ثبتی نو معتبرترین موسسه ثبتی با 10 سال افتخار خدمتگزاری شما
ثبتی نوarrow تاسیس شرکتها blog ثبت شرکت طراحی سایت
ثبت شرکت طراحی سایت

ثبت شرکت طراحی سایت

ثبت شرکت طراحی سایت و برنامه نویسی چه شرایطی دارد؟ دریافت مجوز ثبت شرکت طراحی سایت چقدر هزینه دارد؟ راهنمای اخذ مجوز طراحی سایت و نرم افزار

مدت زمان: حدود 18 روز

مجوز: نیاز ندارد

هزینه: حدود 2 میلیون تومان

اعتبار: نامحدود

فهرست عناوین
نویسنده: احسان معظمی تاریخ انتشار: 09 آبان 1399 بروزرسانی: 17 آذر 1400

ثبت شرکت طراحی سایت طرفداران زیادی پیدا کرده است که علت آن اسن است که، این روزها استفاده از بستر اینترنت در هر زمینه ای گسترش داشته است. بسیاری از افراد به دنبال این هستند که کسب و کار خود را اینترنتی کنند و برای این هدف به یک سایت نیاز دارند. به همین دلیل و در این راستا شرکت های بسیاری هم روی کار می آیند که کار طراحی سایت را انجام می دهند. از این رو در ادامه مطالب مهمی را در رابطه با ثبت شرکت طراحی سایت و برنامه نویسی بیان خواهیم کرد و پیشنهاد می دهیم که با ما همراه باشید.

ثبت شرکت طراحی سایت
ثبت شرکت طراحی سایت و برنامه نویسی

انواع طراحی سایت

قبل از آن که در رابطه با ثبت شرکت طراحی سایت اطلاعاتی را بیان کنیم، لازم می دانیم که در رابطه با طراحی سایت مطالبی را ارائه دهیم. همانطور که گفتیم در این روزها افراد بسیاری به سمت کسب و کار های اینترنتی تمایل پیدا می کنند، از این رو لازم است که در این رابطه اطلاعات مناسبی را داشته باشند.

به طور کلی سه نوع طراحی سایت داریم. توجه داشته باشید که شما برای راه اندازی کسب و کار خود می توانید متناسب با نیاز و مهم تر از همه هدفی که برای مجموعه دنبال می کنید، یکی از این سه نوع را انتخاب کرده و برای طراحی سایت خود اقدام کنید. پیشنهاد می دهیم که ادامه مطالب را از دست ندهید.

1) طراحی سایت ایستا

در این مدل از سایت ها شاهد این هستیم که بروز رسانی فقط توسط مدیر سایت انجام می شود. یعنی اطلاعاتی که در چنین سایت هایی وجود دارد، برای همه افراد یکسان است، چیزی به نام پایگاه داده وجود ندارد و معمولا اطلاعاتی از کاربر گرفته نمی شود. سایت های ایستا معمولا برای معرفی به کار برده می شوند.

2) طراحی سایت داینامیک

چنین سایتی درست مقابل سایت ایستا قرار دارد. در سایت های پویا شاهد این هستیم که به طور روزانه می توان سایت را با قرار دادن محتواهای جدید، به روزسانی کرد. این موضوع اهمیت بسیار بالایی دارد که در ادامه توضیحات کاملی را هم در رابطه با آن بیان خواهیم کرد.

3) طراحی سایت با امکان مدیریت محتوا

در دنیای اینترنت و کسب و کارهای اینترنتی، همانقدر که داشتن یک سایت اهمیت بالایی دارد، تولید محتوا و سئو هم اهمیت بالایی دارد. به همین دلیل در چنین سایت هایی برای تولید محتوا هم اهمیتی خاص قائل هستند.

با توجه به مطالب گفته شده در بالا می توان به این نتیجه رسید که شما برای آن که یک سایت برای کسب و کار خود داشته باشید، باید در ابتدا نیازها و اهداف خود را هم به طور کامل مشخص کنید. نکته حائز اهمیت این است که شخص متخصصی باید در شرکت طراحی سایت وجود داشته باشد تا به شما مشاوره های کاربردی دهد.

دریافت مجوز
دریافت مجوز شرکت طراحی سایت

ثبت شرکت طراحی سایت

نکاتی که در این قسمت به آن اشاره می کنیم، نکاتی هستند که قبل از ثبت شرکت خود باید به آن ها توجه داشته باشید، در غیر این صورت در ادامه دچار مشکلاتی خواهید شد.

  • موضوع فعالیت شما در اساسنامه به طور دقیق مشخص شده باشد. پیشنهاد می کیم موضوع فعالیت را در حیطه کامپیوتر انتخاب کنید.
  • یک مدیر عامل شایسته را برای شرکت خود انتخاب کنید. لازم به ذکر است که برای انتخاب مدیر عامل محدودیتی در رابطه با مدرک تحصیلی یا جنسیت آن شخص وجود ندارد.
  • ثبت شرکت شما در شهری باید انجام شود که در آن قصد فعالیت دارید، در غیر این صورت با مشکلات بسیاری روبه رو خواهید شد.

توجه به نکات گفته شده در بالا اگر چه بسیار ساده است، اما تاثیرات بسیاری بر روند فعالیت شما خواهد داشت.

ثبت شرکت برنامه نویسی

به این موضوع توجه داشته باشید که طراحی سایت و برنامه نویسی موضوع یک شرکت می باشد، یعنی محدوده فعالیت یک شرکت طراحی سایت است. این مورد با نوع شرکت تفاوت هایی دارد. نوع شرکت به معنی اختیارات و شرایط شرکت به حساب می آید. در قانون تجارت ایران 7 نوع شرکت وجود دارد؛

  • شرکت تضامنی
  • شرکت مختلط غیر سهامی
  • شرکت مختلط سهامی
  • شرکت نسبی
  • شرکت تعاونی تولید و مصرف

ثبت شرکت های فوق طرفدارن چندانی ندارد، زیرا بسیاری از متقاضاین ثبت یک شرکت به ثبت شرکت؛

  • سهامی خاص
  • مسئولیت محدود

تمایل دارند. از این رو در ادامه مطالبی را در رابطه با شرکت سهامی خاص و شرکت مسئولیت محدود شرح خواهیم داد.

شرایط ثبت
شرایط ثبت شرکت برنامه نویسی در ایران

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت طراحی سایت

یکی از مهم ترین ابهامات و سوال هایی که در رابطه با شرکت طراحی سایت و نحوه ثبت آن پیش می آید، مربوط به مدارک مورد نیاز برای این کار می باشد. در ابتدا باید بگوییم که مدارک مورد نیاز برای این کار متناسب با نوع شرکت شما متفاوت خواهد بود. از آن جایی که ثبت دو نوع از شرکت ها طرفداران بیشتری دارد. مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت سهامی خاص و مسئولیت محدود با موضوع طراحی سایت را بیان خواهیم کرد.

  • کپی از مدرک شناسایی همه اعضای یک شرکت
  • مجوزهای لازم را دریافت کنید.
  • اعضای شرکت باید گواهی سوء پیشینه دریافت کنند.
  • اقرارنامه و اساسنامه شرکت را تکمیل کرده و تحویل  دهید.

در یک شرکت مسئولیت محدود اعضاء شرکت را شرکا می نامند. این در حالی است که در شرکت سهامی خاص، اعضاء شرکت سهامدار نامیده می شوند.

شرایط لازم برای ثبت شرکت نرم افزاری

با توجه به این که چه نوع شرکتی را برای ادامه فعالیت های خود انتخاب می کنید. شرایط ثبت شرکت هم متفاوت خواهد بود. همانطور که گفتیم شرایط ثبت دو شرکت پرطرفدار را فقط شرح خواهیم داد و در رابطه با شرایط دیگر شرکت ها بیان نخواهیم کرد.

1) شرایط ثبت شرکت سهامی خاصی

  • حداقل میزان سرمایه اولیه (صد هزار تومان) را در اختیار داشته باشید.
  • سه نفر به عنوان اعضاء هیئت مدیره و دو نفر به عنوان بازرس نیاز است.
  • 35% از سهام اولیه شرکت را در حسابی به نام شرکت قرار دهید. اجازه برداشت از این حساب را نخواهید داشت.

2) شرایط ثبت شرکت مسئولیت محدود

با توجه به این موضوع باید بگوییم که شما در ابتدا نوع شرکت خود را انتخاب کنید و سپس برای ثبت شرکت اقدام نمائید. در غیر این صورت در ادامه روند فعالیت و ثبت شرکت طراحی سایت به مشکل برخواهید خورد.

مجوز صنفی
دریافت مجوز صنفی طراحی سایت و برنامه نویسی

مجوز طراحی سایت

بسیاری از افراد تصور می کنند که بعد از ثبت شرکت دیگر نیازی نیست کار خاصی انجام دهند. فقط باید بر روی کسب درآمد تمرکز کنند، در صورتی که این تصور اشتباه است. بعد از ثبت یک شرکت طراحی سایت باید در ابتدا برای عضویت در نظام صنفی رایانه ای اقدام کنید. در این صورت می توانید قراردادهای دولتی با سازمان ها و اداره های دولتی ببندید.

مدارک لازم مجوز ثبت شرکت در نظام صنفی

  • یک کپی از شناسنامه شخص مدیر عامل
  • از مدرک تحصیلی مدیر عامل یک کپی تهیه کنید.
  • از همه صفحات اساسنامه کپی بگیرید.
  • اظهارنامه مالیاتی داشته باشید.
  • از روزنامه تاسیس کپی تهیه کنید.
  • در صورت وجود تغییرات، از روزنامه تغییرات هم یک کپی تهیه کنید.
  • در صورتی که شرکت شما دارای گرید و رتبه بندی است، کپی آن هم الزامی است.
  • از لیست بیمه هم یه کپی ارائه دهید.

نکته بسیار مهمی که در این رابطه باید به آن توجه داشته باشید در رابطه با مدرک تحصیلی شخص مدیر عامل است. در هنگام ثبت شرکت طراحی سایت مدرک مدیر عامل اهمیت چندانی ندارد. اما در صورتی که بخواهید عضو نظام صنفی شوید، مدرک مدیر عامل مهم است. به صورتی که مدیر عامل باید یکی از شرایط زیر را داشته باشد.

شرایط مدیر عامل برای شرکت طراحی سایت

  • مدیر عامل لیسانس داشته باشد
  • مدیر عامل فوق دیپلم در رشته مرتبط داشته باشد و 4 سال سابقه مدیریت در امور مرتبط به کامپیوتر
  • مدیر عامل فوق دیپلم در رشته مرتبط داشته باشد و 6 سال سابقه مدیریت در امور مرتبط به کامپیوتر
  • مدیر عامل فوق دیپلم در رشته غیر مرتبط داشته باشد و 8 سال سابقه مدیریت در امور مرتبط به کامپیوتر
  • مدیر عامل دیپلم در رشته مرتبط داشته باشد و 10 سال سابقه مدیریت در امور مرتبط به کامپیوتر

با توجه به شرایط بالا به سادگی می توانید بعد از ثبت شرکت طراحی سایت، عضو نظام صنفی رایانه ای شوید.

راهنمای ثبت شرکت طراحی سایت

یکی از مهم ترین سوال هایی که در رابطه با متقاضیان ثبت شرکت طراحی سایت پیش می آید این است که در هنگام ثبت شرکت خود، باید چه مواردی را رعایت کنند. به این موضوع توجه داشته باشید که در ابتدا شما باید یک شرکت معتبر و متخصص را برای طراحی سایت خود انتخاب کنید.

ثبت یک شرکت اگر چه در ظاهر ساده به نظر می رسد. اما پیچیدگی های خاص خود را دارد. به همین دلیل به شما توصیه می کنیم که به تنهایی برای ثبت شرکت اقدام نکنید. زیرا دچار مشکل خواهید شد. شرکت های بسیاری هستند که خدمات ثبت شرکت طراحی سایت را ارائه می دهند. در هنگام انتخاب چنین شرکت هایی توجه کنید که شرکت معتبری را انتخاب کنید.

با اطمینان به شما می گوییم که ما در ثبتینو کارشناس های متخصصی داریم که به شما کمک می کنند فرآیند ثبت شرکت را به سادگی، در زمان کمی و با بهترین شرایط انجام شود. برای اطمینان از این موضوع کافی است که کیفیت خدمات ثبتینو و مبالغ دریافتی را با دیگر شرکت ها مقایسه کنید.

نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که در هنگام ثبت یک شرکت، باید نیروهای متخصصی را در اختیار داشته باشید. در بعضی از موارد شاهد این هستیم که شخصی با داشتن سرمایه و بودن آن که تخصص خاصی داشته باشد، اقدام به ثبت شرکت طراحی سایت می کنند.

در چنین مواردی به شما پیشنهاد می دهیم که از شخصی با تخصص و مهارت کافی در هیئت مدیره بهره ببرید. این موضوع باعث می شود که درآمد شرکت شما بیشتر شود. توجه به چنین موضوعاتی اگر چه ساده به نظر می رسد. اما اهمیت بسیار بالایی دارد که نباید از آن غافل شد. به همین دلیل به شما توصیه می کنیم که این نکات را جدی بگیرید.

هزینه شرکت طراحی سایت

هزینه ثبت شرکت طراحی سایت

هزینه ثبت شرکت یکی از مهم ترین مطالبی است که در همه موضوعات باید به آن توجهی ویژه شود. به همین دلیل در ادامه فاکتورهایی را بیان خواهیم کرد که هزینه راه اندازی یک شرکت طراحی سایت با توجه به آن ها شرح داده می شود.

  • انتخاب نام مناسب
  • حق الثبت
  • هزینه های جزئی که اداره ثبت از شما دریافت می کند.
  • مبلغی که بابت انتشار اگهی از شما دریافت می شود.
  • هزینه ای که موسسات از شما دریافت می کند.

با توجه به مطالب بالا باید بگوییم که نمی توان مبلغ خاصی را برای ثبت شرکت طراحی سایت بیان کرد. به شما پیشنهاد می کنیم که برای استعلام دقیق هزینه ها با کارشناس های ثبتینو تماس بگیرید. ما در شرکت ثبتینو به منظور خدمت رسانی بهتر استعلام و مشاوره های قبل از ثبت شرکت را به طور رایگان در اختیار شما قرار می دهیم.

راه اندازی سایت

سوالات متداول شرکتهای طراحی سایت

ثبت شرکت طراحی سایت چه مجوزی نیاز دارد؟

شرکت طراحی سایت از جمله شرکتهای می باشد که برای تاسیس در اداره نیاز به مجوز خاصی ندارد. پس اگر کسب و کار شما در این زمینه می باشد نگران نباشید. با کمترین مدارک در کمترین زمان می توانید صاحب یک شرکت طراحی سایت معتبر باشید.

آیا شرکت طراحی سایت با شرکت برنامه نویسی متفاوت است؟

خیر، زیرا شما اگر از طریق یک کارشناس معتبر موضوع شرکت خود را انتخاب کنید می توانید با یک تیر 2 نشان بزنید. با ثبت شرکت طراحی سایت کلیه خدمات برنامه نویسی و نرم افزار را هم در موضوع اساسنامه خود درج کنید.

دریافت مجوز شرکت طراحی سایت چقدر زمان می برد؟

از آنجایی که شما با داشتن تنها یک شرکت با موضوع خدمات طراحی سایت و برنامه نویسی و خدمات نرم افزار کسب و کار خود را راه اندازی کنید. پس مدت زمان راه اندازی شرکت آی تی و طراحی سایت زمان زیادی برای شما نخواهد برد.

هزینه ثبت شرکت طراحی سایت در سال 99 چقدر است؟

دقیقا هزینه هایی که برای راه اندازی شرکت های دیگر مسئولیت محدود پرداخت می شود برابر با هزینه تاسیس شرکت طراحی سایت می باشد. پس برای استعلام دقیق قیمت خدمات مورد نیاز خود بهتر است با کارشناسان ما در تماس باشید.

لطفا به ما رای بدید

احسان معظمی (نویسنده ارشد)

من تمام تجربیات خودم رو در زمینه خدمات امور ثبتی در این مقالات برای شما به اشتراک گذاشتم و امیدوارم تونسته باشم به افزایش علم و سواد ثبتی شما همراهان عزیز کمک کرده باشم.

ارسال نظر
درحال ارسال پاسخ به :
X
محمد
۱۹ مرداد ۱۴۰۲

سلام من دیپلم انسانی دارم و میخوام یک شرکت طراحی سایت ثبت کنم میخوام ببینم امکانش هست؟ آیا نیاز به ثبت شرکت در نظام صنفی هم هست یاخیر؟ چه مجوز هایی میخواد؟

مریم انصاری
۲۲ مرداد ۱۴۰۲

با سلام.
برای ثبت شرکت نیازی به مدرک تحصیل ندارید.نیازی به مجوزی هم ندارید.

حمید
۱۳ تیر ۱۴۰۲

سلام اینکه گفته شده مدیر عامل باید لیسانس داشته باشد برای عصویت در نظام صنفی.منظور لیسانس رشته کامپیوتر است یا هر لیسانسی(بنده لیسانس رشته حقوق دارم)…برای ثبت شرکت و قرداد برای طراحی سایت حتما باید جزو نظام صنفی هم شد؟

مریم انصاری
۱۴ تیر ۱۴۰۲

با سلام.
خیر برای ثبت شرکت نیازی به مدرک تحصیلی نیست و موضوع طراحی سایت بدون مجوز ثبت میشود.

رامین
۱۶ مرداد ۱۴۰۰

سلام. بسیار ممنون از توضیحات. ولی من جایی خوندم که شرکت رایانه ای هم چند نوع هست. برخی مجوز های زیادی از قبیل شورای انفورماتیک و نظام صنفی نیاز دارند و برخی مجوزی نیاز ندارند. در این باره میتونید راهنمایی دقیقتری بفرمایید؟ چه نوع از رایانه ای باید ثبت کنیم که مجوز نخواد و مقررات و جزییات کاملش رو کجا میشه پیدا کرد؟

sabtino
۱۶ مرداد ۱۴۰۰

سلام و درود
بستگی به موضع شرکت شما در اساسنامه داره، در صورتی که نوع فعالیت شما شامل موارد خاص که نیاز به مجوز دارند نباشه بدون نیاز به مجوز میشه ثبت کرد. معمولا 90 درصد موضوعات شرکتهای آی تی و برنامه نویسی نیازی به مجوز خاصی ندارن.

علیرضا
۲۷ تیر ۱۴۰۰

سلام من لیسانس رشته مهندسی پزشکی دارم میخواستم ببینم میتونم با همین لیسانس شرکت ثبت کنم یا باید لیسانس رشته کامپیوتر داشته باشم؟

sabtino
۲۸ تیر ۱۴۰۰

سلام و درود
شما برای ثبت شرکت طراحی سایت نیازی به مدرک تحصیلی ندارید بدون مدرک هم می تونید ثبت کنید.

امین اسماعیلی
۱۸ مهر ۱۳۹۹

سلام من شرکت طراحی سایت می خوام ثبت کنم. شرکت مسئولیت محدود گویا دردسرش و تشریفاتش کمتره نظر شما چیه؟ ترجیه میدم همون دو نفر اعضا داشته باشه شرکتم.

sabtino
۱۹ مهر ۱۳۹۹

سلام و درود
بله شرکت مسئولیت محدود برای کار طراحی سایت گزینه مناسبی هست اگر کاز خاصی مد نظر نیست همین گزینه رو انتخاب کنید.

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button