ثبتی نو معتبرترین موسسه ثبتی با 10 سال افتخار خدمتگزاری شما
ثبتی نوarrow تاسیس شرکتها blog ثبت شرکت آژانس هواپیمایی و شرایط تاسیس آژانس مسافرتی بند الف و ب
ثبت شرکت آژانس هواپیمایی و شرایط تاسیس آژانس مسافرتی بند الف و ب

ثبت شرکت آژانس هواپیمایی و شرایط تاسیس آژانس مسافرتی بند الف و ب

ثبت شرکت آژانس هواپیمایی چه مجوزی نیاز دارد؟ خرید و فروش مجوز بند الف و ب ثبت شرکت آژانس هواپیمایی مسئولیت محدود، شرایط و هزینه هایی دارد که در این خصوص آموزش های لازم را می دهیم.

مجوز: موافقت اصولی نیاز دارد

مدت زمان: حدود 20 روز

هزینه: حدود 3 میلیون تومان

مدارک: موافقت اصولی و مدارک شناسایی

فهرست عناوین
نویسنده: احسان معظمی تاریخ انتشار: 09 آبان 1399 بروزرسانی: 18 آبان 1400

ثبت شرکت آژانس هواپیمایی این روزها با استقبال زیادی مواجه است و دلیلش گرایش مردم به سفرهای هوایی است. تورهای گردشگری هم به صورت مداوم در حال توسعه و جذب افراد هستند. قطعا یک آژانس هواپیمایی علاوه بر برگزاری تور و جا به جایی مسافر، در زمینه حمل و نقل کالا و بسیاری راه های دیگر هم می تواند درآمدزایی داشته باشد. بنابراین می توان گفت درآمد آژانس هواپیمایی درآمد قابل توجهی خواهد بود.

ثبت شرکت آژانس هواپیمایی

مشتریان ما که قصد ثبت شرکت آژانس هواپیمایی را دارند همواره سوالات زیادی در این زمینه دارند که احتمالا سوالات شما هم می تواند باشد. هزینه تاسیس آژانس هواپیمایی چقدر است؟ چگونه آژانس هواپیمایی بزنیم؟

فروش مجوز آژانس هواپیمایی چگونه است؟ درآمد آژانس هواپیمایی خوب است؟ شرایط تاسیس آژانس چیست؟ این ها و موارد مشابه دیگر تعدادی از سوالاتی است که همواره از مشتریان مان در ثبتینو می شنویم.

ثبت شرکت آژانس هواپیمایی بند الف و ب

آژانس های هواپیمایی با هدف ارائه خدمات تشکیل می شوند. اما این خدمات چیست؟ تشکیل تورهای مختلف سیاحتی و زیارتی، رزرو بلیط، رزرو هتل، مشاوره و... از جمله خدماتی است که این آژانس ها ارائه می دهند.

اما یک آژانس هواپیمایی بدون داشتن مجوزهای لازم قانونی نمی تواند فعالیت کند. در واقع باید یک شخصیت حقوقی داشت تا بتوان در این زمینه فعالیت کرد. شرایط تاسیس آژانس هواپیمایی را از نظر چگونگی ثبت آن در این مطلب بررسی می نماییم.

تا هنگامی که ثبت شرکت آژانس هواپیمایی صورت قانونینکنید اجازه فعالیت نخواهد داشت.

چند نوع شرکت در زمینه گردشگری وجود دارد؟

شرکت هایی که در زمینه گردشگری فعالیت می کنند از نظر نوع فعالیت ها به دو دسته تقسیم می شوند: دفاتر خدمات مسافربری و شرکت گردشگری.

شرکت های گردشگری تنها می توانند رزرو بلیط و هتل را انجام دهند. از طرفی شرکت های خدمات مسافربری می توانند علاوه بر این ها تورهای گردشگری داخلی و خارجی هم برگزار کنند.

دفاتر خدمات مسافرتی

بر اساس آن چه ماده 1 آئین نامه نظارت بر فعالیت انواع دفترهای گردشگری و خدمات مسافربری می گوید، دفترهای خدماتی شامل موارد زیر می باشد:

  • دفترهای جهانگردی – سیاحتی : این دفاتر می توانند تورهایی برای داخل یا خارج از کشور برگزار کنند. ثبت نام برای سفرهای زیارتی و ارائه خدمات مربوط به آن فعالیتی است که این شرکت ها با رعایت کامل قوانین می توانند انجام دهند.
  • دفاتر مسافرتی: این دفاتر می توانند به مسافران بلیط بفروشند و خدمات لازم در این زمینه را با رعایت کامل قوانین انجام دهند.
  • دفاتر زیارتی: این دفاتر امور مربوط به سفرهای زیارتی در داخل و یا به خارج از کشور را انجام می دهند. انجام کلیه خدمات در این زمینه باید با رعایت کامل قوانین انجام شود.
این مطلب را حتما بخوانید ثبت شرکت مهاجرتی

چگونه آژانس هواپیمایی بزنیم؟

شما باید نوع آژانس مد نظر خود را مشخص نمایید و قوانین زیر را هم در نظر بگیرید.

  • ماده 2 می گوید اشخاص حقیقی یا حقوقی برای این که بتوانند خدمات مسافرتی انجام دهند باید از وزارت راه و شهرسازی مجوز دریافت نمایند. افرادی که می خواهند در زمینه های سیاحتی، زیارتی و جهانگردی فعالیت کنند باید از وزارت فرهنگ و ارشاد هم مجوز بگیرند.
  • بر اساس ماده 3 تمامی افرادی که می خواهند به ارائه خدمات در زمینه امور جهانگردی، زیارتی و سیاحتی بپردازند، باید مجوزهای لازم را بگیرند. مجوزآژانس های هواپیمایی را باید از نهادهای مربوطه دریافت نمایید در غیر این صورت نیروی انتظامی از فعالیت شما ممانعت به عمل خواهد آورد.
  • افرادی هستند که در مجوز تاسیس دفاتر گردشگری و موارد مشابه در اولویت نوبت قرار می گیرند. دسته اول فلرغ التحصیلان رشته های جهانگردی و ایرانگردی هستند. جانبازان بیش از 25 درصد و آزادگان و ایثارگران و هم چنین افرادی که حداقل دو سال در جبهه شرکت داشته اند، هم در اولویت نوبت می باشند.

شرایط تاسیس آژانس هواپیمایی چیست؟

  1. باید شخصی را به عنوان مدیر فنی معرفی کنید که بر کلیه امور مربوطه مسلط  باشد. این شخص باید تابعیت جمهوری اسلامی ایران را داشته و مقید به دین اسلام باشد.
  2. مواردی مانند گواهی عدم اعتیاد، گواهی عدم سوء پیشینه، دارا بودن کارشناسی رشته فناوری اطلاعات، حداقل سابقه کاری به اندازه 3 سال و... باید وجود داشته باشد.
  3. آدرس و نام کامل دفتر را باید ارائه دهید تا به صورت شرکت رسمی و قانونی ثبت شود. حداقل متراژ دفتر باید 40 تا 70 متر باشد. کاربری مکانی که به عنوان دفتر انتخاب کرده اید باید تجاری یا اداری باشد.
  4. مکانی که به عنوان دفتر در نظر می گیرید باید استانداردهای خاصی داشته باشد.
  5. تضمینی برای رعایت قوانین باید بدهید که این تضمین حداقل به میزان 50 میلیون تومان است. با توجه به شاخص های تورم این مبلغ می تواند متغیر باشد.
  6. در صورتی که به تعهدات خود عمل نکنید، مرجع قانونی می تواند علاوه بر دیگر اقدامات مقتضی، مبلغ این تضمین را افزایش دهد.
  7. نام مناسبی باید برای آژانس خود انتخاب نمایید. نام باید متعارف باشد و با فعالیت شما هم خوانی داشته باشد. شما نمی توانید از نام های غیر فارسی استفاده نمایید.

توجه کنید که انتخاب نام بسیار مهم است. شما می توانید در این مورد با کارشناسان ما در ثبتینو مشورت کنید. هم چنین ما متخصص در زمینه انجام کلیه امور ثبتی می باشیم.

هزینه تاسیس آژانس هواپیمایی

ثبت شرکت آژانس هواپیمایی مسئولیت محدود و سهامی خاص

شما می توانید همانند بسیاری از شرکت های دیگر، شرکت آژانس هواپیمایی خود را در دو قالب زیر ثبت شرکت آژانس هواپیمایی کنید:

1- در قالب شرکت مسئولیت محدود یا شرکت سهامی خاص ثبت نمایید. برای شرکت مسئولیت محدود حداقل به 2 نفر احتیاج است.

2-در مورد ثثبت شرکت آژانس هواپیمایی سهامی خاص هم نیاز به حضور حداقل 3 نفر هیات مدیره و 2 نفر به عنوان بازرس می باشد.

شرایط تاسیس آژانس هواپیمایی

شما به عنوان یک شخص حقوقی برای این که بتوانید نسبت به ثبت شرکت اقدام کنید باید شرایط زیر را داشته باشید.

  • شما نمی توانید شغل دیگری داشته باشید.
  • باید مقید به دین اسلام یا دیگر ادیانی که در قانون اساسی به عنوان ادیان رسمی شناخته شده است، باشید.
  • حداقل سن 25 سال لازم است.
  • داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ضروری است.
  • گواهی عدم سوء پیشینه کیفری را باید ارائه دهید.
  • گواهی عدم اعتیاد ضروری است.
  • حداقل مدرک کارشناسی لازم است.
  • آقایان باید کارت پایان خدمت یا معافیت خود را ارائه دهند.

نکته: اشخاص خارجی می توانند از طریق اشخاص حقوقی مجوز ثبت شرکت آژانس هواپیمایی را دریافت کنند.فروش مجوز آژانس های هواپیمایی  یا واگذاری آن با شرایط خاص و رعایت قوانین امکان پذیر است.

حتما سابقه فعالیت مرتبط با گردشگری داشته باشید

همان طور که گفتیم نیاز است که در زمینه گردشگری و زمینه های مشابه سابقه کار داشته باشید تا بتوانید مجوزهای قانونی را بگیرید. ارائه مدارک زیر نشان دهنده سابقه فعالیت شما خواهد بود:

  •  پرداخت بیمه در زمینه فعالیت های خواسته شده
  • کپی از قراردادهایی در زمینه فعالیت مربوطه و نیز قراردادهای کارکنان

مدیر فنی آژانس باید چه شرایطی داشته باشد؟

علاوه بر شرایطی که قبلا برای مدیر فنی گفتیم، او باید دارای شرایط زیر هم باشد:

  • مدیر فنی باید گواهینامه ای رسمی و معتبر از آموزشگاه های حرفه ای خدمات مسافرتی و گردشگری داشته باشند.
  • مدیر فنی باید با یکی از زبان های خارجی آشنایی کافی داشته باشد.
  • شخصی که به عنوان مدیر فنی انتخاب می شود تنها می تواند در یک دفتر مشغول به کار باشد.
  • مدیر عاملی که شرایط گفته شده برای مدیر فنی را داشته باشد، می تواند به عنوان مدیر فنی هم معرفی و مشغول به کار شود.

هزینه تاسیس آژانس هواپیمایی

هزینه تاسیس آژانس هواپیمایی با شرکتهای دیگر تفاتی ندارد. البته منظور از این هزینه همان هزینه ای هست که برای کارهای ثبتی خود می پردازید. وگرنه هزینه هایی که برای اخذ مجوز از سازمان میراث فرهنگی اخذ می کنید جز این هزینه ها نمی باشد. پس در نظر داشته باشید که هزینه تاسیس آژانس هواپیمایی با هزینه تاسیس دیگر شرکتها تقریبا یکسان می باشد.

مراحل ثبت آژانس هواپیمایی به صورت مسئولیت محدود

بهترین قالب برای ثبت شرکت آژانس هواپیمایی، شرکت مسئولیت محدود است.در ادامه به توضیح مراحل این کار می پردازیم.

  • اساسنامه باید تهیه شود. تمامی شرکا باید اسانامه را تایید نموده و سپس به سازمان هواپیمایی کشور ارسال نمایند. اساسنامه بررسی شده و مراحل بعدی انجام می شود. مجوز بر اساس اساسنامه صادر می شود،  بنابراین اگر تغییر کند باید این تغییر را به سازمان هواپیمایی اطلاع دهید. در کل تغییر در اساسنامه، شرایط مدیریتی شرکت و... را باید به سازمان هواپیمایی اطلاع دهید.
  • در این مرحله باید شرکا را تعیین کنید. حداقل حضور 2 نفر الزامی است و این میزان حداکثری ندارد یعنی هر تعداد که بخواهید می توانید شریک داشته باشید.
  • میزان سرمایه شرکت باید مشخص شود. البته در شرکت مسئولیت محدود تنها تعهد مدیر عامل در مورد مبلغ ذکر شده، برای ثبت کافی است. در اساسنامه باید میزان سرمایه اعلام شده و به تایید شرکا هم برسد. هر کدام از شرکا به میزان سهمی که در سرمایه دارند، مسئولیت هم دارند و در سود و زیان شریک هستند.
  • در این گام از ثبت شرکت آژانس هواپیمایی باید نام آژانس هواپیمایی را تعیین کنید. ذکر عبارت آژانس هواپیمایی هم در نام شرکت ضروری است تا نوع فعالیت مشخص گردد. در نهایت نام شما باید سه سیلابی بوده و معنای کاملی داشته باشد. نامی که انتخاب می کنید باید به تایید همه شرکاء برسد. ابتدا 5 نام را انتخاب نمایید تا بررسی شده و یکی از آن ها تایید شود. در صورتی که هیچ کدام از این نام ها تایید نشود دوباره باید نام های جدید انتخاب نمایید. نام شرکت باید علاوه بر اداره ثبت به تایید سازمان میراث فرهنگی و گردشگری هم برسد.
  • در این مرحله از ثبت شرکت آژانس هواپیمایی باید مدارک شرکت را نهایی کنید. شما باید اساسنامه، اظهارنامه، تقاضانامه و... را قبل از اقدام برای ثبت شرکت آماده نمایید.

متراژ دفتر آژانس هواپیمایی باید چقدر باشد؟

برای دفاتر آژانس هواپیمایی بند الف و ب باید دفتر شما حدود 40 الی 70 متر باشد. اگر در طبقات بالا باشد باید حتما آسانسور داشته باشد. البته طی سالهای اخیر میزا سختگیری سازمان قدری کمتر شده است. اما مواردی که گفتیم حداقل متراژ برای دفتر و داشتن آسانسور ساختمان جز موارد ضروری می باشد.

اظهارنامه و اساسنامه آژانس هواپیمایی

افراد زیادی در تکمیل اظهارنامه برای ثبت شرکت آژانس هواپیمایی با مشکل مواجه هستند. شما می توانید برای انجام این کار با کارشناسان ما مشورت نمایید.

  • مدارک را به همراه صورتجلسه مجمع عمومی موسسین و صورتجلسه هیات مدیره در سایت بارگزاری نمایید.

در مجمع عمومی موسسین باید مدیران، اعضای هیات مدیره و نفراتی که حق امضا دارند انتخاب گردند. در صورت جلسه هیات مدیره هم باید سمت افراد و شرح وظایف آن ها مشخص شود.

  • هنگامی که مراحل ثبت نام را طی کنید شماره پیگیری و شناسه ملی شرکت به شما داده می شود.
  • سازمان هواپیمایی درخواست و مدارک شما را بررسی می کند و در صورت عدم وجود مشکلات قانونی، درخواست شما تایید می شود.
  • در این مرحله باید مدارک را به صورت حضوری به اداره ثبت شرکت ها تحویل دهید. پیش نویس آگهی روزنامه رسمی هم تهیه می شود. پرداخت هزینه ثبت اگهی در روزنامه های مربوطه با شماست. خلاصه شرکت در روزنامه رسمی و نیز روزنامه کثیرالانتشار آگهی می شود.
  • در این مرحله باید پرونده دارایی را تشکیل دهید. دقاتر مالیاتی خود را دریافت نموده و نیز کد اقتصادی دریافت کنید. با انجام این مراحل ثبت شرکت آژانس هواپیمایی انجام می شود.

در صورتی که بدون انجام مراحل بالا بخواهید در این زمینه فعالیت کنید، با شما برخورد قانونی خواهد شد.

اگر می خواهید در کنار فعالیت آژانس هواپیمایی خود، در زمینه آژانس مسافربری یا گردشگری هم فعالیت کنید باید مجوز های لازم را اخذ نموده و در اساسنامه هم این موضوع را قید نمایید.

ثبت آژانس هواپیمایی

نکات پایانی ثبت شرکت آژانس هواپیمایی

هر تغییری که در کارتان رخ می دهد را باید به اطلاع سازمان هواپیمایی برسانید تا بعدا مشکلی پیش نیاید.

 ثبت شرکت های مختلف همواره زیر و بم های فراوانی دارد و گاهی در مراحل اداری شاهد اتلاف وقت و هزینه هستیم. از طرفی قعالیت در زمینه گردشگری و خدمات مشابه بدون اخذ مجوزهای لازم قطعا برای شما دردسر ساز خواهد شد و مشکلات قانونی ایجاد خواهد کرد.

شما می توانید ثبت شرکت آژانس هواپیمایی خود را به متخصصان با تجربه ما در ثبتینو بسپارید. تاسیس آژانس هواپیمایی در مجموعه ما در اسرع وقت و با کم ترین هزینه انجام می گردد.

سوالات مهم و متداول

ثبت آژانس هواپیمایی نیاز به چه مجوزی دارد؟

در صورتی که تصمیم به ثبت آژانس هواپیمایی دارید باید از مراجعه مربوطه مجوز لازم را دریافت کنید. هر مجوز بسته به نوع فعالیت شما متفاوت می باشد. به عنوان مثال برای راه اندازی دفاتر تور و هتل باید مجوز بند ب دریافت کنید. اخذ مجوز بند ب از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری باید انجام شود.

مجوز آژانس هواپیمایی بند الف و ب را از کجا بگیریم؟

برای اخذ مجوز آژانس هواپیمایی بند الف باید از طریق سازمان هواپیمایی کل کشور اقدام کنید و طبق شرایط این سازمان درخواست دهید. و برای اخذ مجوز آژانس هواپیمایی بند ب باید از طریق سازمان میراث فرهنگی اقدام کنید. حتما قبل از اقدام شرایط اخذ مجوز را مطالعه کنید.

آیا بدون داشتن مجوز موافقت اصولی می توان شرکت ثبت کنیم؟

خیر، تاسیس این نوع شرکت جز آن دسته از شرکتهایی می باشد که نیاز به مجوز دارد و در واقع بدون داشتن موافقت اصولی پرونده شما در اداره ثبت شرکتها رد می شود.

تاسیس شرکت آژانس هواپیمایی چقدر طول می کشد؟

اگر مجوز مواقت اصولی شما آماده باشد فرآیند ثبتی شما خیلی طولانی نخواهد بود. در واقع مانند دیگر شرکتها می باشد. در این روند تنها اخذ مجوز موافقت اصولی اولیه از  مراجعه مربوطه برای شما زمان بر خواهد بود.

5/5 - (2 نفر رای داده اند)

احسان معظمی (نویسنده ارشد)

من تمام تجربیات خودم رو در زمینه خدمات امور ثبتی در این مقالات برای شما به اشتراک گذاشتم و امیدوارم تونسته باشم به افزایش علم و سواد ثبتی شما همراهان عزیز کمک کرده باشم.

ارسال نظر
درحال ارسال پاسخ به :
X
سیامک محرمی
۰۷ مهر ۱۴۰۲

برای دریافت مجوز اژانس هواپیمایی اگر سابقه فعالیت در خارج از کشور داشته باشیم و همچنین مدرک زبان انگلیسی از خارج ،آیا قابل قبول هستش یا اینکه فقط باید از ایران بگیریم ؟

آرین اصغرپور
۰۷ مهر ۱۴۰۲

برای فروش بلیط اتوبوس و قطار یا رزرو هتل چه مجوزی رو باید بگیریم؟

آرین اصغرپور
۰۷ مهر ۱۴۰۲

برای فروش بلیط اتوبوس و قطار و رزرو هتل چه مجوزی باید بگیریم؟

مریم انصاری
۰۸ مهر ۱۴۰۲

با سلام.
مجوز آزانس هواپیمایی، باید تشریف ببرید هواپیمایی کل کشور نسبت به موضوع فعالیتی که دارید مجوز بگیرید.

آرین اصغرپور
۰۷ مهر ۱۴۰۲

برای فروش بلیط اتوبوس و قطار و رزرو هتل کدوم یکی از سه تا مجوز رو باید بگیریم؟

م ح
۰۵ تیر ۱۴۰۲

سلام
وقت بخیر
بعد از دریافت مجوز دفتر هواپیمایی)شخص حقیقی( چه مراحلی باید انجام بشه که بتونیم شروع به فعالیت کنیم ؟

moazzami
۰۵ تیر ۱۴۰۲

سلام و درود
بعد از اخذ مجوز باید با شرکتهای هواپیمایی شروع به همکاری کنید و پنل فروش بگیرید و از طریق وب سایت یا تجهیز دفتر و تبلیغات شروع بکار کنید، از نظر امور قانونی و مجوزی کار خاص دیگه ای ندارید فقط برای بیمه پرسنل باید اقدام کنید.

مهسا
۲۶ خرداد ۱۴۰۲

سلام خسته نباشید.
من کارشناسی مدبریت گردشگری خوندم ولی تو این رشته هیچ فعالیتی نکردم. ولی دلم میخواد شروع کنم به فعالیت و ازانس هواپیمایی راه بندازم. فقط مشکل زبان دارم. چه مراحلی رو باید طی کنم؟ ممنون از پاسخگوییتون

مریم انصاری
۲۷ خرداد ۱۴۰۲

با سلام.
باید از هواپیمایی کل کشور مجوز بگیرید و بعد از آن اقدام کنید برای ثبت شرکت.

یوسف نصراله
۲۵ فروردین ۱۴۰۲

باسلام من لیسانس بازرگانی دارم حدود 12 سال کارمند هتل 4 ستاره ، به کار گردشگردی مسلط ، عربی رو فول صبحت میکنم و انگلیسی در مکالمات هتلی فوق العاده هستم ایا گرفتن مجوز دفتر مسافرتی بصورت قانونی برای من ممکن هست ؟؟

مریم انصاری
۲۶ فروردین ۱۴۰۲

با سلام.
برای دریافت اطلاعات و شرایط مجوز لطفا با موسسه تماس بگیرید تا شماره وکیل رو در اختیارتون بگذاریم.

امیر
۰۱ بهمن ۱۴۰۱

سلام خسته نباشید
داشتن مکان اداری حتما نیازه مکان ویلای قابل قبول نیست برای فروش اینترنتی

sabtino
۰۷ بهمن ۱۴۰۱

سلام
برای اخذ مجوز باید مکان شما چه ویلایی و چه آپارتمانی حتما باید سند اداری داشته باشه.

ثمین
۳۰ آذر ۱۴۰۱

سلام یه شرکت خدمات مسافرتی تا چه مدت میتونه بسته باشه و فعالیتی نداشته باشه ؟در مدتی که تعطیل هست و فعالیتی نداره آیا به مدیر فنی نیازی داره؟

علی مرادی
۱۳ بهمن ۱۴۰۱

سلام من کارمند بازنشسته با مدرک کارشناسی هستم آیا مجوز دفتر گردشگری را می توانم اخذ کنم؟؟

sabtino
۳۰ آذر ۱۴۰۱

سلام باید مدت زمانی که مد نظر دارن فعالیت نکنن رو از طریق نامه مرخصی به میراث فرهنگی اسعلام کنن و مدن زمان خاصی مشخص نشده

ناصر عبدالهی
۲۲ آبان ۱۴۰۱

سلام
من مدارک مدیر فنی الف(مقدماتی و پیشرفته) رو دارم. کارمند بانکم. میخوام اقدام به راه اندازی دفتر هواپیمایی کنم، مدرک آیلتس ۷ هم دارم، سابقه در زمینه صدور بلیط و … هم ندارم، مدرک ارشد دارم و ۱۲سال سابقه بانک، چطور میتونم تو کار آژانس هواپیمایی وارد بشم. دفتر ۵۰متری هم دارم. میخوام شرکت ثبت کنم و آژانس تاسیس کنم.
سوال جدا، آیا برای اینکه اون سابقه مدیر فنی ۳سال جور کنم، در کنار کار بانک میتونم با آژانسها همکاری کنم؟ قانونیه؟

مریم انصاری
۲۴ دی ۱۴۰۱

با سلام.
باید از سازمان میراث فرهنگی مجوز ثبت آزانس هواپیمایی داشته باشید.

نازنین علیزاده
۱۵ آبان ۱۴۰۱

سلام وقت بخیر
من قصد دارم آژانس هواپیمایی تاسیس کنم اما هیچ آشنایی ندارم میشه لطفا بمن کمک کنین

sabtino
۲۲ آبان ۱۴۰۱

سلام خانم علیزاده
پروسه ثبت شرکت آژانس هواپیمایی قدری پیچیده هست پیشنهاد می کنیم از مشاوره تلفنی یا حضوری رایگان ما استفاده کنید که بهتر بتونیم توضیحات و راهنمایی ها رو در اختیار شما بگذاریم.

علی کاشفی
۱۰ آبان ۱۴۰۱

سلام . با مدرک کارشناسی ارشد ادبیات هم مجوز میدن ؟

sabtino
۲۲ آبان ۱۴۰۱

سلام بله فقط نیاز به سابقه کار در آژانس هواپیمایی دارید.

رضا راد
۰۴ شهریور ۱۴۰۱

سلام خدمت شمادوست‌عزیزم بامدرک مدیرییت جهانگردی میشه دفتر اژانس یاشرکت کردشگری تاسیس کردمتشکرم اگرسوالمو جواب بدین ودرغیراینصورت چه کارهاومدارکی‌لازم‌هست‌بگیریم

sabtino
۲۹ مهر ۱۴۰۱

سلام و دورد
برای درخواست مجوز آژانس نیاز به داشتن مدرک لیسانس هست و رشته تحصیلی مهم نیست، باید درخواست بدین چند سری مصاحبه دارید انجام بدین در صورت قبولی در مصاحبه ها به شما موافقت اصولی داده میشه و مرحله ای میرید جلو و شرکت گردشگری ثبت می کنید.

نادری پور
۲۵ خرداد ۱۴۰۱

سلام وقت به خیر
شرکت مسافرتی رو در سال 98 به شخصی واگذار کردیم که ایرانی نبود ولی ثبت شرکت براشون انجام شد و شرکت به ایشون منتقل شد و سازمان هم تایید کرد
در حال حاضر ایشون دیگه ایران نیستن و قرار هم نیست دیگه برگردن ، آیا میشه بدون حضور ایشون تغییرات در شرکت ثبت کنیم ؟

sabtino
۲۹ خرداد ۱۴۰۱

سلام و درود
خیر حضور ایشون الزامی مگر اینکه از طریق آگهی دعوت تغییرات رو انجام بدین

عسکری
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱

سلام وقت بخیر
برای دریافت مجوز بند الف
شخص حقیقی(مدیر عامل) باید 3 سال سابقه مرتبط داشته باشه یا شخص حقوقی (آژانس گردشگری)
ممنون

sabtino
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱

سلام روز بخیر
باید سه سال سابقه کار مرتبط در دفاتر مسافرتی داشته باشند.

امین آرین
۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۱

سلام وقت بخیر
شما در ضمینه فروش مجوز هم فعالیت دارین
اگر مجوز بخرم شرایط راحتر و سریع تر نمیشه آیا؟

sabtino
۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۱

سلام و درود
خیر متاسفانه مجموعه ما خرید و فروش مجوز رو انجام نمیده، اما در خصوص بهتر بودن باید خدمتتون عرض کنیم که بله در صورتی که مجوز تازه تاسیس باشه و بدهی مالیاتی و شکایتی نداشته باشه خرید مجوز پروسه راحت تری داره

کمند همایونی
۰۸ فروردین ۱۴۰۱

سلام وقت بخیر
من قصد دارم آژانس هواپیمایی تاسیس کنم برای این کار چ رشته ای در دانشگاه بخونم بهتره و نتیجه بخش تر هست؟

sabtino
۲۲ فروردین ۱۴۰۱

سلام و درود
رشته دانشگاهی زیاد مهم نیست ، کارفی شما مدرک کارشناسی در هر رشته ای داشته باشید. اما برای بالا تر رفتن تخصص داشتن مدرک زبان و در ادامه رفتن دوره های مدیر فنی به شما کمک زیادی می کنه

صدری
۲۱ بهمن ۱۴۰۰

سلام وقتتون بخیر
من کارشناسی رشته گردشگری هستم میتونم یک آژانس مسافرتی تاسیس کنم؟
و اگ کسی دیپلم نداشته باشه میتونه مجوز تاسیس آژانس و بگیره؟

sabtino
۲۲ بهمن ۱۴۰۰

توضیحات کامل در این صفحه داده شده هر کدوم از موارد و شرایط گفته شده رو نداشته باشید متاسفانه امکان تاسیس رو ندارید

م
۱۹ دی ۱۴۰۰

سلام وقت بخیر
من خانم هستم با چندین سال سابقه حسابداری در شرکت های خصوصی و .. آیا میتونم آژانس هواپیمایی تاسیس کنم ؟؟
یا اگه تاسیس شرکت دیگری مدنظرتون هست راهنمایی کنید.. ممنون

sabtino
۱۹ دی ۱۴۰۰

سلام و درود
اگر سابقه بیمه شرکتهای گردشگری رو داشته باشید بله می تونید فقط پروسه اخذ مجوز یک مقدار پیچیدگی داره ولی غیر ممکن نیست.

الیاس جهانس
۳۰ آذر ۱۴۰۰

سلام من کارمند هستم .می تونم برای ثبت آژانس مسافرتی اقدام کنم .سابقه کار ۵ ساله هم در آژانس دارم .

sabtino
۰۱ دی ۱۴۰۰

سلام
در صورتی که شرایطی که توضیح داده شده رو داشته باشید بله می تونید

زینب طاهانی
۱۷ آبان ۱۴۰۰

سلام وقت بخیر.عذرخواهی میکنم مزاحم وقتتون میشم
من لیسانس حسابداری دارم و از سال ۹۶ کارمند یک شرکت هواپیمایی هستم .اما این شرکت بیمه مرا از سال ۹۸ واریز کرد .
الان به همراه یکی از دوستان میخوایم مجوز شرکت یکی از همکارانمون رو بگیریم و شروع به فعالیت کنیم . سابقه بیمه من شده ۲سال ونیم .یعنی ۳سال نمیشه
آیا من میتونم با توجه به مدرکم و سابقه بیمه مدیر عامل اون شرکت بشم ؟؟البته شرکتی که درش شاغل هستم قراره به من گواهی اشتغال بده که از سال ۹۶من کارمند اونجا بودم.
آیا امکانش هست ؟؟

sabtino
۱۸ آبان ۱۴۰۰

سلام و درود
داشتن همون گواهی اشتغال برای میراث فرهنگی معتبر هستش و کم بودن سابقه بیمه مشکلی برای مدیر عاملی شما بوجود نمیاره

محمد کوچک زاده
۲۸ مهر ۱۴۰۰

سلام من عاشق کار گردشگری هستم دوست دارم دفتر بزنم فقط تورهای گروهی داخلی همین. حالاباید چکار کنم. ممنون از راهنمایی شما

sabtino
۲۹ مهر ۱۴۰۰

سلام و دورد
ابتدا باید به سازمان میراث فرهنگی و گردشگری مراجعه کنید و درخواست مجوز کنید، در صورت موافقت به شما برگه موافقت اصولی داده میشه که با اون برگه شما می تونید شرکت آژانس هواپیمایی تاسیس کنید و لوح مجوز رو از گردشگری تحویل بگیرید.

الهه میرزایی
۱۵ مهر ۱۴۰۰

سلام حتما باید ملک آژانس شخصی باشه یا می تونیم اجاره کنیم

sabtino
۱۵ مهر ۱۴۰۰

سلام و دورد
هیچ محدودیتی از این بابت وجود نداره میتونید اجاره کنید

عزیز حمیدی
۱۰ مهر ۱۴۰۰

آژانس ها خودشون بلیط از کجا تهیه میکنن و بعد میفروشن؟

sabtino
۱۰ مهر ۱۴۰۰

سلام و دورد
از شرکت های هواپیمایی بلیط ها رو چارتر می کنن و به صورت خرده فروشی به مسافرا میفروشن

ساناز موسی وند
۳۰ شهریور ۱۴۰۰

سلام برای اینکه بدونیم آژانسی معتبر هست یا خیر از کجا باید تحقیق کنم؟

sabtino
۳۰ شهریور ۱۴۰۰

سلام و درود
از سازمان میراث فرهننگی و گردشگری میتونید سوال کنید و یا سرچ کنید استعلام آژانس هواپیمایی و در سامانه نام آژانس رو چک کنید تا صحت اطلاعاتش رو ببینید.

رسول
۱۸ مرداد ۱۴۰۰

سلام من مجوز تور لیدر دارم از اموزشگاه و میراث فرهنگی برای دفتر زدن خودم میتونم هم مدیر فنی بشم هم مدیر عامل

sabtino
۱۸ مرداد ۱۴۰۰

سلام و درود
بله مدیر عامل و مدیر فنی می تونه یک شخص باشه مشکلی برای این کار وجود نداره

عزیزی
۲۳ تیر ۱۴۰۰

سلام
من دارای لیسانس الکترونیک هواپیمایی هستم در حال گذراندن دوره های مقدماتی و پیشرفته صدور بلیط نیز میباشم .در دانشگاه به مدت پنج سال کار تحقیقاتی انجام دادم میخوام با سرمایه ای که دارم آژانس هواپیمایی تأسیس کنم .آیا امکان پذیر هست یا خیر

sabtino
۲۵ تیر ۱۴۰۰

سلام و درود
شما باید از طریق سازمان میراث فرهنگی برای درخواست مجوز بند ب ثبت نام کنید و بعد از طی کردن مراحل ابتدا مجوز بگیرید بعد شروع به فعالیت کنید، در ادامه برای ارائه خدمات بلیط از سازمان هواپیمایی کشور برای درخواست مجوز بند الف ثبت نام کنید.

صالح اشکوری
۱۵ تیر ۱۴۰۰

سلام.ما یک آژانس هواپیمایی با سابقه در رشت هستیم و مجوز بند الف و ب داریم.البته دفتر هستیم و تصمیم داریم به شرکت تبدیل بشیم.شما میتونید صفر تا صد کار رو انجام بدید

sabtino
۱۵ تیر ۱۴۰۰

سلام و درود
در صورتی که نامه موافقت اصولی رو از میراث فرهنگی بگیرید کلیه خدمات ثبتی و تنظیم صورتجلسات رو از صفر تا 100 انجام میدیم.

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button