۰۱

سوال بعدیم اینه ایای برای راه اندازی اموزشگاه شرکت هم باید ثبت کرد؟

sabtino
۱۳ تیر ۱۴۰۱

برای راه اندازی آموزشگاه باید شخصیت حقوقی داشته باشید و موسسه ثبت کنید.

علی
۱۰ تیر ۱۴۰۱

سلام میخوام آموزشگاهیی راه اندازی کنم در زمینه اموزش درسی و کنکوری به دانش اموزان. فضای کار هم اشتراکیه با یه استارتاپ دیگه. مشکلی پیش نمیاد؟ و اینکه حتما نیاز هست به مجوز؟

sabtino
۱۳ تیر ۱۴۰۱

سلام و درود
اگر به صورت قانونی بخواید کار کنید که بتونید مدرک هم به دانش پذیرانتون بدین حتما نیاز به مجوز دارید.

مهناز ازاد
۰۵ خرداد ۱۴۰۱

سلام من مجوز موسسه زیبایی گرفتم و اسم رو هم ثبت کردم و اموزش هم جزء موارد ثبت شده است حالا میخوام مجوز اموزشی رو بگیرم چطور اقدام کنم ؟؟

مژده کیا
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱

سلام وقت بخیر.
من میخواستم موسسه آموزشی برای نیروی انسانی شاغل در شرکت های صنعتی دایر کنم ممنون میشم راهنماییم کنید.

sabtino
۲۹ خرداد ۱۴۰۱

سلام وقت بخیر
برای این کار علاوه بر ثبت شرکت نیاز به گرفتن مجوز دارید، برای گرفتن مجوز اقدام کردید؟

لیلا احمدی
۱۹ فروردین ۱۴۰۱

سلام
میخواستم بدونم از کدام ارگان باید مجوز برای موسسه ای در زمینه مهارت های زندگی گرفت؟
اموزش و پرورش یا فنی و حرفه ای؟

امید اصغری
۰۸ اسفند ۱۴۰۰

سلام. ملک موسسه باید حتما دارای سند اداری باشد یا در ملک با سند مسکونی هم میتوان برای موسسه آموزشی اقدام کرد؟

sabtino
۰۸ اسفند ۱۴۰۰

سلام روزتون بخیر
آموزشگاهها و موسسه های آموزشی در ملک موقعیت اداری هم می تونن فعالیت داشته باشن.

محمد ابراهیم رائیجی
۲۴ آذر ۱۴۰۰

بنام خدا
با سلام
احتراماً تصمیم به ثبت موسسه آموزشی جهت برگزاری دوره های شغلی و عمومی برای کارکنان دولت و همچنین اشخاص حقیقی بخش خصوصی که نیازمند اخذ آموزش مداوم می باشند بصورت غیرحضوری (صرفاً بصورت آنلاین و در موارد ضروری بصورت حضوری) هستم خواهشمند است راهنمایی بفرمائید این امکان همراهی و همکاری شما از صفر تا صد (اخذ مجوز از وزارت علوم، سازمان امور اداری و استخدامی کشور، سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، و … که اخذ مجوز جهت فعالیت و صدور گواهی معتبر الزامی می باشد) مقدور هست یا خیر .
با تشکر

sabtino
۲۵ آذر ۱۴۰۰

سلام و درود
متاسفانه خیر جناب رائیجی، ما در زمنه اخذ مجوزات کمکی نمی تونیم داشته باشیم ولی بعد از اخذ موافقت اصولی برای ثبت موسسه می تونیم در خدمت شما باشیم.

مجید
۱۶ آذر ۱۴۰۰

البته پیرو پیام قبلی موسسه مشاوره در امور فروش و بازاریابی و راه اندازی شرکت پخش و توزیع

مجید
۱۶ آذر ۱۴۰۰

سلام
برای راه اندازی موسسه آموزشی غیر تجاری. جهت اموزش و تربیت هنرجو در زمینه هایی فروش بازاریابی. سرپرستی ومدیریت جهت اشتغال در بازار بیزینس چه مراحلی باید طی کرد. ممنون

sabtino
۲۱ آذر ۱۴۰۰

سلام و درود
ابتدا باید از وزارت علوم موافقت اصولی بگیرید بعد با موافقت اصولی اقدام به ثبت موسسه آموزشی کنید بعد از اون هم با مدارک ثبتی شرکتتون مجدد به وزارت علوم مراجعه کنید و لوح مجوز رو دریافت کنید.

آمنه رضائی
۳۰ آبان ۱۴۰۰

سلام وقت بخیر
موسسه های مشاوره هم باید از وزارت علوم مجوز دریافت کنند
و اینکه موسسه آموزشی اجازه مشاوره هم داره؟

sabtino
۳۰ آبان ۱۴۰۰

سلام و درود
بستگی داره که در چه حوضه ای باشه زمینه فعالیت شما، اما معمولا موسساتی که در موضوع فعالیتشان کلمه مشاوره باشه نیاز به مجوز نداره.

ملودی
۲۸ آبان ۱۴۰۰

با سلام.من آموزشگاه دخترانه دارم و درحال تبدیل اون به موسسه میباشم آیا همه اعضا هیءت مدیره و بازرس و……باید زن باشند؟واینکه مدرک همه آنها لیسانس باشد؟از طرفی همه انها بعد ثبت موسسه برای آموزش پرورش سوء پیشینه و آزمایش و حراست داشته باشند یا فقط مدیران

مریم طاهری
۲۴ آبان ۱۴۰۰

با سلام و احترام
من میخوام موسسه تأسیس کنم موسسه آموزشی ک هم بار علمی خودم زیاد بشه وهم از اساتید دعوت کنیم برای تدریس ،لطفا راهنمایی کنید از کجا باید شروع کنم و اینکه ب کجا باید مراجعه کرد ممنون
مثلا زبان،کامپیوتر ، کلاس های تقویتی و کنکور

sabtino
۲۵ آبان ۱۴۰۰

سلام و دورد
باید ابتدا به وزارت علوم مراجعه کنید برای درخواست مجوز تاسیس بعد از اینکه به شما موافقت اصولی دادن از طریق اداره ثبت شرکتها موسسه آموزشی رو تاسیس کنید

عاطفه فتوحی
۰۵ آبان ۱۴۰۰

سلام.با دردست داشتن مدرک مجازی اموزش مهارت زندگی میخوام موسسه اموزشی بزنم .باید ازکجامجوزبگیرم و مراحل بعدش بایدچیکارکنم

sabtino
۰۸ آبان ۱۴۰۰

سلام و درود
شمما هم می تونید ابتدا موسسه آموزشی رو ثبت کنید بعد برای مجوز اقدام کنید، هم اینکه ابتدا مجوز موافقت اصولی بگیرید بعد موسسه خودتون رو ثبت کنید.

رامین شجاعی
۲۱ مهر ۱۴۰۰

سلام .
ما یه موسسه داریم با موسسه مون میشه مجوز آموزشگاه فنی و حرفه ای یا ‌کلا موسسه آموزشی گرفت؟

sabtino
۲۳ مهر ۱۴۰۰

سلام و درود
باید از وزرات علوم مجوز بگیرید بعد موضوع موسسه رو در اداره ثبت تغییر بدین تا موسسه ای که دارید آموزشی بشه

امیرهوشنگ شزا
۲۰ مهر ۱۴۰۰

با عرض سلام
اینجانب موافقت اصولی تأسیس آموزشگاه زبان را از اداره آموزش و پرورش اخذ نموده ام
مکانی را هم اجاره کرده ام
کارشناس آموزش و پرورش بازدید نموده و احتمال زیاد اوکی هست
قرار است با فردی دیگر همکاری کنیم
اینطور که راهنمایی کردن مجوز آموزشگاه که پس از سیر مراحل اداری به من تعلق می گیرد ولی بخاطر اینکه همکار من هم سهیم باشد گفتند که می توانید موسسه نیز ثبت کنید تا سهم هریک و همینطور مسولیت ها مشخص شود
حالا برای ثبت چنین موسسه ای راهنمایی می خواستم
اگر لطف کنید ممنون میشم

sabtino
۲۳ مهر ۱۴۰۰

سلام و درود
شما با برگه موافقت اصولی که دارید یک موسسه آموزشی ثبت می کنید که شما و دوستتون اعضای این موسسه خواهید بود. بعد این موسسه آموزشی با میزان سهمی که مورد توافق شما هست به صورت یک شخصیت حقوقی به هر دو نفر شما تعلق خواهد داشت.

کرمی
۰۷ مهر ۱۴۰۰

سلام چجوری باید مجوز بگیریم؟

sabtino
۰۸ مهر ۱۴۰۰

سلام و درود
بسته به نوع آموزشی که تصمیم دارید داشته باشید باید از ارگانهای مجزا درخواست جواز کنید

S.jafari
۲۲ شهریور ۱۴۰۰

سلام صفرتاصد ثبت موسسه را انجام میدهید؟

sabtino
۲۲ شهریور ۱۴۰۰

سلام و درود
بله صفر تا صد خدمات ثبت موسسه آموزشی رو انجام میدیم فقط موسسه آموزشی مجوزی هست باید مجوز داشته باشید که بتونیم براتون انجام بدیم.

الهام
۱۳ شهریور ۱۴۰۰

سلام ،من میخوام موسسه تأسیس کنم موسسه آموزشی ک هم بار علمی خودم زیاد بشه وهم از اساتید دعوت کنیم برای تدریس ،لطفا راهنمایی کنید از کجا باید شروع کنم و اینکه ب کجا باید مراجعه کرد ممنون

sabtino
۱۳ شهریور ۱۴۰۰

سلام روتون بخیر
شما نیاز به 2 نفر اعضا دارید که واجد شرایط باشن و بتونید از طریق مدرک تحصیلی مدیر عامل درخواست مجوز آموزش از وزارت علوم داشته باشید، که البته بستگی به نوع آموزشی که قرار است ارائه کنید دارد.

f-nik
۱۷ مرداد ۱۴۰۰

سلام
میخواستم بدونم ارگان های ذیربط موسسه های علمی آموزشی چی هستش؟
ممنون میشم جواب بدین

sabtino
۱۸ مرداد ۱۴۰۰

سلام و درود
بستگی به فعالیت شما داره، هم می تونه به آموزش و پرورش مربوط باشه، هم به ارشاد، هم کانون های آموزشی، باید نوع فعالیت شما مشخص باشه که بدونیم دقیقا به کدام ارگان مربوط میشه

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button