ثبتی نو معتبرترین موسسه ثبتی با 10 سال افتخار خدمتگزاری شما
ثبتی نوarrow تاسیس شرکتها blog هزینه ثبت شرکت
هزینه ثبت شرکت

هزینه ثبت شرکت

هزینه ثبت شرکت چقدر است؟ مشاهده لیست تعرفه واقعی قیمت ثبت شرکت در سال 1403 به همراه قیمت حق الثبت اداره و واریزی روزنامه رسمی (برای استعلام قیمت نهایی تماس بگیرید)

مسئولیت محدود: 1,400,000 تومان

سهامی خاص: 1,500,000 تومان

موسسه: 1,500,000 تومان

صورتجلسات: 1,300,000 تومان

فهرست عناوین
نویسنده: احسان معظمی تاریخ انتشار: 27 فروردین 1403 بروزرسانی: 28 فروردین 1403

هزینه ثبت شرکت چقدر است؟ از کجا بهترین هزینه را بفهمیم؟ در صورتی که به فکر راه اندازی کسب و کار هستید حتما سوالات زیادی در ذهن تان وجود دارد. حتما برایتان سوال است که استعلام هزینه ثبت شرکت در سال 1403 چقدر است؟ اگر این نکات را تا آخر بخوانید قطعا با ریز هزینه ها آشنا خواهید شد، پس دقت کنید تا کلاه سرتان نرفته و با قیمت های نامتعارف روبرو نشوید.

ردیفعنوان خدمات مــاکارمزدی که می گیریم (تومان)
۱شرکت مسئولیت محدود۱,۴۰۰,۰۰۰
۲شرکت سهامی خاص۱,۵۰۰,۰۰۰
3شرکت بازرگانی۱,۴۰۰,۰۰۰
4موسسه غیر تجاری۱,۵۰۰,۰۰۰
5هزینه شرکت تعاونیبستگی به تعداد اعضا دارد
6هزینه شرکتهای خدماتی۱,۵۰۰,۰۰۰
7 تنظیم صورتجلسه تغییرات ۱,۳۰۰,۰۰۰
8 اخذ دفاتر پلمپ شرکت شما۷۰۰,۰۰۰
9مشاوره و ثبت نام کد اقتصادی۱,۲۰۰,۰۰۰
10مشاوره و ثبت نام کارتهای بازرگانی۲,۵۰۰,۰۰۰
11ثبت نام و اخذ کد فراگیر اتباع 3,۵۰۰,۰۰۰
12هزینه ثبت موسسات حقوقی و داوری۱,۵۰۰,۰۰۰
13مشاوره 0 تا 100 راه اندازی شرکترایگان
فرم استعلام هزینه

استعلام فوری هزینه ها

  • مشتری گرامی: اگر قادر به تماس با ما نیستید می توانید از طریق فرم زیر درخواست خود را ثبت کنید، تا در کمترین زمان از "کلیه اطلاعات لازم از: زمان تا هزینه خدمات ما" مطلع شوید.

قیمت ثبت شرکت شامل چه مواردی است؟

می دانید هزینه روزنامه رسمی و روزنامه کثیرالانتشار چقدر است؟ در مورد هزینه های اداره و واریزی های قانونی چه می دانید؟ موارد موثر در نرخ چیست؟

پاسخ به سوالات بالا به صورت دقیق تنها زمانی ممکن است که تجربه انجام آن را داشته باشید. کارشناسان ما در ثبتی نو به صورت مستمر در حال انجام خدمات ثبت شرکت هستند و در تمامی مراحل تجربه کاملی دارند.

از این رو ما برآورد کاملی از این هزینه ها داریم که در این بخش قصد داریم پاسخ این سوالات و سوالات مشابه را برایتان توضیح دهیم تا با اطلاعات کافی بتوانید اقدام کنید.

حقیقت این است که مبلغ ثابت و مشخصی را برای این مورد نمی توان بیان کرد به این دلیل که تعرفه ها همیشه تفاوت هایی دارد. به عنوان مثال این که قصد راه اندازی چه نوع شرکتی را دارید در هزینه ها موثر است.

در هزینه های قانونی که وجود دارد، تعرفه تمبر ثبتی را داریم که بسیاری اوقات نرخ آن متفاوت است. در صورتی که بخواهید هزینه های دقیق را بدانید باید فرم های مربوطه را در سیستم اداره ارسال کنید.

ما در ادامه سعی می کنیم تا حد ممکن برخی هزینه ها را حدودا بیان کنیم تا موضوع کمی برایتان شفاف تر باشد.

هزینه ثبت شرکت و قیمت تعرفه

هزینه ثبت شرکت در سال 1403

ما در این قسمت لیست برخی از خدمات را آماده کرده ایم. در این جدول مبلغ خدماتی که موسسه برای شما انجام می دهد درج شده است. توجه داشته باشد که علاوه بر این هزینه ها مبالغی می بایست به حساب اداره و بابت روزنامه های شما پرداخت شود.

پس طبیعی است که مبالغ نهایی برای هر شرکتی تا حدودی متفاوت باشد. پیشنهاد ما این است که به صورت تلفنی و حضوری از کارشناس خود درخواست کنید ریز به ریز هزینه ها را برای شما شرح دهند. شعار ما شفافیت با مشتریانمان است.

شرکت های سهامی عام و خاص، مختلط سهامی و غیر سهامی، شرکت تعاونی، شرکت تضامنی، موسسه ها و شرکت با مسئولیت محدود هر کدام هزینه های متفاوتی دارند.

به عنوان مثال هزینه لازم برای شرکت مسئولیت محدود برابر با 100 هزار تومان است. در صورتی که سرمایه اولیه افزایش پیدا کند، هزینه ها قطعا تغییر خواهد کرد.

برای استعلام هزینه تلفنی همین الآن تماس بگیرید 021-68251111تماس با ما

نکته مهم: حتما برای استعلام دقیق قیمت ها که متناسب با درخواست شما باشد، با کارشناسان ما در تماس باشید. فراموش نکنید که ممکن است نوع خدمات درخواستی شما حتی هزینه های کمتری داشته باشد.

استعلام هزینه ثبت شرکت

ثبت شرکت ارزان

هزینه هایی که در مسیر وجود دارد عبارتند از:

استعلام اسم شرکت، تعرفه های مربوط به آگهی ها، پلمپ دفاتر تجاری، هزینه های مربوط به اساسنامه، هز ینه تشکیل پرونده مالیاتی و دریافت کد اقتصادی و هزینه ارسال مدارک پستی همراه با پوشه، گیره و...

هزینه استعلام و ثبت شرکت

هزینه انتخاب نام شرکت قبلا باید به حساب بانک ملی سازمان ثبت اسناد واریز می شد. فیش واریزی همراه با بقیه مدارک تحویل اداره می شد.

تعیین نام در کنار دیگر مواردی چون تعدادافراد هیات مدیره، هزینه های روزنامه رسمی، مقدار سرمایه اولیه، حجم موضوعی که در اساس نامه درج شده و برخی موارد دیگر، بر هزینه ثبت شرکت موثر است.

ارزانترین روزنامه برای ثبت شرکت

این هزینه شامل آگهی در روزنامه رسمی در روزنامه کثیرالنتشار است. هزینه آگهی در این دو روزنامه کمی متفاوت است.

در تعیین این هزینه ها فاکتورهایی دخیل است که بعدا و در قسمت مربوطه بیشتر در این مورد توضیح می دهیم. هزینه اگهی روزنامه رسمی از طریق درگاه www.rrk.ir  قابل پرداخت است.

هر گونه تغییری که در اطلاعات ثبتی رخ دهد باید مجددا در روزنامه رسمی آگهی شود تا به اطلاع عموم برسد. توجه داشته باشید که هزینه های روزنامه رسمی از ابتدای آذر ماه 1399 تغییر کرده و سازمان های مربوطه افزایش مبلغ را روی روزنامه ها اعمال کرده اند.

به طور مثال هزینه روزنامه رسمی تغییرات که 120 هزار تومان بود به 288 هزار تومان افزایش پیدا کرد.

هزینه مربوط به پلمپ دفاتر تجاری

پس از این که شما واریزی مربوط به روزنامه رسمی و کثیرالنتشار را می پردازید و مراحل انجام می شود، نوبت به پرداخت هزینه پلمپ دفاتر تجاری می رسد. شما برای این کار یک ماه وقت دارید.

دفاتر تجاری در واقع همان دفتر کل و روزنامه می باشند که هنگام محاسبه مالیات بر درآمد سالانه، دارایی شما را مشخص می کند. این دفاتر توسط اداره پلمپ می شود.

هزینه مربوط به تنظیم اساسنامه و اوراق ثبتی

در ابتدا باید مواردی مانند اساسنامه، اوراق، صورتجلسات و.. توسط کارشناسان و وکلای دادگستری تعیین شود. انجام این امور پس از استعلام نام شرکت و ارسال مدارک به سامانه ، مقدور خواهد بود.

مثلا هزینه تنظیم اساسنامه برای شرکت با مسئولیت محدود برابر با 50,000 ریال، شرکت تعاونی 150,000 ریال، شرکت سهامی خاص 150,000 ریال، موسسه 150,000 ریال و موسسه غیر تجاری 150,000 است.

هزینه مربوط به مشاوره مالیاتی و کد اقتصادی

به عنوان اولین قدم باید مبلغی برابر با دو هزارم سرمایه شرکت را به حساب اداره امور مالیاتی پرداخت کنید. پس از این که کارشناسان پرونده را مطالعه نموده و بررسی کردند، فیش پرداختی را به همراه کد اقتصادی و دیگر مدارک به اداره می فرستید.

هزینه پستی و اقلام اداری و نوشتاری

بعد از تکمیل مدارک، پرونده باید از طریق باجه های پستی به اداره ارسال شود.هزینه ارسال مدارک مربوطه از قرار ده برگ، گیره، پوشه و دیگر متعلقات برابر با 30 هزار تومان است. در صورتی که به تعداد برگ ها اضافه شود، مبلغ اضافه می شود.

هزینه حق الوکاله موسسه

در صورتی که برای کار خود از وکیل استفاده نمایید باید هزینه های مربوط به وکیل و موسسه را پرداخت کنید. استفاده از یک وکیل مجرب باعث می شود مراحل انجام کارتان به درستی و در اسرع وقت طی شود.

اطلاعات مورد نیاز برای آگهی های ثبتی

هزینه شرکت مسئولیت محدود

برای شرکت مسئولیت محدود با سرمایه 100,000 تومان، هزینه ها از این قرار است:

  • مهم ترین هزینه ای که باید پرداخته شود هزینه مشاوره است که کمک می کند همه مراحل را به درستی پیش ببرید.  البته ما این هزینه را برایتان حذف کرده ایم.
  • هزینه مربوط به تعیین نام شرکت 4,000 تومان می باشد.
  • هزینه تهیه برخی اقلام نوشتاری و اداری مانند پوشه، پاکت، پست و... حدودا مبلغی معادل 30,000 تومان می باشد.
  • مبلغ 240,000 تومان به عنوان دستمزد وکیل دادگستری باید بپردازید.
  • هزینه مربوط به حق 50,000 تومان می باشد.
  • هزینهآگهی در روزنامه رسمی و روزنامه کثیرالانتشار، برای هر کدام 388,000 تومان به بالاست.

(این هزینه ها به مواردی بستگی دارد که در ادامه توضیح داده می شود)

پس از این که شرکت مسئولیت محدود در اداره، ثبت می شود ضروری است که در روزنامه رسمی و نیز روزنامه کثیرالانتشار این مورد به اطلاع عموم برسد.هزینه انتشار این آگهی ها بستگی به تعداد کلمات و حروف آگهی دارد که مشخص می کنید.

هم چنین در مورد روزنامه کثیرالانتشار، هزینه آگهی بستگی به نوع روزنامه انتخابی شما دارد. روزنامه ها هر چه معروف تر هستند هزینه آگهی در آن ها بیشتر است.

هزینه آگهی در روزنامه رسمی با در نظر گرفتن تعداد کلمات و حروف، نوع شرکت و... به صورت میانگین برابر با 155,000 تومان است. هزینه انتشار آگهی در روزنامه های کثیرالانتشار بستگی دارد که کدام روزنامه را انتخاب کرده اید.

در صورتی که فرض کنیم یک روزنامه با قیمت آگهی پایین را انتخاب کرده اید و با در نظر گرفتن تعداد کلمات و حروف و دیگر موارد، رقمی مساوی با هزینه ثبت در روزنامه رسمی یعنی 228,000 تومان به بالاست.

هزینه شرکت سهامی خاص

بسیاری از شرکت های امور ثبتی، قیمت ثبت شرکت سهامی خاص را بیشتر از هزینه با مسئولیت محدود در نظر می گیرند (گاها دو برابر بیشتر). دلیل این تفاوت این است که تعداد نفرات حاضر در شرکت سهامی خاص حداقل 5 نفر است و این عدد برای شرکت مسئولیت محدود مساوی 2 است.

مسلما تعداد افراد بیشتر برای شرکت سهامی خاص باعث می شود انجام امور بیشتری لازم باشد. اما ما به این دلیل که رضایت شما را همیشه در اولویت قرار می دهیم، تفاوتی میان این هزینه ها قائل نشدیم.

در واقع قیمت ثبت هر دو نوع این شرکت ها، برابر است و این هزینه ها را در قسمت مربوط به شرکت مسئولیت محدود ذکر کردیم. به دلیل جلوگیری از تکرار مطالب از ذکر مجدد آن ها خودداری می کنیم.

هزینه موسسه غیر تجاری

هزینه های مربوط به موسسه غیر تجاری با سرمایه ثبتی برابر با 100,000 تومان از قرار زیر است:

  • مهم ترین هزینه، هزینه مشاوره است که کمک می کند همه مراحل بعدی به خوبی پیش برود. ما این هزینه را حذف کرده ایم زیرا رضایت شما برایمان در اولویت است.
  • هزینه مربوط به تعیین نام شرکت برابر با 4000 تومان است.
  • هزینه مواد نوشتاری و اداری مانند پاکت، گیره، پوشه و موارد مشابه برابر با 30,000 تومان می باشد.
  • برای دستمزد وکیل دادگستری شما مبلغی برابر با 240,000 تومان می پردازید.
  • روزنامه های رسمی و کثیرالانتشار برای هر کدام 288,000 تومان به بالا خواهد بود.

هزینه شرکت تضامنی

برای شرکت تضامنی و با در نظر گرفتن سرمایه ثبتی 100,000 تومان، هزینه ها برابر با هزینه تاسیس موسسه غیر تجاری و شرکت سهامی خاص و شرکت مسئولیت محدود است که به جهت جلوگیری از تکرار مطالب، از ذکر مجدد آن خودداری می کنیم.

هزینه شرکت تعاونی

هزینه ثبت شرکت تعاونی با در نظر گرفتن سرمایه اولیه به 1,000,000 تومان از قرار زیر است:

  • هزینه مشاوره در واقع هزینه محسوب نمی شود چون به پیشبرد سریع تر کار شما کمک می کند. کارشناسان ما ثبتی به صورت کاملا رایگان این مشاوره را به شما ارائه می دهند. پس این قلم از هزینه هایتان حذف می شود.
  • هزینه مربوط به تعیین نام شرکت برابر با 4,000 تومان می باشد.
  • هزینه های مربوط به اقلام اداری و نوشتاری مانند پوشه، پاکت و... حدود 30,000 تومان خواهد بود.
  • میلغ حق الوکاله برای وکیل دادگستری معادل 240,000 تومان است.
  • حق ثبت برای این مورد 250,000 تومان می باشد.
  • هزینه مربوط به ثبت آگهی در روزنامه کثیرالانتشار و روزنامه رسمی با در نظر گرفتن شرایطی، 288,000 تومان به بالا خواهد بود.

هزینه تغییرات شرکت

بطور کلی می توانیم بگوییم که هزینه ثبت تغییرات شرکت، با توجه به نوع تغییراتی که می خواهید انجام دهید متفاوت است. و نوع شرکت شما نیز در این مورد بسیار حائز اهمیت می باشد یعنی تغییرات در شرکت سهامی با تغییرات در شرکت بامسئولیت محدود بسیار متفاوت است.

بطور کلی شما تقریبا می توانید این هزینه را تخمین زده و یا از طریق تماس می توانید در این رابطه به اطلاعات دقیقی دست پیدا کنید.هزینه تغییرات شرکت ها به دو عامل روزنامه رسمی شرکت و نوع تغییرات که وابسته به تعداد صورتجلسات است مرتبط می شود.

بعنوان مثال: برای تغییر آدرس شرکت به یک صورتجلسه مجمع عمومی بطور فوق العاده نیاز دارید که پس از تغییرات باید در روزنامه رسمی و کثیرالانتشار نیز منتشر شود. تا مردم از این تغییرات اطلاع پیدا کنند که درج این آگهی نیز نیاز به هزینه ی جدا خواهد داشت.

و یا اینکه در تغییرات تمدید مدیران و بازرسین بدون در نظر گرفتن نوع شرکت هزینه آن وابسته به یک صورتجلسه مجمع عمومی عادی سالیانه و روزنامه رسمی مرتبط می شود. بنابراین می توانیم نتیجه بگیریم که تعداد صورتجلسه برای تغییر هر نوع شرکت در هزینه ی آن ارتباطی مستقیم دارد

همانطور که گفتیم هنگامی که افراد تصمیم می گیرند تغییراتی را برای شرکت خود انجام دهند باید صورتجلسه ای را تهیه و نوع تغییرات را در آن ذکر کنند. که برای نوشتن صورتجلسه از روش و مقررات خاصی باید پیروی کنید و طبق قانون تجارت آن را تکمیل کنید.

هزینه روزنامه کثیرالانتشار شرکت

خوب حتما می دانید که پس از انجام راه اندازی شرکت باید روزنامه های شرکت را پرداخت کنید. یکی از این روزنامه ها روزنامه کثیرالانتشار می باشد. اکثر مشتریان ما سوال دارند که هزینه روزنامه کثیرالانتشار چقدر است؟

در جواب سوال شما باید بگوییم که هزینه روزنامه کثیرالانتشار عدد ثابت و مشخصی ندارد. اول اینکه این روزنامه ها دو نوع پر هزینه و کم هزینه دارند. بستگی دارد شما در چه روزنامه ای اقدام به انتشار آگهی خود کنید.

دوم اینکه مبلغ آن بستگی به میزان موضوع شرکت شما دارد. اگر میزان موضوع شرکت شما زیاد باشد قاعدتا باید هزینه بیشتری پرداخت کنید. پس از قبل قابل تشخیص نخواهد بود و باید استعلام هزینه بگیرید سپس پرداخت کنید.

هزینه دفاتر ثبتی

مدت زمان و هزینه های ثبت شرکت

تاسیس یک شرکت اگر چه کار سختی نیست. اما پیچیدگی های خاص خود را دارد و همین موضوع باعث می شود که هر کسی قادر به انجام آن نباشد.

یعنی برای آن که بتوانید مراحل را انجام دهید. باید تخصص و مهارت مشخصی داشته باشید. زیرا باید اظهارنامه ای خاص تکمیل کنید که اهمیت بالایی دارد.

به همین دلیل باید شرکت خاصی را انتخاب کنید که کارهای تکمیل اظهارنامه، ارسال مدارک به اداره و دیگر کارهای مربوط را برای شما انجام دهد. و طبیعتا چنین شرکتی هم هزینه را به عنوان دستمزد دریافت خواهد کرد.

در این رابطه با شما توصیه می کنیم که با دقت فراوان شرکتی را انتخاب کنید،. تا در ادامه از انتخاب خود خوشحال و راضی باشید.

ارزان ترین هزینه ثبت شرکت

موسسه ثبتی ثبتی نو یکی از بهترین شرکت هایی است که در این زمینه خدماتی را به متقاضیان ارائه می دهد، اما چه چیزی باعث این اداعا شده است؟

  • همه مراحل به طور دقیق و اصولی پیگیری می شود.
  • می توانید خدمات ثبتی را به طور غیر حضوری انجام دهید که باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود.
  • شفافیت مالی وجود دارد، یعنی هر مبلغی که از شما دریافت می شود. به طور واضح می گویند که برای چه کاری است.
  • با شما صادق هستند. متاسفانه بعضی از شرکت های ثبتی نام هایی را برای شرکت قبول می کنند که امکان ثبت آن ها وجود ندارد. بعد از طی مراحل، متقاضی شاهد رد شدن نام است، متاسفانه شرکت ثبتی برای سود مالی خود این موضوع را به متقاضی بیان نمی کند.
  • هزینه ثبت شرکت منصفانه محاسبه خواهد شد.

هزینه تاسیس شرکت در ایران

شاید خیلی از متقاضیان سوالاتی درخصوص این داشته باشند که آیا هزینه شرکت در سال 1403 در ایران تغییر می کند؟ در حال حاضر به صورت قطعی به این سوال نمی توان پاسخ داد. اما طبق تجربه سالانه هزینه های اداره پس از گذشت هر سال تغییر می کنند.

همکاران ما در صورت تغییر در تعرفه خدمات ثبتی این موارد را به شما اطلاع رسانی خواهند کرد. پس تا اعلام رسمی باید منتظر بمانید و چنانچه تصمیم دارید که تا قبل از تغییر تعرفه ها اقدام کنید، می توانید هم اکنون برای راه اندازی شرکت در ایران خود اقدام کنید.

جمع بندی نهایی

کارشناسان متخصص ما تجربه های چندین ساله دارند. مسیر انجام این امور همیشه با فراز و فرودهایی همراه است که می تواند از افراد بی تجربه و کم تجربه وقت بسیار زیادی بگیرد و دچار سردرگمی آن ها شود.

ما مسیر راه را به خوبی می دانیم و در اسرع وقت و با بالاترین کیفیت، امور ثبتی شما را انجام می دهیم. علاوه بر ان قیمت های تعیین شده توسط ما، همیشه قیمت هایی منصفانه است.

برای اطمینان از موارد گفته شده در بالا کافی است که کیفیت خدمات ما را با دیگر شرکت های این حوزه مقایسه کنید، بعد از آن شما هم اعتماد خواهید کرد.

در صورتی که هر گونه سوالی در مورد هزینه های مربوطه و دیگر زمینه های مشابه دارید با کارشناسان ما تماس بگیرید و از مشاوره تخصصی و رایگان بهره مند شوید.

سوالات متداول

سوالات متداول

در میان حجم زیاد سوالاتی که متقاضیان از همکاران ما می پرسند، تعدادی از سوالات را به میزان پرتکرار بودن آنها انتخاب کرده و در این بخش به همراه پاسخ آنها برای شما گردآوری کرده ایم.

آیا می توانم بدون هزینه شرکتم را تاسیس کنم؟

بله چرا که نه؟ کافیست اطلاعات کافی و مورد نیاز را در خصوص روند اجرایی و سیستمی تاسیس شرکت در سامانه اداره بدانید. البته در نظر داشته باشید قوانین حقوقی را باید بدانید. در صورت عدم توجه و دانش کافی در زمینه امور ثبتی ممکن است با مشکلات زیادی روبرو شوید.

هزینه ثبت شرکت در سال 1403 چقدر است؟

تعرفه های ثبت شرکت در سال 1403 طبق تعرفه اداره ثبت می باشد که در فروردین ماه اعلام شد. شما در صورتی که خودتان انجام دهید فقط این هزینه های سامانه را پرداخت می کنید. اما اگر موسسات ثبتی برای شما اقدام کرده باشند بابت دستمزد خدماتی را باید بپردازید.

آیا هزینه ثبت شرکت در کرج، اصفهان، شیراز با تهران متفاوت است؟

خیر، هزینه خدمات موسسه ما تفاوتی در شهرهای مختلف برای متقاضیان ندارد. پس اگر در کرج، اصفهان و یا هر شهر دیگری بجز تهران برای تاسیس یا هر خدمات ثبتی با ما همکاری کنید تفاوتی در تعرفه ها با شهر تهران مشاهده نمی کنید.

ارزانترین روزنامه برای ثبت شرکت کدام است؟

روزنامه های اقتصاد مردم، همکاری ملی، اقتصاد سرآمد، وطن امروز، پیام زمان، امتیاز، پیک سبر، هنرمند و .. چز ارزان ترین روزنامه های ثبت شرکت در ایران محسوب می شوند. پس اگر به دنبال صرفه جویی در هزینه روزنامه شرکت خود هستید می توانید این گزینه ها را انتخاب کنید.

هزینه روزنامه کثیرالانتشار چقدر است؟

البته این سوال خیلی کلی هست. چون بستگی به انتخاب روزنامه ای دارد که شما درنظر بگیرید. معمولا یک سری روزنامه های کثیرالانتشار هست که قیمت پایین تر و یک سری هست که هزینه بالاتری دارند.

آیا روزنامه رسمی با روزنامه کثیرالانتشار تفاوت دارد؟

تا مدتی قبل بله، تفاوت این دو به گونه ای بود که روزنامه رسمی اجباری و کثیرالانتشار اختیاری باید پرداخت میشد. اما در حال حاضر پرداخت این دو روزنامه بعد از تاسیس برای شما اجباری می باشد.

4.2/5 - (8 نفر رای داده اند)

احسان معظمی (نویسنده ارشد)

من تمام تجربیات خودم رو در زمینه خدمات امور ثبتی در این مقالات برای شما به اشتراک گذاشتم و امیدوارم تونسته باشم به افزایش علم و سواد ثبتی شما همراهان عزیز کمک کرده باشم.

ارسال نظر
درحال ارسال پاسخ به :
X
محمدرضا عبدالهی
۰۵ خرداد ۱۴۰۲

با سلام
برای فعالیت در زمینه بازاریابی حمل و نقل و تامین کامیون چه نوع شرکتی ثبت کنم

مریم انصاری
۰۶ خرداد ۱۴۰۲

با سلام.
بستگی به خودتون و زمینه فعالیتتون داره.
ولی در قالب مسئولیت محدود ثبت کنید خوبه.

جواد برزویی
۱۰ بهمن ۱۴۰۰

با سلام
من میخوام کارگاه تولید و بسته بندی دستمال کاغذی راه اندازی کنم آیا بدون مجوز میتونم برند داشته باشم

sabtino
۱۰ بهمن ۱۴۰۰

سلام و درود
خیر درخواست ثبت برند در حال حاضر فقط با داشتن مجوز امکان پذیر است.

جلال قربانی
۰۴ بهمن ۱۴۰۰

سلام وقت بخیر
من میخوام کارگاه تولیدی راه اندازی کنم برای ثبت کارگاه چه مدارکی لازمه وهزینش چقدرمیشه

sabtino
۰۴ بهمن ۱۴۰۰

سلام و درود
باید در مورد فعالیتی که قراره داشته باشید به ما اطلاعات بدین که ما چند مدل شرکت رو بتونیم به نسبت فعالیتتون بهتون پیشنهاد بدیم و هزینه ها رو هم خدمتتون اعلام کنیم.

سید مهشاد فرخی
۱۱ آبان ۱۴۰۰

سلام ایا برای ثبت شرکت حتما نیاز به اجاره دفتر برای ادرس است و بازرسی میشود یا اگر ادرس منزل را بدهیم مشکلی ندارد ؟

sabtino
۱۲ آبان ۱۴۰۰

سلام و دورد
خیر نیازی نیست چون برای تاسیس شرکت بازرسی انجام نمیشه، با هر آدرسی که دارید ثبت کنید در ادامه هر زمان که بخواید می تونید تغییر بدین آدرستون رو.

نادربزی
۰۶ مهر ۱۴۰۰

باارشدمدیریت فناوری اطلاعات درچه حوزه هایی می توانم شرکت به ثبت برسانم.سپاسگزارم

sabtino
۰۷ مهر ۱۴۰۰

سلام و درود
بستگی داره چه نیازی دارید و چه نوع فعالیتی رو قصد دارید انجام بدید

مهدی
۱۶ شهریور ۱۴۰۰

سلام.برای شروع کار و داشتن برند نیازهست که حتما شرکت ثبت بشه؟یا اینکه میشه قبل از اینکه شرکتی به ثبت برسونید برند و ثبت کنیم؟

sabtino
۱۶ شهریور ۱۴۰۰

سلام و درود
خیر درخواست برند اصلا نیازی به داشتن برند نداره و می تونید به صورت حقیقی درخواستتون رو ثبت کنید و برند داشته باشید.

سجاد صادقیان
۰۴ تیر ۱۴۰۰

سلام وقت بخیر ،من میخاستم یه تولیدی ترشی و مربا داشته بزنم یه کارگاه کوچیک یا شایدم خانگی اما محصولاتم با بسته بندی و برند به بازار معرفی بشن به همین خاطر خاستم بدونم از کدام قسمت باید برا مجوز و شرکت و برند شروع کنم راهنمایی کنید ،و اینکه خود شما تا چ مرحله ای میتونید به ما کمک کنید

sabtino
۰۴ تیر ۱۴۰۰

سلام و درود
در صورتی که بخواید کاملا قانونی باشه کارتون نیاز به اخذ سیب سلامت دارید اما برای شروع و پخش محدود بدون اون هم می تونید کار کنید. اما کاری که معمولا بقیه انجام میدن در اولین قدم به دنبال برند خود رفته و از این بخش شروع می کنند.

مرتضی محمدزاده
۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۰

با سلام بازنشسته مهر ماه 1398تامین اجتماعی هستم.آخرین سابقه پرداخت بیمه ام مهر_آبان_آذر سال1395 میباشدو دارای مدرک تحصیلی کارشناسی برق _قدرت هستم.آیا برای گرفتن رتبه (گرید) از برنامه و بودجه امتیاز آور میباشم؟

مرتضی محمدزاده
۱۶ فروردین ۱۴۰۰

تبدیل شرکت با مسئولیت محدود با شرکت سهامی خاص امکان دارد؟

sabtino
۱۶ فروردین ۱۴۰۰

سلام و درود
بله امکانش هست در صورتی که شرایط نوع جدید شرکت رو داشته باشید می تونیم براتون اقدام کنیم.

پیمان
۰۸ فروردین ۱۴۰۰

سلام سال نو مبارک
برای ثبت مسئولیت محدود چه مقدار زمان می بره و هزینش چه مقدار است؟

sabtino
۰۹ فروردین ۱۴۰۰

سلام و درود
حداکثر مدت زمان دو هفته کاری هستش که در بیشتر موارد ده روزه هم انجام میشه، هزینه ثبت شرکت مسئولیت محدود از صفر تا صد به همراه هزینه های واریزی روزنامه دو میلیون تومان هستش که در زمان تحویل کار تسویه میشه.

لعیا
۰۳ فروردین ۱۴۰۰

سلام من مدرک پاکسازی پوست از فنی حرفه ای دارم میتونم یه جایی باز کنم برای کار؟ لیزر هم ندارم. برای این کار باید حتما شرکت رو ثبت کنم یا ثبت نکنم هم مشکلی نداره؟ هزینه ثبت شرکت چقدره؟

sabtino
۰۴ فروردین ۱۴۰۰

سلام و درود
مشکلی ندارید بدون شرکت هم می تونید کار کنید ولی در ادامه برای یه سری خدمات ممکنه به مشکل بخورید و حتی تغییر قانون سبب بشه دیگه بدون مجوز نتونید ثبت کنید و مجبور به ثبت بشید

حمید چینی ساز
۱۷ اسفند ۱۳۹۹

سلام،

هزینه تنظیم صورتجلسه تعیین اعضا هیت مدیره شرکت مسولیت محدود چقدر است.

ممنون

sabtino
۱۷ اسفند ۱۳۹۹

سلام و درود
همکاران ما برای مشاوره و اعلام هزینه ثبت از طریق شماره تماسی که با فرم استعلام گذاشته بودین تماس گرفتن

رضا
۲۱ بهمن ۱۳۹۹

سلام نیاز به راهنمایی بیشتردرمورد هزینه ثبت شرکت برای کلینیک

sabtino
۲۲ بهمن ۱۳۹۹

سلام و درود
لطفا با همکاران ما تماس بگیرید تا بهتر بتونیم درخصوص مدت زمان و هزینه ثبت شرکت راهنماییتون کنیم

امین
۲۱ بهمن ۱۳۹۹

سلام هزینه ثبت شرکت در شهرستان با تهران فرق داره؟ مدت زمانش چی فرق داره؟

sabtino
۲۱ بهمن ۱۳۹۹

سلام و درود
خیر هیچ هزینه اضافه ای نسبت به تهران نداره برای شما و در کمترین زمان امکان پذیر هست

بهمنی
۱۸ بهمن ۱۳۹۹

سلام برای گرفتن مجوز دفتر پیشخوان دولت گفته شده که شرکت به ثبت برسونم،سوالم اینه که نوع شرکت رو چی باید ثبت کنم؟

sabtino
۱۸ بهمن ۱۳۹۹

سلام و درود
بهتره شرکت مسئولیت محدود ثبت کنید

علی
۰۹ بهمن ۱۳۹۹

سلام ما شرکت با مسئولیت محدود هستیم انتقال کامل سهم یک نفر به دیگر اعضا و خروج آن شخص چقدر هزینه دارد

sabtino
۰۹ بهمن ۱۳۹۹

سلام و درود
هزینه نقل و انتقال سهام و خروج عضو با پرداخت هزینه روزنامه در کل صفر تا صد ۷۰۰ هزار تومان

ثابتی
۲۶ مهر ۱۳۹۹

سلام روز بخیر
من قبلا با یه مجموعه دیگه کار کردم چند بار قیمتو تغییر دادن اضافه کردن، می خوام ببینم الان هزینه ثبت شرکتی که همکاراتون به من اعلام کردن برای صفر تا صد ثبت شرکت هست یا بازم تغییر می کنه؟

sabtino
۲۶ مهر ۱۳۹۹

سلام و درود
ما قیمتی رو که به شما اعلام می کنیم بابت هزینه ها، در قرارداد شما قید میشه و هیچ هزینه اضافه ای پرداخت نمی کنید در ادامه

فائزه
۲۵ مهر ۱۳۹۹

سلام هزینه ثبت شرکت سهامی خاص با هزینه ثبت شرکت مسئولیت محدود در شیراز فرق داره یا تعرفه یکسانی داره؟

sabtino
۲۵ مهر ۱۳۹۹

سلام و درود
هزینه ها برای هر شهری یکسان هستش و تعرفه اضافه ای پرداخت نمی کنین، برای استعلام هزینه دقیق ثبت شرکت با همکاران ما تماس بگیرید کامل تر راهنمایی می کنن.

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button