ثبتی نو معتبرترین موسسه ثبتی با 10 سال افتخار خدمتگزاری شما
ثبتی نوarrow تاسیس شرکتها blog ثبت شرکت مسئولیت محدود
ثبت شرکت مسئولیت محدود

ثبت شرکت مسئولیت محدود

ثبت شرکت مسئولیت محدود چه شرایطی دارد؟ اظهارنامه، اساسنامه و تقاضانامه ثبت شرکت مسئولیت محدود و آموزش مدارک مورد نیاز و مراحل

هزینه ها: حدود 2 میلیون تومان

مدارک: شناسنامه و کارت ملی

مدت زمان: حدود 18 روز

سازمان: اداره ثبت شرکتها

فهرست عناوین
نویسنده: احسان معظمی تاریخ انتشار: 15 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 23 آذر 1402

ثبت شرکت مسئولیت محدود رایج ترین نوع شرکتی است که طرفداران زیادی دارد. دلیل این که افراد زیادی به ثبت شرکت مسئولیت محدود تمایل نشان می دهند این است که این شرکت به آسانی ثبت می شود و شرایط نگهداری آن هم ساده است. "نکته بسیار مهم" این است که حتما دقت کنید و تحقیق کنید که این نوع شرکت برای کسب و کار شما مناسب است و از لحاظ قانونی نیازهای شما را پوشش میدهد یا نه سپس برای راه اندازی آن اقدام کنید.

راستی!! مشاوران ما هر ساعتی از شبانه روز که بخواهید آماده هستند تا بروزترین اطلاعات سال 1402 را برای راه اندازی کسب و کارتان در اختیار شما بگذارند. پس بی صبرانه منتظر شنیدن صدای شما هستیم.

ثبت شرکت مسئولیت محدود

ثبت شرکت مسئولیت محدود

در این صفحه قصد داریم اطلاعات کاملی در مورد مدارک لازم جهت ثبت شرکت با مسئولیت محدود و مراحل و چگونگی ثبت آن در اختیار شما قرار دهیم. با خواندن این مطلب سوالی در ذهن شما باقی نخواهد ماند. در صورتی که باز هم نیاز به اطلاعات بیشتری دارید، می توانید از مشاوره تخصصی کارشناسان ما به صورت کاملا رایگان بهره مند شوید.

ثبت شرکت مسئولیت با محدود چیست؟

ماده 94 قانون تجارت به تعریف کاملی از شرکت مسئولیت محدود می پردازد. بر اساس این تعریف، ثبت شرکت مسئولیت محدود برای انجام امور تجاری میان دو یا چند نفر تشکیل می شود.

در این نوع شرکت سرمایه به سهام های مشخص تقسیم نمی شود اما افراد به سرمایه ای که برای شرکت گذاشته اند، در برابر تعهدات و نیز بدهی های شرکت مسئول هستند.

مشاوره شرایط ثبت شرکت مسئولیت محدود 021-68251111

نکات مهم ثبت شرکت با مسئولیت محدود

تعریف این شرکت، 4 نکته مهم را در خود جای داده است که عبارتند از:

1) در شرکت مسئولیت محدود، سرمایه به سهام تقسیم نمی شود بلکه با عنوان سهم الشرکه مشخص می شود. در این شرکت برگه ای با عنوان سهم الشرکه وجود ندارد.

2) برای ثبت این نوع شرکت حداقل دو نفر یا بیشتر باید حضور داشته باشند.

3) برای نقل و انتقال سهام در این نوع شرکت، باید صورتجلسه تنظیم شود و عملیات ثبت در سامانه انجام شود. علاوه بر آن باید در دفاتر اسناد رسمی سند مربوطه تنظیم شده و یک نسخه از آن به سازمان ثبت تحویل داده شود.

4) هر کدام از شرکاء به نسبت سرمایه ای که در شرکت دارند، در برابر قرض ها و تعهدات شرکت مسئول هستند.

نکته مهم: طبق قانون جدید اداره ثبت شرکتها از بهار 1402 متقاضیان ثبت شرکت مسئولیت محدود می بایست 100درصد سرمایه اعلامی شرکت را به حسابی که پس از تایید نام افتتاح می کنند واریز کرده و رسید آن را به همراه اوراق به اداره ثبت ارسال نماید.

شرایط ثبت شرکت مسئولیت محدود

حداقل سرمایه برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود

برای ثبت این نوع شرکت باید :

  • حداقل یک میلیون تومان سرمایه داشته باشید.
  • حداقل دو نفر یا بیشتر به عنوان اعضاء
  • حدود 20 روز کاری صبر کنید تا پروسه ثبت انجام شود

راه های ثبت شرکت مسئولیت محدود

شما می توانید خودتان برای ثبت شرکت مسئولیت محدود اقدام کنید، اما باید بدانید که این کار فراز و نشیب های خاص خودش را دارد.

با این حال در صورتی که تصمیم به انجام این کار دارید، می توانید از مشاوره کاملا رایگان و تخصصی کارشناسان ما بهره مند شوید.

راه حل بهتری که به شما پیشنهاد می دهیم این است که درخواست تاسیس خود را به کارشناسان ما بسپارید و خودتان را درگیر مراحل اداری نکنید.

مدارک لازم برای ثبت شرکت مسئولیت محدود

مدارک مورد نیاز برای شرکت مسئولیت محدود عبارتند از :

  • دو نسخه از شرکت نامه که توسط کلیه سهامداران به امضاء رسیده است.
  • دو نسخه از صورتجلسه مجمع عمومی موسسین و هیات مدیره که توسط سهامداران امضا شده باشد.
  • دو نسخه از تقاضانامه که تکمیل شده و به امضاء سهامداران رسیده است.
  • دو نسخه از اساسنامه که به امضای سهامداران رسیده است.
  • معرفی نامه مربوط به نمایندگان در صورتی که اعضای هیات مدیره و سهامداران از میان اشخاص حقوقی انتخاب شده باشند و نیز تصویری از روزنامه رسمی که آگهی تاسیس یا تغییرات در آن آمده است.
  • در مورد آورده های غیر نقدی، باید تقویم نامه کارشناس دادگستری ارائه شود. برای اموال غیر منقول، مستندات لازم باید ارائه شود.

مدرک تحصیلی برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود

یکی از بیشترین سوالات این است که چه مدرک تحصیلی برای ثبت شرکت مسئولیت محدود نیاز داریم؟

برای ثبت انواع مختلف شرکت، نیازی به ارائه مدرک تحصیلی نیست. در موارد خاصی مانند راه اندازی شرکت های مهندسی و علمی و موارد مشخصی که در قانون آمده است، نیاز به مجوز و ارائه مدرک تحصیلی می باشد.

تقاضانامه ثبت شرکت با مسئولیت محدود

تقاضانامه ثبت شرکت با مسئولیت محدود باید شامل اطلاعاتی باشد که کارشناس اجرایی با استفاده از آن بتواند درخواست شما را به ثبت برساند. معمولا این اطلاعات در قالب یک فرم باید پر شده و به مسئول تکمیل مدارک تحویل داده شود.

این اطلاعات معمولا شامل:

  • نام و نام خانوادگی اعضاء
  • موضوع شرکت
  • آدرس محل فعالیت شرکت به همراه کد پستی
  • میزان سهم هر عضو شرکت و تعیین سمت اعضاء
  • مدت زمان فعالیت شرکت
  • شرایط امضاء و نحوه حقوقی و قانونی آن

و همچنین برخی اطلاعات دیگر که حتما باید در قالب یک فرم تکمیل شود.

در زمان ثبت درخواست خود کارشناسان تکمیل مدارک این فرم را در اختیار شما قرار داده و برای تکمیل آن شما را راهنمایی می کنند.

شرایط مدیران در شرکت مسئولیت محدود

شرایط مدیران در شرکت مسئولیت محدود

برای این نوع شرکتها، هیچ گونه شرایط خاصی جهت تعیین مدیر ذکر نشده است. انتخاب فردی به عنوان مدیر معمولا از طریق اساسنامه و یا شرکتنامه انجام می گیرد. در شرکت مسئولیت محدود بر خلاف شرکت سهامی، مدیر می تواند شخصی به جز شرکا باشد.

مسئولیت مدیران برای شرکت مسئولیت محدود، به دو نوع مسئولیت مدنی و مسئولیت کیفری تقسیم می شود. حقوق مدنی به قاعده حفوقی ای گفته می شود که در حیطه حقوق تجارت نیست.

مسئولیت های مدنی مدیران در این نوع شرکت، فشرده است و در ماده 101 قانون به آن پرداخته شده است. مسئولیت دوم مدیران، مسئولیت کیفری است که در ماده 115 قانون تجارت، با عنوان کلاهبرداری مورد بررسی قرار گرفته است.

طبق ماده 105 قانون تجارت؛ در شرکت مسئولیت محدود، اختیارات مانند شرکت سهامی خاص است اما تفاوت هایی هم دارد. به عنوان مثال با اساسنامه می توان مسئولیت های مربوط به مدیران شرکت مسئولیت محدود را مشخص تر و محدودتر کرد.

اعضای هیات مدیره در شرکت مسئولیت محدود

اعضای هیات مدیره در این شرکت شامل یک نفر مدیرعامل و یک نفر رئیس هیات مدیره است. در صورتی که افراد دیگری به این اعضاء اضافه شوند، به سمت های دیگر منصوب می گردند. 

اگر همه اعضائ موافق باشند یک شخص می تواند هم مدیر عامل باشد و هم رئیس هیات مدیره. اعضای هیات مدیره در شرکت مسئولیت محدود می توانند از میان شرکا یا خارج از آن ها انتخاب شوند.

این افراد نمی توانند به عنوان اعضای هیات مدیره انتخاب شوند:

  • افرادی که ورشکست شده اند و برایشان ورشکستگی صادر شده است.
  • افراد دارای سوء پیشینه کیفری.
  • افراد زیر 18 سال
  • ایجاد شرکت با مسئولیت محدود:

هنگامی که سرمایه نقدی شرکت پرداخت شود و اموال غیر نقدی هم تحویل داده شود، شرکت مسئولیت محدود تشکیل شده است. شرکاء می توانند آورده های نقدی یا غیر نقدی برای شرکت در نظر بگیرند. در شرکت نامه باید صراحتا گفته شود که اموال غیر نقدی متعلق به چه کسانی و با چه شرایطی می باشد.

ویژگی های شرکت مسئولیت محدود

راهنمای ثبت شرکت با مسئولیت محدود

برای ثبت شرکت مسئولیت محدود نیاز است که اطلاعات مهمی که در این قسمت به آن می پردازیم را در نظر بگیرید. این اطلاعات عبارتند از:

شرکت نامه و تقاضانامه در شرکت مسئولیت محدود

ایجاد شرکت نامه و اساسنامه و تقاضانامه برای شرکت مسئولیت محدود ضروری است. ابتدا شرکت نامه در میان موسسان به صورت عادی تنظیم می شود. پس از آن شرکت نامه رسمی از مرجع ثبت دریافت می گردد.

شرکت نامه تکمیل شده و دیگر مدارک لازم فراهم می شوند و به مرجع مربوطه تحویل داده می شوند. شرکت نامه در دفتر مخصوص، ثبت می گردد.

دفتر مخصوص، در واقع به عنوان دفتر ثبت سند دفترخانه اسناد رسمی می باشد. شرکت نامه هنگامی که در این دفتر ثبت می گردد، در واقع رسمی شده است.

دلیل این امر این است که بر اساس آیین نامه مربوط به اداره ثبت و شعبه هایش، قائم مقام، دفترخانه های رسمی می باشند.

شرکت مسئولیت محدود هم چنین به اساسنامه هم احتیاج دارد. اساسنامه شامل مقررات، نحوه عملکرد، سرمایه، موضوع شرکت و مدت شرکت می باشد.

اساسنامه شرکت های مسئولیت محدود

همچنین اساسنامه حاوی اطلاعاتی در مورد مقررات مجامع عمومی، وظایف و اختیارات مدیران،شرایط تصمیم گیری شرکاء، شرایط حق رای و بهره وری هر کدام از اعضاء و بسیاری اطلاعات دیگر است.

اساسنامه در  واقع یک قرارداد است که مشخص می کند شرکت چگونه باید اداره شود. روابط میان شرکا و مدیران بر این اساس تنظیم می شود.

آیا این نوع شرکت شخصیت حقوقی دارد؟

بله، همانند دیگر شرکت های تجاری، این شرکت هم شخصیت حقوقی دارد. بنابراین این شرکت ها تمامی حقوقی که قانون برای اشخاص حقوقی قائل است را دارا هستند مگر حقوقی که تنها یک انسان می تواند داشته باشد و نه یک شرکت و...

اساسنامه مشخص می کند که تصمیمات شرکت چگونه باید اتخاذ شود.

سهم الشرکه و شرایط انتقال آن چگونه است؟

وقتی می گوییم سهم الشرکه منظورمان آورده هر فرد به شرکت است. سهم الشرکه مشخص می کند هر کدام از افراد به چه در سرمایه شرکت شریک هستند. سهم الشرکه نمی تواند مانند اوراق تجارتی به صورت های با نام و بی نام و... انتقال یابد.

می توان سهم الشرکه را میان اعضای شرکت یا اشخاص ثالث، انتقال داد. این کار با شرایط زیر قابل انجام است:

1) تعدادی از شرکا که مجموع سرمایه گذاری شان در شرکت، حداقل برابر با سه چهارم کل سرمایه شرکت است، با انتقال موافق باشند.

2) تعداد افراد موافق باید برابر با حداکثر اعضاء باشد. منظور این است که افراد موافق هم باید در اکثریت باشند و هم اکثریت سرمایه شرکت در تملک آن ها باشد.

3) عملیات انتقال از طریق سند رسمی انجام گردد.

شرایط مدیران شرکت مسئولیت محدود چگونه باشد؟

شرکت مسئولیت محدود توسط یک یا چند نفر مدیر اداره می شود. مدیر می تواند از میان شرکاء و یا غیر از آن ها، برای مدت مشخص یا نامحدود تعیین گردد.

در صورتی که شرکت هیات مدیره داشته باشد، اعضای این هیات به انتخاب مدیر از میان خودشان می پردازند. شرکت باید مدیر عامل داشته باشد.

مدیران شرکت، مدیر عامل را انتخاب می کنند و دستمزد و اختیارات او را مشخص می کنند. مدیران می توانند مدیر عامل را برکنار کنند. مدیر عامل هم در صورت نیاز می تواند از سمت خود استعفا دهد.

مدیران شرکت نماینده قانونی آن هستند و با در نظر گرفتن قانون و مصلحت، اداره امور شرکت را انجام می دهند. مدیران شرکت مسئولیت محدود باید هر سال، صورت دارایی و حساب سود و زیان شرکت را تنظیم نموده و ترازنامه را آماده کنند.

این اطلاعات باید به مجمع عمومی سالانه تحویل داده شود تا رسیدگی های لازم انجام گردد.

مدارک مورد نیاز

برای ثبت شرکت مسئولیت محدود چه باید کرد؟

ثبت این نوع شرکت، تابع مقررات مراجع مربوطه می باشد. در تهران باید به اداره ثبت مراجعه کنید. در شهرستان هایی که این اداره شعبه ای ندارد، باید به اداره ثبت اسناد و املاک مراجعه نمایید.

مراحل سامانه ثبت شرکت با مسئولیت محدود

1) هنگامی که مدارک لازم برای ثبت شرکت مسئولیت محدود را آماده نمودید، به آدرس اینترنتی شرکت مسئولیت محدود مراجعه نمایید. روی منوی پذیرش تاسیس کلیک کنید و گزینه مسئولیت محدود را انتخاب نمایید.

2) در فرم مربوطه، مشخصات اولیه مانند نام و نام خانوادگی، شماره تماس و آدرس را وارد نمایید و عملیات ثبت را شروع کنید.

3) 5 نام به ترتیب اولویت انتخاب کنید تا یکی از آن ها انتخاب شود (در صورت دارا بودن شرایط)

4) در این مرحله باید اطلاعات را کامل کنید. لازم است موضوع فعالیت شرکت، مدت آن، نشانی و سرمایه شرکت را مشخص کنید.جایگاه هر کدام از افراد، نام و سهام آن ها را هم وارد کنید. در صورتی که شرکت شعبه های دیگری هم دارد، باید با مشخصات کامل آن ها را معرفی نمایید.

5) اطلاعات شما توسط اداره ثبت تایید یا رد  می شود. در صورت تایید شدن اطلاعات، لازم است تا اساسنامه و شرکت نامه را در سایت بارگذاری کنید.

6) پیش فرض های اساسنامه و شرکت نامه و همه موارد مربوطه را تکمیل کنید تا تایید نهایی آن ها توسط سامانه انجام گردد.

7) در این مرحله به انتخاب یک نام از بین نام های شما، می پردازد.

8) هنگامی که نام شرکت تایید شد، باید از برگه هایی که خود سامانه مشخص می کند در دو نسخه پرینت بگیرید و صفحات را امضاء کنید.

9) مدارک امضاء شده را در پاکت های مربوط به ثبت شرکت مسئولیت محدود (به رنگ قرمز) به اداره ، پست کنید.

10) در انتها، هنگامی که تمامی مدارک شما تایید شود بایستی آگهی تاسیس را در روزنامه رسمی و کثیرالانتشار، منتشر کنید.

شرایط جدید ثبت شرکت مسئولیت محدود در پنجره واحد شروع کسب و کار

از اوایل آبان ماه 1399 ثبت تاسیس شرکت های مسئولیت محدود از زیر نظر اداره ثبت خارج شده و در محل پنجره واحد شروع کسب و کار اتاق بازرگانی انجام می شود. این طرح به منظور تسهیل در صدور مجوز های کسب و کار اجرایی می گردد.

شرایط جدید تاسیس شرکت های مسئولیت محدود به شرح زیر می باشد:

  • ابتدا طبق روال قبل می بایست به صورت سیستمی اقدام به درخواست تاسیس نمایید.
  • سپس اوراق را کامل و امضا شده ارسال کنید.
  • بعد از تایید اداره و پذیرش اولیه شماره ثبت به شما تحویل می شود اما اوراق خیر.
  • در این مرحله باید در اداره اتاق بازرگانی کد کارگاهی بیمه خود را بگیرید.
  • پس از کد کارگاهی می بایست کد اقتصادی مالیاتی خود را بگیرید.
  • در آخر هم اوراق شما تحویل داده می شود.

پس حتما متوجه شدید که در حال حاضر همزمان با تاسیس شرکتهای محدود باید به صورت اجباری کد کارگاهی بیمه و کد اقتصادی مالیاتی خود را نیز تهیه کنید. در صورتی که سوالی در این خصوص دارید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

هزینه ثبت شرکت مسئولیت محدود

هزینه ثبت شرکت با مسئولیت محدود

هزینه ثبت شرکت در موسسه ما در حال حاضر 2،000،000 تومان می باشد. ما این را بابت صفر تا 100 کلیه خدماتی که باید برای شما انجام دهیم، گرفته و در ادامه کار مبلغ دیگری پرداخت نمی کنید.

خدمات ما به شما

کارشناسان ما تجربه زیادی در زمینه ثبت انواع شرکت از جمله شرکت مسئولیت محدود دارند. پرونده های اداری، در بسیاری مواقع پر از گره های مختلف می باشد.

تجربه چندین ساله ما باعث شده است با زیر و بم های این کار آشنا باشیم و در اولین فرصت و به شکلی حرفه ای، عملیات تاسیس شرکت مسئولیت محدود را انجام دهیم. کافی است با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول

حداقل سرمایه برای ثبت شرکت مسئولیت محدود چقدر است؟

شرکت مسئولیت محدود برای ثبت نیاز به سرمایه اولیه حداقلی 100 هزار تومانی دارد. پس کمتر از این عدد را نمی توانید به عنوان سرمایه اولیه در نظر بگیرید.

آیا مدرک تحصیلی برای ثبت شرکت مسئولیت محدود نیاز داریم؟

خیر، شما برای تاسیس و راه اندازی شرکت با مسئوایت محدود نیازی به داشتن مدرک تحصیلی خاصی ندارید. البته در شرکتهایی که نیاز به مجوز دارند باید طبق قانون آن شرکتها مدرک و مجوز خاص خودش را داشته باشید.

چه مدارکی برای شرکت مسئولیت محدود نیاز داریم؟

شما برای اینکه یک شرکت مسئولیت محدود تاسیس کنید و شرکت شما فعالیتی را که انجام می دهد نیاز به مجوز نداشته باشید با تصویر کارت ملی و شناسنامه می توانید این کار را انجام دهید.

آیا مراحل تاسیس شرکت مسئولیت محدود تغییر کرده است؟

بله، در حال حاضر شما بلافاصله پس از تاسیس باید برای دریافت کد کارگاهی بیمه و کد اقتصادی از طریق اداره اقدام کنید و پس از انجام این کارها اوراق خود را تحویل بگیرید.

5/5 - (1 نفر رای داده اند)

احسان معظمی (نویسنده ارشد)

من تمام تجربیات خودم رو در زمینه خدمات امور ثبتی در این مقالات برای شما به اشتراک گذاشتم و امیدوارم تونسته باشم به افزایش علم و سواد ثبتی شما همراهان عزیز کمک کرده باشم.

ارسال نظر
درحال ارسال پاسخ به :
X
پارسا
۲۸ تیر ۱۴۰۲

سلام. توی فرم های ثبت شرکت منظور از شناسه احراز هویت الکترونیک میدونید منظورش چیه؟ چه چیزی اینجا باید نوشته بشه؟

مریم انصاری
۲۸ تیر ۱۴۰۲

با سلام.
منظور همان سامانه ثنا میباشد.

یونس رضایب
۰۵ خرداد ۱۴۰۲

شرکت با مسعولیت محدود با سه شریک
یکی ۵۰سهم ،یکی ۱۰سهم ،یکی ۴۰سهم
فرد با ۵۰سهم رییس هیعت مدیره و مدیر عامل خارج از شرکا تعیین گردید برای مدت یکسال و در اساسنامه تصمیمات با جلسه مجمع وبا رای سه چهارم سرمایه که آکثریت عددی دارند اتخاذ شود ،
آیا دونفر با ۱۰سهم و۴۰سهم بدون اطلاع شریک با ۵۰سهم می‌توانند تغییرات ایجاد کنند و فرد ۱۰سهم را کنند رییس هیعت مدیره و مدیرعامل را خارج از شرکا تعیین کنند و هردو هم برای مدت نامحدود انتخاب شودند ودر صورتی که هیچ دعوتی از سوی مدیر عامل برای شریک ۵۰سهم فرستاده نشده لطفا راهنمایی بفرمایید

مریم انصاری
۰۶ خرداد ۱۴۰۲

با سلام.
برای توضیحات بیشتر و پاسخگویی به یک سری سوالات ما لطفا تماس بگیرید. در هر صورت برای تصمیمات شرکت اگر سهامداری حاضر نبود باید حداکثر عددی و حداکثر سهامی رعایت شود.

عاطفه فاضل
۰۷ آذر ۱۴۰۱

آیا شرکت مسئولیت محدودی ک ثبت میکنیم میتوانیم اعضا را یعنی مدیر عامل و رییس هیئت مدیره را بیمه نکرد؟
تا چ مدت میتوان بدون ثبت شرکت فعالیت نمود؟

sabtino
۰۷ آذر ۱۴۰۱

سلام و درود
بله مشلی از این بابت وجود ندارد، اما هر سال حتما باید اظهارنامه مالیاتی و دفاتر پلمپ رو ارسال کنید.

ارسلان
۱۶ شهریور ۱۴۰۰

سلام برای گرفتن مجوز شرکت با مسولیت محدود برای دفاتر پیشخوان دولت به کجا باید مراجعه کنیم؟

sabtino
۱۶ شهریور ۱۴۰۰

سلام و درود
به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی

مانی حسن نژاد
۱۲ تیر ۱۴۰۰

سلام وقت بخیر برای شرکت مسئولیت محدود حساب بانکی هم لازمه ؟ و باید مشترک باشه ؟

sabtino
۱۴ تیر ۱۴۰۰

سلام و درود
در زمان ثبت شرکت مسئولیت محدود خیر لازم نیست حساب بانکی معرفی کنید اما بعد از ثبت و شروع فعالیت برای تشکیل پرونده مالیاتی نیاز دارید

الناز صبحانی
۱۱ خرداد ۱۴۰۰

سلام من با مادرم دو نفری می تونیم اعضای شرکت مسئولیت محدود باشیم برای تولیدی کیف و کفش؟ اعضای خانواده مشکلی ندارن؟

sabtino
۱۱ خرداد ۱۴۰۰

سلام و دورد
بله برای تاسیس شرکت مسئولیت محدود حداقل 2 نفر عضو نیاز هست که این دو نفر می تونن اعضای یک خانواده باشن و مدرک تحصیلی خاصی هم نیاز نیست.

حاج وزیری
۱۱ فروردین ۱۴۰۰

سلام وقت بخیر
ثبت شرکت مسئولیت محدود با اتباع خارجی چه شرایطی دارد؟
سرمایه ، مدیر عامل و…

sabtino
۱۲ فروردین ۱۴۰۰

سلام و درود
برای ثبت شرکت مسئولیت محدود باید ابتدا کد فراگیر بگیرید بعد به دو نفر اعضا نیاز دارید با حداقل سرمایه اولیه 100 هزار تومان که کلیه شرایط در این صفحه توضیح داده شده.

عادل
۲۵ بهمن ۱۳۹۹

سلام من شرکت با مسیولیت محدود ثبت کردم این ایراد اومده:
1-عدم رعایت بخشنامه های ثبتی حاکم برسونین امره در تنظیم صورتجلسات واستبداد ابرازی – عدم ارسال مستندات سامانه ای (مستندات باید از طریق سامانه پرینت وارسال گردد)

من متوجه نمیشم تیکه اول ودوم رو
چون من صورتجلسات رو خودم بدون بارکد ارسال کردم
آیا باید با بارکد باشه؟؟
و اینکه فقط همینه یا کار دیگه هم باید انجام داد

sabtino
۲۶ بهمن ۱۳۹۹

سلام و درود
دوست عزیز شما کلیه مراحل رو از ابتدا غلط رفتید و یک سری بخش ها رو کلا انجام ندادین. روند انجام این کار هم به گونه ای نیست که به صورت پاسخ به سوالات بشه جواب داد چون قدری پیچیده هستش

قربانی
۰۷ دی ۱۳۹۹

سلام خسته نباشی
میخواستم ببینم بعد از ثبت شرکت مسئولیت محدود باید سالانه مدیر عامل تمدید بشه؟ و اینکه کلا محدودیت زمانی داره باید شرکت رو تمدید کنیم یا نه؟

sabtino
۰۷ دی ۱۳۹۹

سلام و درود
خیر در شرکت های با مسئولیت محدود این کار اجباری نیست و نیازی به تمدید مدیران نداره. شما زمانی که ثبت می کنید می تونید تاریخ بگذارید میتونید هم بدون محدودیت زمانی ثبت کنید.

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button