ثبت دفتر پیشخوان دولت

این روزها به منظور کم کردن فاصله دفاتر پیشخوان دولت به صورت عمومی و غیر عمومی و پخش امکانات برای تمام مردم در هر منطقه ای دولت برنامه هایی طراحی کرده است که یکی از این برنامه ها ثبت دفتر پیشخوان دولت است که جزء نیاز های ضروری مردم به شمار می رود.

ثبت دفتر پیشخوان دولت

فواید ثبت دفتر پیشخوان دولت

از جمله فواید اصلی ثبت دفترهای پیشخوان دولت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حرکت به سمت دولت الکترونیک
  • پیشگیری از موازی کاری
  • کم کردن فساد اقتصادی و اداری
  • دادن تسهیلات و ارائه خدمات الکترونیک

10 خدمات ارائه شده در دفاتر پیشخوان دولت

1 . کارهای ثبتی در خصوص شناسنامه ها و ثبت احوال

2 . صادر کردن و تمدید گذرنامه ها

3 . کارهای مخابراتی

4 . صدور گواهینامه ها

5 . پرداخت تخلفات رانندگی

6 . کارهای مرتبط فرسودگی ماشین

7 . پست بانک

8 . کارهای بیمه

9 . پرداخت الکترونیکی انواع قبض ها

10 . کارهای گمرکی

میزان ظرفیت هر استان جهت ثبت دفتر پیشخوان دولت

در این خصوص می توان گفت تعداد دفاتر دولتی لازم در هر استان توسط رییس معاون توسعه مدیریت هر منطقه ای، رئیس جمهور و نمایندگان آن استان با توجه به جمعیت هر شهر و استانی مشخص می شود.

که می بایست قبل از اقدام به درخواست برای ثبت دفتر پیشخوان دولت به ظرفیت شهر و محل ثبت دفتر توجه داشته باشید.

مجوز دفتر پیشخوان دولت

با توجه به قوانین موجود در آیین نامه مصوب هیئت وزیران جهت گرفتن مجوز دفتر پیشخوان دولت می بایست بعد از اطلاعیه عمومی که جهت فراخوان صادر می شود اقدام کرد و فقط به دبیرخانه کارگروه پیشخوان دولت استان یا شهر خود مراجعه نمایید.

شرایط و مدارک لازم جهت ثبت دفتر پیشخوان دولت

شرایط برای افراد حقیقی در شهر و روستا:

  • داشتن تابعیت ایرانی
  • نداشتن هر گونه سوء پیشینه کیفری و جنایی
  • نداشتن اعتیاد به موارد مخدر
  • داشتن کارت پایان خدمت و یا گواهینامه معافیت در صورت معاف بودن از خدمت
  • نداشتن کار دولتی
  • داشتن حداقل مدرک تحصیلی لیسانس تایید شده از سمت وزارت علوم
  • داشتن توانایی جسمی و روحی مناسب

شرایط برای افراد حقوقی در شهر و روستا:

  • تابعیت ایرانی داشته باشد
  • محل صدور ایران باشد
  • موضوع فعالیت و مدرک شخص حقوقی با موضوع اساسنامه یکی باشد
  • داشتن شرایط و مدارک لازم اشخاص حقیقی برای مدیر عامل
  • ارائه اساسنامه
  • نداشتن بدهی های بانکی، مالیاتی و بیمه

لازم به ذکر است که بدانید صادر کردن بیشتر از یک مجوز برای هر فرد درخواست دهنده در تمام مناطق کشور فقط با مجوز وزارت ممکن خواهد بود.افرادی که جواز تاسیس آن ها به هر علتی به غیر از مورد تخلف رد شده است می توانند بعد از 5 سال جهت دریافت جواز مجدد درخواست مجوز کنند.

نکته مهم: متقاضیان عزیز برای تاسیس دفتر پیشخوان دولت شهری باید حتما به صورت حقوقی ثبت درخواست کنید. پس در ابتدای کار حتما باید برای ثبت شرکت اقدام کنید.

شرایط و مدارک لازم برای افراد ایثارگر

همانطور که می دانید افراد جانباز و خوانواده شهید دارای اولویت هایی هستند که در زیر به ترتیب ذکر می شوند. اما پیش از پرداختن به اولویت ها باید گفت که مدارک لازم برای این افراد نیز به صورت حقیقی یا حقوقی مشترک خواهد بود:

  • اولویت اول با خانواده شهید و یا جانباز بیشتر از 70 درصد است
  • اولویت دوم با ایثارگران و جانبازان 25 الی 70 درصد است

شرایط لازم جهت ثبت دفتر پیشخوان دولت

شرایطی که پس از ارائه درخواست و مدارک لازم جهت ثبت دفتر پیشخوان دولت لازم است داشته باشید به شرح زیر است:

  • فضا برای دفاتر شهری نباید کمتر 50  متر مربع و در روستاها نیز نباید کمتر از 20 متر مربع باشد و توصیه می شود تا حد امکان در طبقه همکف و یا طبقه اول قرار داشته باشد.
  • رعایت طراحی لازم و استاندارد در فضای بیرونی و دکوراسیون اداری و فنی که می بایست به شکل زیر باشد:
  • ساختن و وصل کردن تابلوی دفتر پیشخوان همراه با اسم و آرم مشخص و مرتبط با طرحی که از طریق کمیته راهبری نشان داده می شود.
  • فضای لازم و مناسب برای متقاضیان در نظر گرفته شود:
  • امکانات و شرایط مناسب و لازم برای ارائه کردن به متقاضیان جانباز، معلول و یا افراد سالمند در نظر گرفته شود.
  • ایجاد تجهیزات بهداشتی همچون آبدارخانه و سرویس بهداشتی برای کارمندان، این مورد در شرایطی که دفتر پیشخوان در ساختمان های تجاری و یا اداری قرار داده شده است لازم نیست.
  • باید مکانی در قسمت بالای هر باجه جهت نصب تمامی اطلاعیه های تصویری یا صوتی برای اطلاع یافتن متقاضیان در نظر گرفته شود.
  • تهیه تابلوی اعلانات و نصب آن در محل مناسب برای قرار دادن تعرفه های خدماتی دفتر جهت اطلاع یافتن متقاضیان ضروری است.

تجهیز دفتر پیشخوان به تجهیزات فنی و اداری باید چگونه باشد؟

  • میز کار برای کارکنان حداقل 3 عدد
  • صندلی و نیمکت برای متقاضیان حداقل 5 عدد
  • نصب تجهیزات ایمنی که شامل کپسول آتش نشانی، دزدگیر و تجهزات هشدار است.
  • نصب دوربین های مدار بسته به گونه ای که تمام قسمت های دفتر را پوشش دهد.
  • تجهیزات کافی و لازم رایانه ای مناسب با نوع فعالیت و خدمات مورد ارائه به متقاضیان
  • تهیه دستگاه نمابر
  • داشتن خطوط ارتباطی تلفنی و حجم و سرعت اینترنت کافی با مقدار خدمات دفتر
  • داشتن وسایل سرمایشی و گرمایشی مناسب
  • داشتن حداقل یک دستگاه pos

نظارت و ارزیابی عملکرد و ظوابط رتبه بندی دفاتر

هدف از تدوین این دستورالعمل، تعیین معیار های ارزیابی دفاتر و رتبه بندی آن ها و شیوه انجام ارزیابی و امتیاز دهی به آنها است. در صورت تغییر وضعیت دفتر در خصوص هر یک از معیار های ارزیابی پس از اعمال تغییرات درسامانه توسط دارنده پروانه و تایید آن توسط کارگروه، امتیازات جدید در ارزیابی دوره بعدی لحاظ می شود.

معیار سنجش امتیاز

روش محاسبه امتیاز ثبت دفتر پیشخوان دولت

طریقه کسب امتیاز ها در رابطه با نوع جواز و ثبت آن از طریق دفاتر حقوقی و مدیریتی ثبت یاب با توجه به شرایط ارائه شده متقاضی محاسبه می گردد.

به این صورت که اشخاصی که دارای سابقه کاری قضایی بیش تر از 20 سال هستند بالاترین امتیاز را دریافت خواهند کرد و افرادی که دارای سهمیه و شرایط خاص هستند با توجه به جدول امتیاز بندی ثبت دفاتر خدماتی دولت بعد از تطبیق مدارک تحویل داده شده کم ترین مقدار امتیاز 80 خواهد بود.

گفتنی است که مصاحبه و اخذ جواز ثبت بعد از امتیاز بندی صورت می گیرد.

محاسبه امتیاز ثبت دفتر پیشخوان

مراحل دریافت جواز ثبت دفتر پیشخوان دولت

1) پیش از هر کاری لازم است که تمامی مدارک مرتبط و ذکر شده لازم را تهیه نمایید و سپس درخواست خود را جهت اخذ مجوز به همراه تمامی مدارک به دبیر خانه کارگروه که در اداره کل ارتباط و فناوری هر منطقه ای استقرار داده شده است ارسال نمایید.

2) پس از ارسال مدارک و درخواست از سمت شما می بایست تمامی مدارک به صورت کاملا دقیق در دبیرخانه کارگروه دفتر پیشخوان خدمات دولت مورد بررسی و تحقیق قرار می گیرد.

3) بعد از دریافت و بررسی مدارک در صورت تایید و نداشتن هیچ نقصی دستور به بازدید محل مشخص شده برای دفتر توسط شما صادر می شود و همزمان از تمام حساب های مالیاتی، بیمه ای و بانکی شما توسط دبیرخانه کارگروه دفاتر استعلام گرفته می شود.

4) بعد از گرفتن جواب بررسی ها، بازدید و تمام استعلام های انجام شده جواب آن ها و تایید شدن یا نشدن درخواست شما به دبیرخانه کارگروه دفاتر پیشخوان دولتی که در ادارات کل ارتباط و فناوری هر شهر یا منطقه ای قرار داده شده اند ارسال می گردد.

5) در مرحله بعد پس از دریافت استعلام ها تمامی مدارک و شرایط شخص درخواست دهنده جهت ثبت دفتر پیشخوان دولت از طریق کارگروه دفاتر پیشخوان مورد بررسی و تحقیق قرار می گیرد و با توجه به آن ها رای خود را صادر می کنند.

6) بعد از بررسی شرایط و جواب استعلام ها رای نهایی در خصوص رد شدن و یا موافقت با درخواست ثبت دفتر پیشخوان به دفتر کل تنظیم قانون و مقررات ارتباط رادیویی منطقه ای سازمان فرستاده می شود.

7) در این مرحله تمامی شرایط و مدارک و همینطور استعلام های گرفته شده مجددا توسط دفتر کل تنظیم قاونون مقررات و ارتباط رادیویی برای گرفتن و صدور مجوز ثبت دفتر پیشخوان مورد بررسی نهایی قرار می گیرد.

8) بعد از بررسی های نهایی مدارک و شرایط در صورت موافقت با درخواست شخص متقاضی جهت گرفتن مجوز ثبت دفتر پیشخوان دولت به فرد تقاضا دهنده اطلاع می دهند که برای پرداخت مبلغ مشخصی که از طریق اداره کل تنظیم قانون و ارتباط رادیویی مناطق برای حق امتیاز دفتر در نظر گرفته شده است مراجعه نماید.

9) پس از دریافت پیام می بایست جهت پرداخت مبلغ مورد نظر برای گرفتن امتیاز ثبت دفتر پیشخوان دولت در زمان مقرر شده به دفتر کل مراجعه نمایید و مبلغ را پرداخت نمایید.

10) پس از دریافت تاییدیه و پرداخت هزینه امتیاز دفتر مجوز ثبت دفتر پیشخوان دولت شما از طریق سازمان صادر می شود.

مراحل دریافت صدور پروانه الکترونیکی دفتر پیشخوان

1) در گام اول می بایست به سامانه صدور پروانه دفاتر پیشخوان دولت وارد شوید

2) در گام دوم باید فرم درخواست جهت گرفتن مجوز ثبت دفتر پیشخوان دولت با دقت پر شود و سپس تقاضانامه الکترونیکی ارسال گردد. در همین مرحله لازم است که تمامی مدارک مربوطه تهیه شده در صفحه مشخص شده بارگزاری شوند.

3) در گام سوم پس از ارسال درخواست نامه و دریافت آن از سوی دبیرخانه کارگروه که در ساختمان اداره کل ارتباطات و فناوری مستقر است مورد بررسی قرار می گیرد و با توجه به مدارک و شرایط نظر و رای خود را اعلان می نمایند.

4) در گام چهارم پس از تایید شرایط و مدارک می بایست دفاتر دبیرخانه کارگروه از تمامی حساب های بانکی، مالیاتی و بیمه ای شخص تقاضا دهنده استعلام بگیرد و پس از بررسی جواب ها نظر خود را در خصوص صلاحیت داشتن یا نداشتن شخص برای گرفتن جواز ثبت دفتر پیشخوان دولت اعلام نمایند.

5) پس از دریافت تاییدیه تمامی مراحل ذکر شده در بالا و همینطور تایید محل دفتر با توجه به قوانین و مقررات مشخص شده برای آن نوبت به حضور هیئت مدیره و مدیر شرکت در بخش حراست اداره کارگروه دفاتر و اداره کل ارتباطات و فناوری مرتبط با درخواست و دریافت پروانه ثبت دفتر می رسد.

پس از دریافت مجوز و گواهینامه ثبت دفتر پیشخوان می توانید به صورت کاملا قانونی کار و فعالیت خود را آغاز کنید.


فرم درخواست دفتر پیشخوان
برای دانلود فرم کلیک کنید

روش های گرفتن تاییدیه محل پیشنهادی دفتر

1) در مرحله اول ابتدا شخص را به آزمایشگاه های دولتی برای گرفتن رای تایید و همینطور گرفتن آزمایشات لازم در خصوص نداشتن اعتیاد شخص تقاضا دهنده معرفی می کنند، در شرایطی که آزمایشگاه پیشنهادی تایید خود را اعلام نماید نوبت به مراحل بعدی می رسد.

2) پس از گرفتن گواهی نداشتن اعتیاد نوبت به معرفی فرد به مراکز دولتی جهت گرفتن گواهی سوء پیشینه کیفری و حقوقی و تایید از طرف کارگروه است.

3) بعد از گرفتن تاییدیه از کارگروه در خصوص استعلام های انجام شده نوبت به تایید و بررسی شرایط و مدارک توسط اداره کل مناطق 9 گانه می رسید که می بایست با توجه به مدارک دریافت شده رای خود را اعلام نمایند.

4) نتیجه نهایی از دو روش پیامکی و یا ایمیل به شخص تقاضا دهنده ارسال می گردد که می بایست برای ادامه جریان و روند کار به دفتر مربوطه مراجعه نماید.

5) جهت گرفتن حق امتیاز نیز با توجه به درصد مشخص شده و تایید شده از طرف اداره می بایست متقاضی در این مرحله مبلغی را پرداخت نماید، که این مقدار نیز از طریق پیامک به شخص ارسال می گردد.

6) بعد از تمامی مراحل و گرفتن تاییدیه نهایی نوبت به گرفتن پروانه ثبت دفتر پیشخوان می رسد که این خبر نیز از طریق پیامک و یا ایمیل به شخص متقاضی جهت مراجعه و گرفتن گواهی فعالیت ارسال می گردد.

هزینه حق امتیاز صدور و تجدید پروانه

هزینه حق امتیاز صدور پروانه برای دفاتر پیشخوان دولت جدید به شرح زیر می باشد:

1) کلان شهرها: مبلغ 500،000،000 ریال

2) مراکز سایر استان ها به استثنای کلان شهرها: 300،000،000 ریال

3) شهرهای با جمعیت بیش از 50،000 نفر به استثنای مراکز استان ها و کلان شهرها: مبلغ 150،000،000 ریال

4) سایر شهرها: مبلغ 50،000،000

5) روستاها: مبلغ 5،000،000 ریال

نکته: ملاک تعیین کلان شهرها، شهر و روستاها، تقسیمات کشوری وزارت کشور و مرجع تعیین جمعیت، مرکز آمار ایران است. این مبالغ با توجه به رشد تورم کشوری تغییر می کنند.

سوالات متداول

سوالات متداول

آیا راه اندازی شرکت برای دفاتر پیشخوان نیاز به مجوز دارد؟

بله، شما زمانی که اقدام به تاسیس شرکت می کنید از شما درخواست مجوز می کنند و بدون داشتن آن امکان انجام این کار وجود ندارد.

آیا اخذ پروانه دفتر پیشخوان دولت هزینه دارد؟

بله، البته این مبلغ برای شهرهای مختلف از نظر وسعت متفاوت است. بهتر است برای اطلاع از هزینه دقیق آن با کارشناسان ما تماس بگیرید تا با توجه به شرهی که در آن هستید شما را جامع و کامل راهنمایی کنند.

آیا اعتبار پروانه دفتر پیشخوان دولت محدود است؟

بله، اعتبار اولیه پروانه 5 سال می باشد. البته شما می توانید برای تمدید پروانه خود اقدام کنید و در صورتی که تخلفی در سوابق شما نباشد به راحتی قابل تمدید خواهد بود.

برای تاسیس دفتر پیشخوان دولت باید از کجا شروع کنیم؟

ابتدا باید برای اخذ پروانه ثبت نام کنید. پس از موافقت اولیه نامه تاییده ای به شما داده می شود تا برای تاسیس شرکت برای دفاتر پیشخوان اقدام کنید. پس از تاسیس شرکت مدارک ثبتی شرکت خود را به جهت دریافت پروانه تحویل داده و پروانه 5 ساله را دریافت می کنید.

2.7/5 - (3 نفر رای داده اند)

همچنین ببینید

آموزش ثبت شرکت در ایران

ثبت شرکت

ثبت شرکت در ایران با توجه به قوانین جدید اداره ثبت شرکتها و اداره مالیات …

529 نظر

  1. سلام وقتتون بخیر
    برای ثبت نام برای دریافت مجوز دفتر پیشخوان فقط کارت پایان خدمت مدیر عامل نیاز هست؟ یا هر دو نفری که تو ثبت شرکت با مسئولیت محدود حق امضا دارند باید کارت پایان خدمت داشته باشن؟
    حالا چیکار کنم که فقط از خودم که کارت پایان خدمت دارم مدرک بخوان و از بقیه اعضا نخوان؟ چون هر دو نفرمون حق امضا تو ثبت شرکت داریم ولی یه نفرمون کارت پایان خدمت نداره

    • سلام و درود
      خیر تا این تاریخ قانونی مبنی بر اینکه تمام اعضای شرکت نیاز به داشتن کارت پایان خدمت داشته باشن نیومده. اگر به صورت حقیقی درخواست بده شخص نیاز داره اما به صورت حقوقی تا امروز موردی نبوده که از تمام اعضای هیئت مدیره کارت پایان خدمت بخوان فقط مدیر عامل داشته باشه کافیه.

    • من خانم هستم محل برای دفتر پیشخوان در همکف دارم ولی مدرک تحصیلیم فوق دیپلم هست میتونم برای تاسیس پیشخوان مجوز بگیرم

  2. دانیال میرآبادی

    سلام خدمت شما، سوال من این است که اگر من مکانی را برای تاسیس دفتر پیشخوان اجاره کنم، آیا حتما مجوز بهم داده میشود یا امکان دارد مشکل بخورد و از آن مکان ایراد گرفته شود؟

    • سلام و درود
      خیلی احتمال اینکه به مشکل بخورین کمه برای کم کردن ریسک شما ملکی که اجاره می کنید بهتره با شرایطی که دفتر پیشخوان دولت باید داشته باشد همخوانی داشته باشد که در ادامه به مشکل نخورید. ولی در کل حساسیت زیادی رو این موضوع نیست

  3. سلام هزینه دریافت جواز بالای ۲۰ میلیون یا کمتر هست میخواستم بدونم چقدر سرمایه برای شروع کار لازم است

    • سلام و درود
      در صورتی که مدارک و شرایط لازم رو برای تاسیس دفتر پیشخوان دولت داشته باشید و شهر شما هم ظرفیت کافی رو داشته باشه هزینه مورد نظر خیلی کمتر از عددی هست که اشاره کردین.

  4. حسین کعب عمیر

    سلام وقت بخیر بنده شرایط اعلامی جهت تاسیس دفتر پیشخوان خدمات دولت را دارم ولی نحوه اطلاع یابی از زمان اعلام فراخوان را ندارم لذادراین خصوص راهنمایی لازم را نیازمندم

  5. من میخوام در صورت امکان در خوزستان شهرستان هندیجان یک دفتر پیشخوان دولت رو بزنم. حالا چجور میتونم از خدمات شما برای استعلام اینکه شهر هندیجان آیا امکان تاسیس دفتر داره یا نه مطلع شم و اینکه دبیرخانه کارگزاری کجاست و در بحث ثبت شرکت شما میتوانید به من کمک کنید؟

    • سلام و درود
      چون شما تهران نیستید در خصوص ظرفیت پذیرش ما نمیتونیم به شما کمک کنیم اما در خصوص خدمات ثبتی از صفر تا صد خدمات میتونیم در خدمتتون باشیم.

  6. فرشید محمدی

    سلام شرایط اخذ دفتر پیشخوان دولت چگونه‌ است

    • سلام و درود جناب محمدی
      توضیحات کامل در این صفحه داده شده در صورتی که نیاز به توضیحات تکمیلی دارید بهتره به صورت تلفنی یا مراجعه حضوری در خدمتتون باشیم که به صورت کلامی برای مشاوره به شما کمک کنیم.

    • معصومه احمدی

      با سلام ودرود وخسته نباشید
      ببخشید امتیاز دفتر پیشخوان دولت را ازیک شخص میخواهم بخرم به مبلغ ۲۰۰۰۰۰۰۰۰تومان’ولی ایشون فرمودند که نمیتونن سند را به نام من انتقال بدهند اگر سند به نام من شود همه امتیاز هایی که دارن ازبین میرود’البته الان با سه کارمند مشغول به کار هست ‘ایا به ایشان اعتماد کنم وبدون انتقال سند فقط با یک نوشته بین خودمان که خریداری کرده ام این کار را انجام دهم’یا مراحل قانونی حقوقی شدن را انجام دهم.با تشکر فراوان احمدی

      • سلام،واقعا درامد آن دفتر انقدری هست که مجوزشون این مبلغ ارزش داشته باشه…

        • ابوالقاسم خوشه بست

          با سلام مدتی هست مراحل تاسیس پیشخوان رو دارم انجام میدم و تو یه شهر کوچک هستیم 15 سال است که کافی نت دارم میخواستم تو مکان خودم باشه ولی بعد از اتمام مراحل پرسه میگن باید فاصله با دفتر پیشخوان قبلی 500 متر باشه و از اول این موضوع 500 متر مطرح نشد دفتری هم که تاسیس شده تازه افتتاح شده سوالم اینه فاصله واقعا مهمه ممنون

          • سلام و درود
            شهرهای بزرگ معمولا زیاد گیر نمیدن ولی شهرهای کوچیک چون ظرفیت کمی هم داره باید فاصله رعایت بشه

  7. سلام
    من یه مجوز دارم میخرم برای پیشخوان دولت سریع ترین روش انتقال چی هست؟

    • سلام وقتتون بخیر
      شما باید از طریق اداره ثبت شرکتها تغییرات بزنید، از طریق دفترخانه ها امتیاز را خریداری کنید و ادامه روند انتقال امتیاز رو با خیال راحت پیش ببرید.

  8. سلام بنده شرکت با مسئولیت محدود ثبت نمودم سوال این است که ایا موضوع شرکت با موضوع فعالیت باید یکی باشد یا نباشد مشکلی ندارد و طریقه کامل نمودن فرم الکترونیکی را می شود توضیح بدهید یا یک راهنما معرفی شود . مچکرم

    • سلام و درود
      اگر منظورتون اینه که شرکت ثبت کردین برای تاسیس دفتر پیشخوان دولت، بله موضوع باید طبق استانداری باشه که به شما اعلام میشه.

  9. علی اسماعیلی

    سلام . برای اخذ مجوز پیشخوان چه سابقه کاری بهتره و چه مدت باشه . کار کافی نت سابقه حساب میشه

  10. سلام به خانم ها هم مجوز میدن ؟

    • سلام و درود
      بله محدودیت جنسیتی نداره تاسیس دفتر پیشخوان دولت

    • سلام .خسته نباشید اینجانب داودبهاری مدت ۱۳سال در باجه بانکی روستای فعالیت داشتم می خوام باجه رو بنام خانم بزنم مدرک دیپلم داره نمی خوام زحمت چند ساله ام به هدر بره آیا چنین مجوزی میدی . سوال دوم روستای ما ۱۵ کیلومتری شهرستان واقع شده توشهر بهتر حمایت می کنن برای افتتاح حساب ومنابع بیشتر چنین مجوز هم داری خواهشن جواب بدی قبلا از همکاریتون متشکرم .داودبهاری

      • سلام و درود
        ما در خصوص قوانین و شرایط انتقال امتیاز دفتر پیشخوان دولت می تونیم شما رو راهنمایی کنیم که برای این کار نیاز به مدرک تحصیلی حداقل کارشناسی هستش

  11. سلام وقت بخیر برای گرفتن مجوز دفتر پیشخوان آزمون دارد؟و چطور باید اقدام کنیم و به کجا مراجعه کنیم؟ ممنوم میشم راهنمای فرمایید

  12. ارتباط نوين

    سلام ،انتقال مجوز دفتر پيشخوان از مشهد به فريمان كه فاصله آن ٧٦كيلومتر ميباشد امكانپذير هست؟

  13. سلام
    من میخوام دفتر پیشخوان بزارم
    با مدرک دیپلم امکانش هست یا نه

  14. زهره ابارقی

    سلام من می‌خوام مجوزدفترپیشخوان بگیرم چه مدرکی میخوام

    • سلام و درود
      توضیحات کامل در این صفحه داده شده در صورتی که سوالات بیشتری در این خصوص دارید لطفا با همکاران ما تماس بگیرید،

  15. غلامرضا قربانی

    با عرض سلام و احترام
    برای تاسیس دفتر پیشخوان دولت آیا افراد بازنشسته میتوانند اقدام کنند

  16. سلام
    تاریخ ثبت نام از کی تا کی هست؟

  17. فرهاد احمدیوسفی

    با سلام…من برای ثبت نام وارد سایت دفاتر پیشخوان شدم که برای دفاتر پیشخوان شهری باید از قسمت ثبت اشخاص حقوقی اقدام کرد و اونجا هم میگه که مشخصات شرکتی که ثبت داده اید وارد کنید…بنده چجوری بفهمم با درخواستم موافقت خواد شد که اینکارارو انجام بدم با تشکر

    • سلام و درود
      شما تا مدارکتون کامل نباشه و درخواست ندین نمیتونین پیش بینی کنید که موافقت میشه یا خیر، و برای درخواست تاسیس دفتر پیشخوان شهری باید حتما از قبل موسسه ثبت کرده باشید

      • سلام .ما شرکت ثبت کنیم بعد با مجوز دفتر پیشخوان موافقت نشه.این ثبت شرکت به چه کار میاد دیگه؟؟

        • سلام و درود
          شرکتی که ثبت میشه با موضوع دفتر پیشخوان دولت هستش و فقط برای دفتر پیشخوان قابل استفاده هستش

  18. سلام وقتتون بخیر ..برای ثبت دفاتر پیشخوان روستایی,جمعیت روستا باید چند نفر باشه و اینکه در رابطه با مدرک تحصیلی که فرمودید حتما باید لیسانس باشه؟ یعنی دیپلم یا پایین تر مورد تایید نیست؟

  19. سلام .تبدیل آی سی تی روستای به شهری مجوز میدن تو شهر پیشخوان تاسیس کنیم

  20. مرجان موسوی

    با سلام
    آدرس سامانه ثبت نام برای گرفتن امتیاز دفتر پیشخوان دولت را ارسال بفرمایید ممنونم

    • محبوبه خراسانی

      سلام من میخوام امتیاز دفتر خدمات ارتباطی بگیرم ابتدا باید چکار کنم نمیدونم کجا برم درخواست بدم

  21. سلام‌وقت بخیر
    میخواستم اقدام‌کنم برای مجوز دفتر پیشخوان
    کجا باید مراجعه کنم

  22. حسین هنربخشی

    سلام
    من پارسال قراردادم را تمدید کردم که بخاطر حقیقی بودن یکسال تمدید شد وتا اخر سال اعتبار داره باید چکار کنم

  23. سلام. من میخوام در روستای خودمان واقع در شهرستان نیشابور دفتر پیشخوان افتتحاح کنم. لطفا راهنمایی کنید که از کدام اداره باید شروع کنم برای اخذ مجوز. با تشکر

  24. حمیده زحمتکش

    سلام ایا برای گرفتن مجوز برای دفتر پیشخوان حتما باید مدرک لیسانس داشت؟

  25. معصومه احمدی

    با سلام ودرود وخسته نباشید
    ببخشید امتیاز دفتر پیشخوان دولت را ازیک شخص میخواهم بخرم به مبلغ ۲۰۰۰۰۰۰۰۰تومان’ولی ایشون فرمودند که نمیتونن سند را به نام من انتقال بدهند اگر سند به نام من شود همه امتیاز هایی که دارن ازبین میرود’البته الان با سه کارمند مشغول به کار هست ‘ایا به ایشان اعتماد کنم وبدون انتقال سند فقط با یک نوشته بین خودمان که خریداری کرده ام این کار را انجام دهم’یا مراحل قانونی حقوقی شدن را انجام دهم.با تشکر فراوان احمدی

    • سلام و درود
      شما میتونید از طریق دفترخانه وکالت بلاعزل در خصوص این شرکت و دفتر بگیرید و کلیه سهامشون رو از این طریق به نام شما بکنند.

  26. سلام ،،،برای تاسیس پیشخوان دولتی ،،،مبلغ پنجاه میلیون تومان که در کلانشهرها نوشتن برای چیه ؟ برای صدور مجوزاولیه چه مبلغی باید پرداخت شود ؟ و در ضمن بنده فرهنگی هستم که در اخرین سال اشتغالم هستم میتوانم اقدام کنم ؟

    • سلام و درود
      این مبلغی هست که شما زمان دریافت جواز باید به وزارت ارتباطات پرداخت کنید. شرایط درخواست برای اشخاص هم به این شکل هست که از هیچ ارگان دولتی نباید دریافتی مبلغ داشته باشید.

  27. سلام روزتون بخیر چگونه دراستان تهران میتونیم دفتر خدمات ثبت نام کنیم به کجا باید مراجعه کنم

    • سلام و درود
      باید مدارکتون رو کامل کنید موسسه رو تاسیس کنید بعد از طریق درگاه ثبت نام اقدام به درخواست تاسیس دفتر پیشخوان دولت بکنید.

  28. سلام لطفا یک شماره تماس ارائه فرمایید تا بتوانم از شما مشاوره بگیرم

    • سلام و درود
      در ساعات اداری با شماره های ثابت دفتر و خارج از ساعت اداری با شماره ۰۹۰۳۱۲۳۸۵۷۴

  29. سلام و خسته نباشید.بنده کارشناسی حسابداری دارم و مغازه مورد نیاز هم دارم و سرمایه.شماره واسه مشاوره میدین؟

  30. سلام.برا پیشخوان دولت برا شهر گفته اند که باید شرکت ثبت کنید.چه نوع شرکتی ثبت کنیم.محدود.خاص.عام؟ا

  31. ابراهیم آلبوغبیش

    با سلام بنده فرهنگی هستم و مدرک لیسانس دارم آیا میتوانم دفتر پیشخوان دولت در روستا را درخواست بدهم
    شرایط عمومی را دارا هستم مکان مناسب و…
    اما شاغل فرهنگی هستم

  32. علیمراد اخوتیان

    با سلام، لطفا بفرمایید من برای همسرم که شاغل در کارگزاری تامین اجتماعی هستند، می خواهم پیشخوان مجوز بگیرم، شرایط مکان موجود است،می‌توانم مجوز بگیرم، لطفا شروع تا پایان را بفرمایید و چطور از تجربیات شما میشود استفاده کرد.

    • سلام و درود
      ما توضیحات کامل رو نوشتیم ولی در کل باید شما برای تاسیس دفتر پیشخوان شهری ابتدا موسسه یا شرکت تاسیس کنید سپس با مدارک شرکت از و بقیه مدارک که اعلام شده در این صفحه درخواستتون رو ثبت کنید و منتظر جواب بمونید. برای ثبت و راه اندازی شرکت با شمار های ما تماس بگیرید همکاران ما کامل راهنماییتون می کنن.

  33. سلام خسته نباشید
    برای ثبت درخواست اولیه در شهر اصفهان باید تو کدام سایت ثبت نام کنیم یا کجا مراجعه کنیم و چه مدارکی نیاز است؟
    هزینه ی اخذ امتیاز سال 99 برای شهر اصفهان چه مقدار است؟

  34. میخوام مجوز دفتر پیشخوان بگیرم باید چیکار کنم.ممنون

    • سلام و درود
      نیاز هست که در مورد شرایط شما و اینکه در چه منطقه ای قصد تاسیس دفتر پیشخوان دارید اطلاعاتی داشته باشیم. برای همین باید با ما تماس بگیرید

  35. سلام. من دارای مدرک کارشناسی آی تی هستم برای اخذ مجوز باید چیکار کنم؟

  36. رامین صبوری

    با سلام و عرض خسته نباشید
    بنده نظامی ام آیا مجوز دفتر پیشخوان ب من میدهند اقدام کنم یا ن

  37. مهدی ابراهیمی

    سلام و عرض خسته نباشید محضر شما

  38. سلام وقت بخیر چطور میتونم ثبت نام کنم برای دفتر پیشخوان؟ایا هرشهر سهمیه خاصی داره؟

    • سلام و درود
      آموزش چطور ثبت نام کردنش به صورت کامنتی نمیشه توضیح داد انقد راحت نیست . بله هر شهر سهمیه ای هستش

  39. باسلام و وقت بخیر ،موقع ثبت نام تعداد ظرفیت در شهر مورد نظر کم بود ولی الان که حدودا دوماه است که تمام مراحل اداری را طی کرده ایم باخبر شدیم که در این بازه تعداد ثبت نام کنندگان زیاد شده است. آیا امکان دارد مجوز ما صادر نشود؟
    ممنون میشم در این خصوص راهنمایی بفرمائید.باتشکر

  40. سلام . اینجانب بازنشسته ناجا می باشم و مدرک تحصیلی من دیپلم است . ایا به من مجوز می دهند

  41. سلام.بنده بازنشسته معاون بانک ملی هستم.مدرک دیپلم.میتونم برای مجوز دفتر پیشخوان اقدام کنم؟

  42. فرشته ولی نژاد

    عرض سلام و ادب
    من فوق لیسانس حقوق دارم این رشته جز رشته های مورد تایید وزارت است؟
    سوال بعدم اینه که سابقه کاری باید داشته باشیم حتما؟؟؟
    از چه راهی برای ثبت درخواستمون اقدام کنیم
    باتشکر

    • سلام و درود
      اگر دفتر پیشخوان دوت شهری بخواین تاسیس کنید نیاز به سابقه کار نیست و باید ابتدا شرکت تاسیس کنید بعد با مدارک شرکت به صورت حقوقی درخواست بدین. مدرک تحصیلیتون هم مشکلی نداره

  43. مجوز دفتر پیشخوان برای تهران داده میشود؟
    آیا مجوز به شخص حقیقی داده میشود یا فقط حقوقی؟

    • سلام و درود
      بله داده می شود، فقط روستاها به اشخاص حقیقی داده میشه باید در شهر به صورت حقوقی درخواست بدین حتما

  44. سلام وقت بخیر
    در کدام سایت برای ثبت نام دفتر پیشخوان اقدام کنم ؟

  45. مسعودکربلایی

    سلام وعرض ادب
    ببخشیدبرای صدوردفترپیشخوان حتمابایدثبت شرکت به صورت حقوقی کنیم؟واگربایدثبت بشه چطورثبت کنیم؟واگرمحبت کنیدادرس ثبت نام جهت صدورمجوزراممنون میشیم

    • سلام و درود
      بله، برای دفتر پیشخوان شهری حتما باید به صورت حقوقی درخواست بدین و شرکت داشته باشید، برای انجام این کار همکاران ما میتونن کمکتون کنن

  46. سلام
    ببخشید من میخوام دفتر پیشخوان برای خود درست کنم ، چطوری من یک دفتر ایحاد کنم

    • سلام و درود
      توضیحات کامل در این صفحه داده شده در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتر دارید بهتره به صورت تلفنی از مشاوره رایگان ما استفاده کنید

  47. امیررضارنجبری

    سلام ببخشید بنده که لیسانس حوزه دارم ومشغول ادامه تحصیل ام با لیسانس حوزه ومعافیت تحصیلی آیا میتونم دفتر پیشخوان راه اندازی کنم

  48. محمدحسن عيدي

    سلام ادرس سايت واسه ثبت نام لطفا

  49. سلام
    من حدود یک ماه هست درخواست پیشخوانict روستایی رو دادم
    حدودا چقد زمان میبره بیان بازدید میدانی و کل پروسه دریافت مجوز چقد زمان میبره

  50. رویا نیک فطرت

    سلام برای دریافت مجوز پیشخوان شهری حتما مکان باید ۵۰ متر باشد؟؟اگر ۳۰ متر باشد مجوز نمیدن؟؟ سهمیه شهرها را از کجا ببینیم سپاس

    • سلام و درود
      بله طبق قانون باید میزان حداقل متراژ رعایت بشه، متاسفانه امکان مشاهده ظرفیت هر شهر وجود نداره

  51. ابوالقاسم خوشه بست

    سلام فاصله بین هر دفتر چقدره

  52. سلام ،من لیسانس حقوق و خانم هستم ،ایا برای تاسیس دفتر پیشخوان شرایط سنی و جنسیت جزو موارد دریافت مجوز میباشد؟

    • سلام و درود
      خیر مشکلی از این بابت نیست و محدودیت جنسیتی برای درخواست تاسیس دفتر پیشخوان دولت وجود نداره

  53. سلام برای درخواست مجوز به چه ارگانی باید مراجعه کرد ؟

  54. سلام
    جانباز۳۰درصد هستم مدرک دیپلم مردودی دارم البته دیپلم افتخار نیز از دولت دادند
    آیا می توانم جواز دفتر پیشخوان خدمات دولت دریافت کنم

  55. با سلام و عرض ارادت.در دو مورد سوال دارم بابت دفتر پیشخوان ___ اول اینکه فرمودین باید شرکت ثبتی داشته باشیم دوم اینکه نمیشه قبل از گرفتن مجوز مکان رو مشخص کرد مثلا یک مکان اجاره کنم تا کی که برای بازدید تشریف بیارن؟چطوری میشه؟

    • سلام و درود
      بله دفتر پیشخوان شهری باید به صورت حقوقی باشه و شرکت داشته باشید. برای مکان هم مشکلی نداره از قبل می تونید مکانی تهیه کنید که شرایطی که اعلام شده رو داشته باشه

  56. سلام ما مغازه داریم میخواهیم دفتر پیشخوان بزنیم شرایط الان دادن مجوز چیه؟؟؟

  57. سلام یعنی برای مجوز پیشخوان باید شرکت ثبت کنیم

  58. من فرهنگی هستم می تونم مجوز دفتر پیشخوان بزنم

  59. سلام خسته نباشید من الان میخواهم جواز بگیرم از کجا شروع کنم اینکه نوشتین وزرات اطلاعات باید حضوری بریم؟بعد شهرهایی که تو سیستم نیستن چجوری درخواست بدیم ؟

  60. جمشید صالح زهی

    سلام وقت بخیر ببخشید میخاستم بپرسم آیا درخواست مجوز دفتر پیشخوان محدودیت سنی داره یا نه چون بنده ۲۵ سالمه و تازه خدمتم رو به پایان رسوندم و یا عدم سابقه کاری دلیل بر ندادن امتیاز میشه یا خیر؟

    • سلام و درود
      برای تاسیس دفتر پیشخوان دولت شهری داشتن مدرک تحصیلی لیسانس به همراه مدرک شرکت یا موسسه و نداشتن شغل دولتی ضروری هست و محدودیت دیگه ای نداره

  61. سلام وقت شما خوش
    من مشخصاتمو ثبت کردم
    موقع انتخاب شهر این پیام میاد که ( شما مجاز به ثبت دفتر روستایی هستین)
    چه کاری باید انجام بدم تا در شهر مورد نظرم ثبت نام کنم

  62. با سلام
    برای گرفتن مجوز دفتر پیش خوان میشه با شرکت سهامی خاص اقدام کرد؟

  63. سلام و خسته نباشید،من تو یه یکی از ادارات کار میکنم،البته شرکتی هستم -با قرارداد قانون کار -،میتونم دفتر پیشخوان بزنم؟

    • سلام و درود
      چون شغلتون دولتی نیست در صورتی که مدرک تحصیلی حداقل لیسانس هم داشته باشید بله

  64. سیدمحمد صدوق

    ایا شرکت یافردحقوقی مدرک کارشناسی برای گرفتن دفتر پیشخوان میخواهد

  65. سلام وقتتون بخیر
    ما یه مکان داریم به مساحت ۳۰ متر در دو طبقه یعنی هر طبقه سی متر و در مجموع ۶۰ متر و تهران هستیم
    میخواستم ببینم امکان گرفتن مجوز برای دفتر پیشخوان را داریم یا خیر

    • سلام و درود
      بستگی به متراژ شما در سندتون داره، اگر سند ملکی که در زمان درخواست ارائه میدین متراژ داخلش 60 متر خورده باشه این امکان وجود داره

  66. سلام قبل از گرفتن مجوز نياز به گذروندن دوره هاي اموزشي خاصي هست؟اين دوره ها كجا برگزار ميشن؟

    • سلام و درود
      خیر دوره خاصی نیاز نیست فقط همون موارد مدرک تحصیلی و داشتن شرکت و کارمند دولت نبودن کافیه

  67. سلام
    در روستای که پست بانک داره میشه مجوز دفتر پیشخوان دولت گرفت

  68. مریم کاکاوند

    شما فرمودید برای فرم ثبت نام وارد کارگروه بشم لطفا مراحل کار رو هم بفرمایید وآدرس سایت بفرمایید کجا وارد بشیم جهت ثبت نام وکدوم آیتم هارو بزنیم من سرچ میکنم آیتم خاصی برای ثبت نام وفرم پیدا نمیکنم 🙏🙏

    • سلام و درود
      لطفا با همکاران ما تماس بگیرید شرایطتون رو اعلام کنید تا بتونن سوالاتتون رو بهتر جواب بدن و نیازهاتون رو در اختیارتون قرار بدن

  69. سعیدسالخورده

    سلام لطفا سامانه ثبت نام دفتر پیشخوان ارسال بفرمایید و هرزمانی میتونم ثبت نام کنم محدودیت تاریخ و زمان ندارد راهنمایی بفرمایید

  70. سعیدسالخورده

    سامانه ثبت نام ارسال کنید از چه زمانی میتونیم درخواست کنیم

  71. سلام برای مجوز پیشخوان روستایی سابقه کار و بیمه نیاز هست؟ و باید منتظر فراخوان بود یا هرزمانی امکان درخواست هست؟

    • سلام و دورد
      بله نیاز به داشتن سابقه کار و شرایط اعلام شده هست. شما میتونید درخواستتون رو قبل از فراخوان تاسیس دفتر پیشخوان دولت هم ثبت کنید.ولی باید منتظر بمونید

  72. سلام من مجوز دفتر روستایی دارم میتونم انتقاد ردم ب کسی دیگه

  73. علیرضا سلیمان فام

    سلام خرید وفروش مجوز دفاتر پیشخوان چگونه است؟

    • سلام و درود
      همانند فروش شرکت باید اعضای جدید که صلاحیت قانونی دارن معرفی بشن و جایگزین افراد قبلی بشن.

  74. سلام من خودم لیسانس ندارم ولی خانمم داره ولی ن کامپیوتر بلده ن چیزی میدونه، سوالم اینه میشه کارارو خودم بکنم و مجوز به نام خانمم باشه، مشکلی پیش میاد یا ن،گیر میدن یا ن، با تشکر

    • سلام و درود
      خیر مشکلی پیش نمیاد، شما می تونید درخواست تاسیس دفتر پیشخوان دولت رو به نام همسرتون ثبت کنید در ادامه برای فعالیت شما کار کنید.

  75. سلام ببخشید خواستم تقاضای اخذ مجوز دفتر پیشخوان روستایی باید چکار کنم

    • سلام و درود
      توضیحات کامل در این نوشته داده شده در صورتی که سوالی در مورد بخشی از این فرآیند دارید با ما تماس بگیرید

      • سلام روزتون بخیر من لیسانس کامپیوتر دارم چجوری میتونم دفتر پیشخوان دولت بزنم ممنون میشم ازراهنماییتون

        • مریم انصاری

          با سلام.
          برای دفتر پیشخوان ابتدا باید شرکت ثبت کنید و بعد برای مجوز پیشخوان اقدام کنید.

  76. سلام براى اخذ مجوز اوليه دفتر پیشخوان دولت كجا بايد مراجعه كنم؟

  77. باعرض سلام ،من میخواستم یه دفتر پیشخوان پوست بانک در روستامون بزنم ،رفتم پست شهرستان میگن برو توسایت ثبت نام کن ،میخواستم سایتش برام بگین کجا و چه سایتی هست ،استان فارس ،شهرستان داراب

  78. سلام و عرض ادب ،،بنده مجوزشرکت دارویی دارم اما بنا بشرایطی راه اندازی نکردم ،،ازطرفی شاغلم اما اخرین سال اشتغالم است ودر شرف بازنشستگی م ،لطفا راهنمایی م بفرمایین برای تاسیس پیشخوان دولتی بنا به شرایط کاری فعلی م میتونم اقدام کنم و ایا با همین مجوزشرکتی که دارم میتونم اقدام کنم ؟ممنونم

    • سلام و درود
      شما باید از اول یک شرکت با موضوعی که برای دفتر پیشخوان دولت نیاز هست ثبت کنید بعد مدارکتون رو تکمیل کنید و از طریق سامانه درخواست تاسیس دفتر پیشخوان رو ثبت کنید و درخواست مجوز کنید.

  79. شهر ما 12000 جمعیت دارد
    دو دفتر وجود دارد

    آیا مجوز دفتر دیگری می‌دهند؟

    • سلام و درود
      متاسفانه ما اطلاع نداریم چون جایی درج نشده باید درخواست بدین بعد مشخص بشه که موافقت می کنن یا نه

  80. فرشته تاج بخش

    مدیرعامل شرکت هستم.مدرکم معادله از آموزشگاه عالی آزاد-مجموعه مراحل راانجام داده ام.امروز گفتن مدرکت دیپلمه.باید لیسانس داشته باشی تاپر وانه صادر بشه

    • بله متاسفانه حتما نیاز هست که برای تاسیس دفتر پیشخوان دولت مدرک تحصیلی لیسانس داشته باشید.

  81. سلام وقت تان بخیر
    آیا اتباع هم می توانند دفتر خدمات پیشخوان تاسیس نمایند یا خیر؟
    اگر نمی توانند آیا می توانند دفتر را به نام یک فرد ایرانی تاسیس نمایند ولی خود در آنجا کار کنند

  82. سلام
    من تو خرم آباد میخوام اقدام کنم.
    خواستم بپرسم علاوه بر مبلغی که براز مجوز باید پرداخت شه، کل هزینه‌های چنین دفتری چقد میشه؟
    و آیا به واسطه‌ی این مجوز وامی داده میشه یا خیر؟

    • سلام و درود
      شما یک سری هزینه حدودای 2 ملیون تومان برای راه اتدازی قانونی شرکت باید انجام بدین و بعدم هزینه ای که بابت جواز پرداخت می کنید. بقیه هزینه هام صرف تجهیز دفترتون میشه که سلیقه ای هست و بستگی به انتخاب دفترتون داره. اینکه وامی مخصوص به این موضوع باشه خیر اما می تونید از یک سری بانکها برای شرکت وام درخواست بدین و بگیرید.

  83. سلام و خسته نباشین ،،من شاغلم و امسال آخرین سال اشتغالم است و میخام اقدام به تاسیس پیشخوان کنم ،،ایا بنا به اخرین سال اشتغالم ،،میتونم اقدام و مجوز را بگیرم یا مدارک یا تعهدی مبنی بر اتمام اشتغالم بدم ؟ در ضمن این شرایط شامل افراد باز نشسته است یا نه ؟

    • سلام و درود
      شما باید مدرک کارشناسی یا گواهی اتمام تحصیل رو ارائه بدین حتما در حال تحصیل این امکان وجود نداره. افرادی که از هر ارگان دولتی حقوق و دریافتی داشته باشند شرایط ثبت نام دفتر پیشخوان دولت ندارن متاسفانه

  84. سلام خسته نباشید
    من الان میخوام درخواست تاسیس دفتر پیشخوان بدم
    اولین کاری که باید انجام بدم چی هست ؟؟
    ممنونم

    • سلام و درود
      در صورتی که شرایط ذکر شده را دارید و تصمیم به تاسیس دفتر پیشخوان شهری را دارید باید ابتدا اقدام به تاسیس شرکت کنید بعد با مدارک شرکت و بقیه مدارک درخواستتون رو ثبت کنید.

  85. سلام.
    برای ثبت نام خواهشمندم لینک ثبت نام بذارید برام تا ثبت نام کنم.

  86. زمان ثبت نام برای اخذ نمایندگی دفتر پیشخوان چه تاریخی است؟

  87. سلام.
    خدمتتون عرض کنم من ثبت نام کردم چند سال پیش برای دفتر خدمات ارتباطی ،اما پاسخگوی دریافت نکردم با توجه به داشتن تمام شرایط
    هم اکنون که میخواهم وارد سایت شوم پیغام فراموشی رمز میده.و از قسمت فراموشی رمز تغییر دادم ولی بازم هم پیغام اشتباه بودن رمز میده.
    خواهشمندم دلیل موارد فوق را بدهید.باتشکر

  88. سلام خسته نباشید
    میخواستم بدونم با مدرک کارشناسی بدون سابقه کار( دو ساله مدرک کارشناسی گرفتم) میتونم دفتر پیشخوان باز کنم؟

  89. عفت جامه شورانی

    سلام
    خانواده ایثارگر 30درصد هستم بامدرک دکتری
    که میخواستم درخواست اخذ مجوز دفتر پیشخوان رو بدهم. راهنمایی بفرمایید. ممنون میشم.

    • سلام و درود
      ابتدا باید شرکت و شخصیت حقوقی داشته باشید بعد با مابقی مدارک که در این صفحه ذکر شده باید به صورت آنلاین درخواستتون رو ثبت کنید و منتظر بمونید.

  90. سلام من متقاضی مجوز پست بانک روستایی هستم،ترم آخر کارشناسی هستم یعنی تا تیر گواهی میتونم ارائه بدم به اداره کل.امکانش هس با گواهی اشتغال به تحصیل ترم آخر از دانشگاه مراحل ثبت نام را شروع کنم؟
    و اینکه اگه نمیتونم امکانش هس که با مدرک کارشناسی خواهرم و با وکالت کاری از اون شروع به دریافت پروانه کنم به اسم خواهرم انجام بدم و بعد از دریافت مدرک خودم به من واگذار کنه خواهرم؟

  91. سلام وقت بخیر برای زدن دفتر پیشخوان باید اول مکان و انتخاب کنیم بعد بریم دنبال ثبت نام و اینجور چیزها؟

    • سلام و درود
      زمانی که درخواست میدین باید مکان رو معرفی کنید که در صورت موافقت برای بازدید مکان بیان و چک کنن که شرایط مناسب رو داشته باشه

  92. برای دفتر پیشخوان دولت باید شرکت تعاونی بزنیم یا شرکت سهامی خاص

  93. باسلام. شماره تلفن جهتِ سوالات بفرمایید

  94. سلام وخسته نباشید
    من میخوام دفتر پیشخوان دولت ثپت نام کنم چون منطقه ما نیاز خیلی زیادی به این دفتر داره مسیر روستا های ما تا شهر خیلی دور هست
    میخواستم بپرسم که مک کارت پایان خدمت دارم وکارهای ثپت نام خیلی ازکارهای مردم رو انجام میدم ولی بعضی از ثپت نام ها باید در دفتر پیشخوان دولت انجام بشه نمی تونم واسه مردم روستا انجام بدم سوالم اینه که من مدرک تحصیلیم زیردیپلم هستم میتونم واسه دفتر پیشخوان ثپت نام کنم یا نه

    • سلام و درود
      خیر متاسفانه یکی از مهم ترین شرایطی که نیاز هست رعایت بشه برای تاسیس دفتر پیشخوان دولت اینه که حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی داشته باشید.

  95. سید صادق نجیبی

    من قصد دریافت پروانه ای سی تی روستایی دارم ثبت فرد کردم ولی روستا شرکت نیست نمیتوانم ثبت پیشخوان کنم ـچون اساس نامه اینا ندارم. خواهشا راهنمایی کنید چه کنم. چطور پروانه دفتر روستایی بگیرم. چطور ثبت نام را انجام دهم.

    • سلام و درود
      شما مدارک مورد نیاز دفتر پیشخوان دولت رو مطالعه کنید در صورتی که این مدارک رو دارید و این شرایط هم براتون فراهم هست به صورت آنلاین ثبت نام کنید و درخواست بدین و منتظر جواب بمونید.

  96. سلام وقتتون بخیر
    برای ثبت دفتر پیشخوان باید به کجا مراجعه کرد؟؟؟؟

  97. سلام راستی با مدرک دیپلم نمیشه البته همه شرایطشو دارم البته روستای ۳۰۰خانوار است

  98. سید معین شهیدی

    سلام وقتتون بخیر، سامانه و سایتی که باید برای مجوز درخواست داد رو میفرمایید؟ با تشکر.

  99. سلام وقت بخیر.بزرگواری می فرمائید راهنمائی بفرمائید که برای گرفتن مجوز در تهران سال ۱۴۰۰ از کجا و به چه طریقی اقدام کنم؟بنده مدرک دکتری حسابداری دارم.
    راهنمائی بفرمائید بی نهایت ممنون میشم.

  100. با سلام و ارادت
    برای ثبت نام دفتر پیشخوان تمام مراحل رو انجام دادم اما خبری از ادامه ی کار و هزینه واریزی نیست نمی دونم مشکل از کجاست و از کدوم قسمت چک کنم.
    آیا نیاز به درخواست کد خدماتی هست و بر چه اساسی کد را انتخاب می کنند؟ منظور از کد 3رقمی ملی، 4 رقمی عمومی ملی و بین استانی و … چیست؟
    لطف می کنید راهنمایی کنید.
    سپاسگزارم

  101. با سلام.
    فرهنگی استخدام پیمانی هستم آیا میتونم درخواست دفتر پیشخوان بدم؟
    و آیا درخواست ثبت دفتر پیش خوان باید به نام مدیر عامل شرکت باشه و یا میتونیم به نام اعضای شرکت درخواست داد؟

  102. با سلام خدمت شما
    سوالم اینه که تو اینکه فرمودین شرکت باید مسءلیت محدود ثبت بشه و دو نفر کافیه مدیرعامل دکتری داره و همه شرایط را داره و نفر دوم دیپلم داره و کارت پایان خدمتم نداره مشکلی که نیس

    • سلام و دورد
      بله برای مسئولیت محدود داشتن دو نفر عضو کافیه، برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرکتهای مسئولیت محدود به این صفحه مراجعه کنید.

  103. با سلام خدمت شما و عرض خسته نباشید
    در شرکت که ثبت می کنی درصد سهام مهمه مثلا مدیر عامل یک درصد باشه و نفر دوم 99 درصد؟

  104. محمدرضا میرزایی

    آیا وکیل دادگستری می تواند درخواست صدور مجوز نماید؟

  105. من در شهر چالوس ميخوام دفتر داير كنم اداره كل ارتباط فناورى كجا بايد مراجعه كنم؟

  106. جناب محمدی سلام
    آیا برای اخذ مجوز پیشخوان دولت،در سال 1400 لزوما باید در قالب شرکت حقوقی اقدام شود؟ به صورت حقیقی میشه اقدام کرد؟ لطفا راهنمایی فرمایید.

    • سلام و درود
      در صورتی که درخواست تاسیس دفتر پیشخوان دولت شهری را داشته باشید باید به صورت حقوقی اقدام کنید.

  107. سلام وقت بخیر ببخشید من برای یزد میخوام مجوز دفتر پیشخوان بگیرم سرمایه اولیه باید چقد باشه و من یک ترم دیگ دارم لیسانسم بگیرم مشکل بجود میاره؟

    • سلام و درود
      اگر از سرمایه اولیه منظورتون واریزی برای درخواست مجوز هست این عدد پس از درخواست به شما اعلام میشه که در این صفحه به کمترین و بیشترین میزان این مبلغ اشاره شده است. در ضمن حتما باید مدرک کارشناسی داشته باشید.

  108. با عرض سلام و وقت بخیری خدمت شما دوست عزیز
    یه سوال دارم : میخوام مجوز پست بانک بگیرم اما فعلا دارم کارشناسی ارشد میخونم و پایان خدمت هم ندارم ، میتونم با معافیت تحصیلی که از دانشگاه میگیرم ، پست بانک راه بندازم ؟
    ممنون از زحماتتون

    • سلام و درود
      خیر متاسفانه داشتن کارت پایان خدمت ضروری هستش و امکان اخذ وجوز با گواهی اشتغال به تحصیل امکان پذیر نیست

      • یعنی هیچ راهی براش وجود نداره ، مثلا من تا 3 سال معافیت تحصیلی گرفتم چون مشغول خواندن برا ارشد هستم ، خوب یعنی باید 3 سال صبر کنم تا برم سربازی بعد مجوز بگیرم ؟!

  109. سلام و خسته نباشید
    برای ثبت نام برای دریافت مجوز دفتر پیشخوان ملک مورد نظر ما 30 متر مربع می باشد حداقل متراژ ملک چقدر می باشد آیا تبصره ای بابت کاهش این متراژ نیست (شهر تهران)

    • سلام و درود
      حداقل متراژ باید 50 تر باشه در مناطق شهری متاسفانه زیر این متراژ امکان درخواست وجود ندارد.

  110. سلام و درود بنده در حین خدمت هستم و کمی از خدمت سربازیم باقی مونده آیا امکان پذیر هست ک قبول بشم

  111. سلام من میخوام مجوز دفتر بگیرم خودم مدرک دیپلم دارم ولی یکی از اعضای هیئت مدیره که حق امضا داره مدرک کارشناسی داره آیا میشه از مدرک این فرد برای اخذ مجوز به نام خودم استفاده کنم ؟

    • سلام و درود
      اسم شخصی که به عنوان نماینده معرفی شده و مدیر عامل شرکت هست به عنوان صاحب امتیاز ثبت میشه که این فرد باید مدرک کارشناسی داشته باشه

  112. سلام خدا قوت.میخواسموببینم اضافه کردن دفتر پیشخوان دولت توی شهرهای کوچیک برحسب چه ظرفیت های است؟؟؟؟

  113. با سلام من بازنشسته آموزش وپرورش ، ایثارگر و جانباز ۱۵ درصد میباشم آیا میتوانم مجوز پیشخوان دولت بگیرم؟

    • سلام و درود
      خیر متاسفانه به دلیل اینکه شما حقوق دریافتی از دولت دارید شرایط تاسیس دفتر پیشخوان رو ندارید.

  114. با سلام وخسته نباشید
    من تمام شرایط گرفتن مجوز پیشخوان رو دارم شوهرم جانباز وایثارگر میباشن وشرایط پیشخوان رو ندارن آیا از امتیاز شوهرم برای گرفتن مجوز میتوانم استفاده کنم؟

  115. سلام،از کجا باید فهمید که تو چه شهرهایی مجوز دفتر پیشخوان میدهند؟ اینطوری که من شنیدم الان دیگه مجوز نمیدهند،دزسته؟

  116. با سلام
    پروانه دفتر پیشخوان قابل انتقال و واگذاری به افراد دیگر هستش ؟
    ممنونم

  117. سلام من لیسانس کامپیوترم ولی مادرم فوق دیپلم میتونیم دفتر بزنیم یا یه دونه لیسانس کافی نیست باید هر دو نفر لیسانس باشه؟

  118. شما مراحل اخذ دفتر پیش خوان را انجام می دهید

  119. سلام، من میخوام از صفر شروع کنم و چیز خاصی راجب تاسیس پیشخوان نمیدونم!اولین اقدامی که من باید در این رابطه بکنم چی هستش؟ممنون میشم راهنمایی کنید

    • سلام و درود
      اولین قدمی که برای تاسیس دفتر پیسخوان دولت شهری انجام بدین تاسیس شرکت هستش و با مدارک شرکت از طریق سامانه اقدام برای درخواست مجوز کنید.

  120. پروانه اوجانی

    سلام خواستم بدونم من و شوهرم هر دو مون فرهنگی هستیم و با آخرین سالهای کاری و قصد دارم برای پسرم مجوز دفتر پیشخوان دولت بگیرم ولی ایشون کارت پایان خدمت نداره میشه راهنمایی کنید ممنون میشم

  121. سلام لطفا راهنمایی کنید جهت گرفتن مجوز دفتر پیشخوان چکار کنم از کجا باید شروع کنم در خواستم کجا ببرم اصفهان

    • سلام و درود
      مرحله به مرحله توضیح داده شده اگر مطالعه کنید، لطفا مجدد بررسی کنید هر جا سوال پیش اومد با ما تماس بگیرید در خدمت شما هستیم

  122. من میخواستم دفتر شهری ثبت کنم ولی برام روستایی ثبت شد چیکار باید کنم ؟

    • سلام و درود
      کلا شرایط شهری با روستایی فرق می کنه اگر شما درخواست دفتر شهری داشتین باید از طریق شرکت اقدام می کردید

  123. سلام
    آيا بازنشستگان ميتوانند پيشخوان دولت تاسيس نمايند؟

  124. باز نشسته دولت چطور؟؟

  125. سلام
    یه سوال داشتم میشه اول مجوز گرفت بعدا مکان تهیه کرد؟

  126. بازنشسته هستم ۵۵ ساله مدرک کارشناسی می تونم تقاضای مجوز پیشخوان خدمات دولت داشته باشم

  127. سلام .شرایط اخذ مجوز برای روستاها چطوره؟؟

    • سلام و درود
      داشتن مدرک تحصیلی لیسانس از مهم ترین موارد هستش مابقی شرایط هم در عمین صفحه به تفصیل توضیح داده شده .

  128. آیا خانواده ایثارگران هم باید ۵۰ میلیون تومان بپردازند؟برای گرفتن مجوز پیشخوان

  129. با سلام وخسته نباشید ، هزینه اخذ مجوز پیشخوان برای خانواده ایثارگران چقدر است؟

  130. من خانم هستم محل برای دفت پیشخان در همکف دارم ولی مدرک تحصیلیم فوق دیپلم هست میتونم برای تاسیس پیشخوان مجوز بگیرم

  131. زهراقباذی اصل

    پس از گرفتن مجوز و تاسیس پست بانک ، وامی دریافت میکنیم؟چه مبلغی؟و چند درصد سود؟

  132. سلام خسته نباشید من دارم کارهای ثبت دفتر پیشخوان انجام میدم ایا تعداد دفاتر پیشخوان در یک محله تاثیری در دادن مجوز داره یا نداره و بعدش من مغازی که دارم بالا ی 60 متر هست و الا دست مستجر تا دوماه دیگه پایان قرادادش هست ایا کارشناس بیاد ببینه و بهش بگ این دوماه دیگه تخلیه میکنه قبول میکنه یا نمیکنه

    • سلام و درود
      بله هر منطقه ظرفیت خاصی داره و بیشتر از اون امتیاز داده نمیشه، پروسه گرفتن مجوزتون قدری زمان بر هست و اون دو ماه میگذره مشکلی نداره

  133. باسلام شرکت که ثبت میکنیم برامجوزاگه مدیرعامل کارنیمه دولتی داشته باشه تویه شرکتی کارمیکنه وعضوهیئت مدیره که حق امضاهم نداره مال اون استان نباشه ایرادداره میتونه مجوزبگیره ممنون

    • سلام و درود
      شخصی که صاحب امتیاز میشه از ارگان های دولتی نباید حقوق بگیره و اگر از شرکت خصوصی حقوق می گیره و مدیر عامل هست دیگه نمیتونه تو یک شرکت دوم باز هم مدیر عامل باشه.

  134. سلام خسته نباشید اینکه فرمودین ابتدا باید برای اخذ پروانه اقدام کرد خب به‌کجا باید درخواست بدیم یا ثبت کنیم

  135. با سلام.
    بنده شاغل و فرزند شهید هستم ایا برای تاسیس دفتر پیش خوان دولت میتوانم اقدام کنم یا نه. با تشکر

    • سلام و دورد
      داشتن مدرک تحصیلی حداقل لیسانس و عدم کار در ادارات دولتی جز شرایط ضروری درخواست مجوز دفتر پیشخوان هستش

  136. سلام خسته نباشید . بعد از ثبت نام و تکمیل مدارک و گرفتن مجوز های لازم سوالی که پیش میاد اینه که دقیقا وظیفه روزانه کسی که این دفتر رو زده چیه بخوام واضح تر بگم بعد از راه اندازی من شنیدم باید همش به دنبال کار های اداری اعم از مراجعه به بیمه و ثبت احوال و و سایر موسسات برای ارائه مدارک های مراجعین به این سازمان ها بود .
    این حقیقت داره ؟

  137. سلام.ایا در صورت درخواست به بازنشستگان هم مجوزدفتر پیشخوان ارائه میشود

  138. سلام.درامد تقریبی دفتر پیشخوان شهری با جمعیت منطقه 20هزار نفر چقدره؟

  139. سلام وخسته نباشید دهستان ما با داشتن ۱۵ پارچه ابادی فاقد دفتر پیشخوان میباشد اینجانب شناسنامه ام صادره از تهران است اما پدر و مادرم هردو دراین دهستان بدنیا امده اند میتوانم درخواست تاسیس بدهم و از کجا شروع کنم

    • سلام و درود
      بله مشکلی ندارید برای ثبت درخواست به اداره ارتباطات رادیویی شهرستان باید مراجعه کنید و بعد از طریق سامانه ثبت درخواست کنید

  140. گل بهار خلیلی

    سلام ببخشید مدرک لیسانس حقوق دارم میخوام دفتر پیشخوان تاسیس کنم آیا این کار نیاز به فراخوان عمومی دارد؟؟

    • سلام و درود
      بله معمولا کل سال شرایط ثبت نام فراهم نیست و هر زمان سامانه اجازه ثبت نام بده باید اقدام کنید اما هر ماه تقریبا شرایط ثبت نام هست و مشکل انتظار زیاد رو ندارید.

  141. مهری علیزاده

    سلام وقتتون بخیر.من میخواستم برای دفتر پیشخوان اقدام کنم و شرایط و مکان رو دارم طبق اطلاعاتی که خوندم تو سایت.فقط اون ثبت نام اولیه که فرم هست رو کجا ارایه بدیم.من شهر تبریز هستم کجا باید برم برای اقدام اولیه؟با تشکر

    • سلام ودرود
      برای شروع باید به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مراجعه کنید و در زمان فراخوان برای درخواست مجوز اقدام کنید.

  142. الهام الهامی زاده

    سلام برای ثبت نام برای مجوز دفتر پیشخوان دولت از کجا باید شروع کنم؟ ممنون میشم کامل راهنمایی کنید

    • سلام و درود
      در صورتی که به صورت شهری اقدام می کنید باید ابتدا برایتاسیس شرکت اقدام کنید بعد با مدارک شرکت که با موضوع دفترپیشخوان ثبت شده در زمان فراخوان برای درخواست جواز اقدام کنید.

  143. الهام الهامی زاده

    سلام من مدرک تحصیلیم کارشناس ارشد هست و میخوام برای گرفتن مجوز اقدام کنم؟ آیا محدودیت جسمی حرکتی ممنوعیت ایجاد می کنه؟
    باید از کجا شروع کنم؟

    • سلام و درود
      در قوانین و شرایطی که توسط سازمان تنظیم مقررات اعلام شده بندی مبنی بر این موضوع و این محدودیت نیومده و مشکلی از این بابت وجود نداره

  144. حسین دیرباز

    با سلام و وقت بخیر
    من متقاضی ثبت دفتر پیشخوان در شهر همدان میخواستم بدونم هزینه دریافت مجوز تو همدان چقد میشه حدودا؟
    با تشکر و احترام
    دیرباز

    • سلام و درود
      شما یک هزینه حدود 2 میلیون تومانی برای راه اندازی شرکت دارید و بسته به جمعیت شهر و نظر کارشناس عددی بین 15 تا 50 میلیون تمان برای دریافت جواز به سازمان تنظیم مقررات رادیویی باید پرداخت کنید.

    • عبدالجلیل وطن خواه

      سلام روستای ما 1500نفرجمعیت دارد اما روستاهای اطراف جمع بکنیم بالای 12000نفرجمعیت دارد آیا بهم دفتر پیشخوان میدن؟
      Ictنه منظورم پیشخوان دولت است

  145. حسین بلاغی

    سلام من تقاضای تاسیس دفتر پیشخوان برای استان فارس شهرستان کازرون دارم ولی از دفاتر پیشخوان شهرستان سوال کردم میگویند ظرفیت شهرستا پر است و سازمان مقررات استان مجوز جدید صادر نمیکن .آیا این حقیقت دارد یا می خواهند من از پیگیری و درخواستنم منصرف شوم؟آیا جوانان تازه فارغ التحصیل حق داشتن شغل حلال را نباید پیدا کنند؟لطفا جوابم رو بدهید .باتشکر

    • سلام و درود
      هر منطقه بسته به میزان جمعیت امکان تعداد محدودی دفتر پیشخوان رو دارن. برای اینکه مطمئن بشید که شهرستان شما چه تعداد ظرفیت داره باید به سازمان تنظیم مقررات و ارتباط رادیویی مرکز استان مراجعه کنید.

  146. فريبا طالب زاده

    سلام خدمت شما،من ميخوام دفتر خدمات الكترونيك تو يكي از روستاهاي شمال بگيرم كه چندين روستاي ديگر رو هم ساپورت كنه.من ٥٠ سال سن دارم و كارداني فناوري اطلاعات دارم و ترم آخر كارشناسي صنايع غذايي هستم..يعني شهريور ماه فارغ تحصيل ميشم.ملك مورد نظرم ٢٠متر هست و مالكيت آن براي خودم هست و كاملا مكان مناسبي براي اين كار.سوالم اينه كه من ميتونم با اين شرايط مجوز بگيرم؟ممنون از پاسخ شما

    • سلام و درود
      در صورت داشتن مدرک کارشناسی و نبودن دفتر دیگری در روستای شما مشکلی برای درخواست مجوز دفتر پیشخوان ندارید

  147. علی یشادوری

    سلام متراژ دفتر پیشخوان چقدر باید باشه من یه دفتر دارن در سند 52 متر خورده شده ایا قابل قبول هست

    • سلام و درود
      بله از نظر متراژ مشکلی نداره فقط شرایط اداری بودن و منطقش مهمه که کارشناس بعد از بازدید نظر میده

  148. مهردادکمالی

    سلام اگه برا روستا محوز بگیرم بعد روستام ب دلیل موقعیتی ک داره طی امسال قراره جزشهر بشه اونوق پروانه باطل میشه؟یا قابلیت تمدیدداره؟

    • سلام و درود
      چون اگر اونجا شهر هم بشه باز نیاز داره به شما اجازه میدن که تبدیل به شهری بکنید، فقط برای این کار باید شرکت داشته باشید

  149. با سلام و احترام.
    من و همسرم هردو در مراکز دولتی قرار دادی هستیم. و البته همسرم برای اداره پست کار میکند. تمام شرایط در خواست مجوز هم داریم.
    فقط هر دو قرار دادی هستیم آیا این امر مانع از گرفتن مجوز میشود ؟؟؟؟
    و سوال بعدی پروسه در یافت مجوز از چه زمانی آغاز می شود و چقدر زمان بر است؟ ؟؟؟
    و سوال آخر در شهرستان ملارد هزینه مجوز دفتر پیشخوان چقدر می باشد؟؟؟؟
    باتشکر فراوان از پاسخگویی شما.

    • سلام و درود
      در صورتی که به صورت رسمی استخدام نباشید مشکلی نداره، هزینه های جواز رو کارشناس پرونده شما بین 15 تا 50 میلیون در نظر میگیرن، پروسه کاری شما از زمانی که برای ثبت شرکتتون اقدام می کنید آغاز میشه

  150. شهاب لطیفی

    با سلام
    آیا می توان بوسیله شرکت با مسئولیت محدود دفتر پیشخوان راه اندازی کرد؟

    • سلام و درود
      بله برای دفتر پیشخوان شهری باید این نوع شرکت رو با موضوع فعالیت دفاتر پیشخوان داشته باشید و جز نیاز های اولیه این کار هستش

  151. ساحره ملک شا

    سلام گام اول ثبت نام پیشخوان روازچه سایتی شروع کنم؟

  152. سلام.
    من شرایط کامل دریافت مجوز دفتر ‍پیشخوان رو دارم .اما الان بزرگترین چالشم بحث درامدیش هست.
    واقعا نمیدونم از حیث درامد این کار به صرفه هست یا خیر؟
    برای کلان شهری مثل شیراز در حالی که مکانم یک کیلومتر از دفاتر اطراف فاصله داره.
    با این شرایط تقریبا در ماه روی چه رقمی ازین دفتر میشه حساب کرد؟
    لطفا حدودی حداقل و حداکثر پیشبینیتون رو بفرمایید…
    با تشکر

  153. سلام خسته نباشید. در حین خدمت سربازی میشه پیگیر کارهای اداری پیشخوان دولت شد؟

    • سلام و درود
      ارائه کارت پایان خدمت و مدرک لیسانس برای درخواست مجوز ضروری هستش و باید داشته باشید

  154. با سلام
    من در شهرستان سکونت دارم برای گرفتن مجوز دفتر پیشخوان باید از کجا شروع کنم.؟سه قدم اول به ترتیب کدامند؟

    • سلام و درود
      در صورتی که به صورت شهری قصد دارید ثبت کنید ابتدا باید شرکت ثبت کنید، سپس مدارک شخص متقاضی که مدیر عامل شرکت هم هست را برای درخواست مجوز به اداره سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ببرید و در سامانه ثبت نام کنید، سپس مکان و تجهیزات رو برای بازدید بازرس ها آماده کنید.

  155. سلام بنده تمام مراحل تاسیس دفتر پیشخوان رو انجام دادم و چون مکانی که شخصی هست و حدود 35متر که قرار بود حدود 15 متر دیگر نیم طبقه بزنم (طبق آیین نامه زمان درخواست اوکی بود) اما الان مکان مورد نظر را طبق آیین نامه 1400تایید نمیکنند چکار باید بکنم بعد این همه هزینه ای که کردم لطفا راهنمایی بفرمایند

    • سلام و درود
      معمولا سختگیری برای شروع زیاد هستش اگر بتونید یک مکان اجاره کنید مدتی در اون دفتر فعالیت کنید بعد تغییر آدرس بزنید و به مکان شخصی برگردید. بعد از مدتی فعالیت سختگیری در خصوص مکان کمتر خواهد شد.

  156. سمیه فیروزی

    ببخشید من زیر زمین دارم تجاری انباری و پله هم داره ؟میشه برای دفتر خدماتی اقدام کنم؟

  157. سلام وعرض ادب
    اگر در کارگاهی بیمه تامین اجتماعی داشته باشیم میتوانیم ثبت شرکت کنیم؟

  158. سلام. من میخوام دفتر پیشخوان تاسیس کنم، تمام شرایط و مدارک را دارم، اما به من گفتن تو درآمد دفتر به این صورت هست که ما هر پولی دریافت کنیم میره به حساب اون اداره مربوطه که خدمات انجام دادیم، بعد اونا برای ما واریز میکنن، و اینکه گفتن اصلا درآمد قابل قبولی نداره، این گفته ها صحت داره آیا؟ و کل پروسه تاسیس چقدر طول میکشه؟

  159. سلام و عرض ادب
    بنده قصد دارم در روستا درخواست صدور پروانه دفتر پیشخوان نمایم آیا لازم است شرکت به ثبت برسانم یا خیر.با تشکر

    • سلام و درود
      در صورتی که دفتر پیشخوان دولت شهر باشه باید ابتدا شرکت ثبت کنید اما در صورتی که روستایی باشه نیازی به ثبت شرکت نیست

  160. عبدالجلیل وطن خواه

    سلام مدرک باید مرتبط باشد فناوری و اطلاعات یا به مدارک دیگر هم میدن مثلا مهندسی معماری دارم میتونم مجوز بگیرم

  161. برای تاسیس دفتر پیشخوان من یک شرکت از ده سال پیش ثبت کردم که کار نکرده فقط ثبت شده. با موضوع شرکت کامپیوتری ایا میتونم همونو دنبال کنم؟

    • سلام و درود
      همون شرکت خیر یا باید شرکت جدید ثبت کنید یا موضوع شرکت رو تغییر بدین، هزینه و مدت زمان یکسانی داره برای همین شرکت تازه تاسیس کنید بهتره، برای درخواست مجوز دفتر پیشخوان دولت باید موضوع شرکت طبق موضوعی باشه که سازمان مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرده باشه.

  162. وقتتون به خیر. هزینه ثیت دفتر پیشخوان طبق چیزی که نوشتین در کلان شهری مثل اصفهان ۵۰ میلیون تومن است درسته؟

  163. زمزم حبیب الهی

    با سلام من کد نمایندگی بیمه ایران رو دارم آیا میتونم مجوز دفتر پیشخوان رو هم بگیرم

    • سلام و درود
      این کد کمکی به مجوز دفتر پیشخوان دولت نمی کنه، باید طبق روالی که اعلام شده مرحله به مرحله اقدام کنید.

  164. اگر شرکت با مسئولیت محدود ۳نفر شریک باشند
    مدیر عامل لیسانس و سربازی رفته باشد
    عضو دوم دیپلم و سربازی نرفته باشد
    عضو سوم لیسانس و باز نشسته دانشگاه دولتی
    بدین صورت امکان پذیر است

  165. کسی که مدیرعامل پیشخوان هس میتونه جذب اموزش پرورش بشه منظور مشکلی پیش نمیاد هم مدیرعامل سرجاش بمونه هم معلمی فعالیت بشه

  166. سلام من فرزند شهيد هستم و مدرك تحصيليم پيش دانشگاهى هست ايا ميتونم مجوز بگيرم؟
    و اينكه اگر كسى جواز كسب ديگه اى بنامش داشته باشه ميتونه جواز پيشخوان هم بگيره؟

    • سلام و درود
      خیر متاسفانه باید مدرک حداقل لیسانس داشته باشید. بله برای سوال دوم منعی وجود نداره

  167. سلام چند ماه طول میکشه مجوزش صادر شه من از طریق اینترنت ثبت نام کردم اداره ثبت پروانه درخواستمو ثبت کرده ۲۰ روزه همون جا ثابت شده چکار کنم

    • سلام و درود
      بستگی به میزان درخواستها در اون بازه زمانی داره، اما معمولا حداقل یک ماه زمان میبره تا نوبت بررسی پرونده شما برسه

  168. سلام من اگه بخوام تو یه روستا دفتر پیشخوان بزنم.بایدچکارکنم به کجامراجعه کنم؟مدرکم کارشناسی هست و سنم بالای30

  169. غلامرضا نظاری

    باسلام برای امسال ۱۴۰۰ مجوز تاسیس داده میشود و ایا یک شخص میتواند همزمان دو دفتر پیشخوان در دو منطقه جداگانه مثلا شهر وروستاداشته باشد

  170. سلام ب ازای هر چند هزار نفر مجوز برای دفتر پیشخوان تعلق میگیره ؟؟

  171. سلام وقتتون بخیر من فرهنگی بازنشسته هستم و تمام شرایط و مراتب تاسیس دفتر پیشخوان را دارم.
    ایا میتوانم اقدام به تاسیس دفتر پیشخوان کنم؟
    با احترام

  172. حمیدرضا فراهانی

    سلام
    برای تاسیس دفتر پیشخوان قبل از اقدام باید محل دفتر رو مشخص کرد یا در حین دریافت مجوز میشه مکان دفتر رو در نظر گرفت؟
    امکان داره که بخاطر محل جغرافیایی دفتر تایید نشه؟

    • سلام و درود
      بله زمانی که درخواست داده شد در حین درخواست شما باید مکان رو معرفی کنید، در صورتی که شرایط متراژ و محل رو رعایت کنید به مشکل نمی خورید

  173. من درخواستو تو سایت ثبت کردم بعد پیام برام اومد تو سایت حراست ارتباطات هم باید ثبت نام کنم اونم انجام دادم ولی هیچ خبری نشد تا کی باید منتظ باشم یا باید کار دیگه ای هم کرد؟

  174. سلام بنده دارای لیسانس آموزش و پرورش بوده و مدرکم توسط وزارت علوم تایید نشده است ایا می تونم نسبت به تاسیس دفتر پیشخوان اقدام کنم در ضمن باز نشسته هم هستم .

  175. سلام.من فوق لیسانس حسابداری هستم..هیچ سابقه کاری ندارم…میتونم برای دفتر پیشخوان اقدام کنم؟ خودم هم باید کار توی دفتر پیشخوان را بلد باشم؟ درامد دفتر پیشخوان توی یک شهر کوچیک چطوره؟ یا درامد توی مرکز استان؟

  176. سلام
    داخل سايت سازمان در قسمت سوالات متداول نوشته بود در قسمت درخواست حقوقى مدير عامل يا يكى از اعضا بايد ليسانس باشد يعنى ميشه مدير عامل ديپلم باشه و يكى از اعضا ليسانس؟
    و سوال بعدى اينكه وقتى وارد سايت ميشم همون ابتدا نوشته ثبت نام كنيد قسمت حقوقى رو كه ميزنم نام شركت رو ميخواد خوب ما كه هنوز مدارك رو داخل سايت نذاشتيم كه بررسى و تاييد بشه چطور اول ثبت شركت كنيم اگه تاييد نشه ثبت شركت چى ميشه؟

  177. سلام
    سازمان تنظيم مقررات مازندران كدام شهر هست ؟
    و اينكه مگه الان همه كاراش اينترنتى نشده؟ بازم احتياج هست حضورى بريم؟
    يجا خوندم نوشتين منتظر فراخوان باشين تاريخ فراخوان رو ميدونيد؟
    ممكنه شركت ثبت كنيم بعد مجوز ندن؟

  178. سلام بنده در یک شرکت دارویی کار میکنم و سابقه بیمه تامین اجتماعی دارم
    امکان اخذ مجوز پبشخوان دولت را دارم؟
    در ضمن مکانی که برای دفتر کار در نظر دارم پروانه ساخت داره و متراژ50متر و سرویس بهداشتی دارد و کاملا تکمیل است حتی قبلا فروشگاه مواد غذایی بوده،اما سند قطعی ندارد ولی من اجاره نامه دارم
    امکان تایید شدن داره

  179. سیدافضل موسوی شهیدی

    چگونه باید تقاضای دفتر پیشخوان بدهیم لطف کنید راهنمایی کنید

  180. من در مشهد برای گرفتن مجوز باید به کجا مرا جعه کنم ادرس یا تلفن تماس ممنون میشم

  181. سلام در مشهد برای گرفتن مجوز دفتر پیشخوان دولت به کجا مراجعه کنم ادرس یا تلفن به من بدید برای مشاوره چجوری میتونم با شما در ارتباط باشم

  182. سلام وقتتون بخیر
    من میخوام مجوز دفتر پیشخوانو از یکی بخرم
    میگه که همه مجوزارو داره بجز کارت ملی
    رقم اعلامی به ما ۷۰ میلیونه
    آیا ارزش داره این قیمت؟

  183. سلام و خسته نباشید
    من برای تاسیس پیشخوان اقدام کردم و الان مراحل بررسی در کارگروه رو میگذرونه
    میخواستم بدونم من کی باید دفتر رو تجهیز کنم زمانش دقیقا کی باید دفتر رو تجهیز کنم
    ممنون میشم راهنمایی کنید ؟

  184. یک بار برای بازدید اومدن بازم بازدید میکنن؟
    یکبار برای تایید مکان اومدن بازدید بازم برای چی میان بازدید ؟

  185. سلام .وقت بخیر .امتیاز دفتر پیشخوان قابل واگذاری است؟شرایط

    • سلام و درود
      شرایطی که نیاز هست برای تاسیس داشته باشه شخص برای خرید هم همون شرایط رو باید داشته باشه که بهشون انتقال داده بشه

  186. صمد گلستانی ماچک پشتی

    پیگری سامانه ثبت نام دفتر پیشخوان دولت

  187. سلام مجوز پیشخوان دولت ما به شکل حقوق بوده است لذا با تغییر مدیر عامل اقدامات مبنی بر تمدید صورت نگرفته است و دوسال از زمان تمدید میگذرد آیا می توان همان مجوز رو دوباره تمدید کرد در غیر اینصورت ممنون میشم راهنمایی کنین

  188. سلام من میخوام برای یه روستا دفتر پیشخوان باز کنم میشه یه توضیح بیشتری بدین یا یه شماره ای که بتونم تماس بگیرم تلفنی مشاوره بگیرم

  189. صمد گلستانی ماچک پشتی

    کد رهگیری ثبت نام دفتر پیشخوان دارم ولی باز نمیشه

  190. سلام وقت بخیر
    ممنون میشم مراحل تاسیس دفتر پیشخوان رو به ترتیب می فرمایید

  191. سلام خسته نباشید از کجا باید بدونیم شهری که توش هستیم ظرفیت دفتر پیشخوان داره یانه باید به کی مراجعه کنیم

  192. سلام من دفتر پیش خوان در شهرستان دارم و شرکت ثبت شده ای به همین منظور ثبت کردم و مجوز رو به اسم شرکت داده شده .حال سوال من اینه :
    آیا باتوجه به داشتن شرکت و مجوز در شهرستان می‌توان یک دفتر پیش خوان جدیدی با همان شرکت در تهران مجوز گرفت ؟ در واقع یک دفتر دیگری بجز دفتر شهرستان،در تهران تاسیس کنم

    • سلام و درود
      خیر این امکان وجود نداره و قابل انتقال به شهر دیگه ای نیست یا ایجاد شعبه، ظرفیت تهران متفاوت هست و باید از ابتدا ثبت درخواست و ثبت شرکت کنید

  193. سلام برای صدور پروانه دفتر نیاز به تایید شهرداری برای مغازه ای که قراره مکان دفتر پیشخوان باشه هست؟

  194. سلام وقت بخیر. درصورت تاسیس دفترپیشخوان اگر درآمدی نداشت ازادامه فعالیت میتوان انصراف داد؟ آیا مبلغی که برای صدور مجوز واریز کرده ایم قابل استرداد هست؟

  195. الهه سرجوقیان

    باسلام
    اولین قدم برای دریافت مجوز دفاتر چه چیزی میباشد

    • سلام و درود
      برای پیشخوان شهری اولین قدم ثبت شرکت با موضوع دفتر پیشخوان بعد ثبت درخواست مجوز از طریق سامانه ولی برای روستایی شرکت نیاز نیست و از همون اول ثبت درخواست از طریق سامانه

  196. سلام ….متراژ مغازه سی منر و هم اکنون پیش قرارداد تحویل شده که در چند ماه آینده مغازه تحویل می شود امکان اقدام وجود دارد

  197. حتما باید مدرک لیسانس باشه چون من دانشجوم هنوز مدرک نگرفتم

  198. سلام
    ببخشید کسانی که کارمند دولت هستند ، هیچ تبصره و قانونی وجود ندارد برای گرفتن مجوز ؟
    لطفا اگر راه حلی سراغ دارید مطرح کنید
    با تشکر

  199. فاطمه نصیری

    سلام من میخواستم دفتر پیشخوان افتتحاح کنم. لطفا راهنمایی کنید که از کدام اداره باید شروع کنم برای اخذ مجوز. با تشکر

  200. سلام وقتتون بخیر
    من لیسانسمو تازه گرفتم تصمیم دارم مجوز پست بانک بگیرم
    شرایط اخذ نمایندگی داستن شرکت هس
    مراحل تاسیس شرکت رو هم میفرمایید ب چ صورت هس

    • سلام ودرود
      شما ابتدا باید یک شرکت مسئولیت محدود نزد اداره ثبت تاسیس کنید بعد با شخصیت حقوقی شرکت درخواست مجوز کنید

      • حسام نیکوکار

        برای حقوقی ثبت نان کردن هزینه زیادی باید پرداخت بشه؟و هر زمان بخابم مجوز میدن یا زمان خاصی داره؟

  201. سلام وقت بخیر. مدرکم کارشناسی ارشد مدیریت و کارمند بخش خصوصی. ۱۶ سال سابقه بیمه دارم. میتونم برای دفتر پیشخوان اقدام کنم؟

  202. سلام برای اخذ نمایندگی پست بانک یا تاسیس دفتر پیشخوان دولت برای خانم ها آیا رضایت همسر هم لازمه و اینکه بدون ثبت شرکت میتونن اقدام کنند؟

    • سلام و درود
      خیر نیازی به رضایت کسی نیست، برای تاسیس دفترپیشخوان شهری حتما لازمه اما برای پیشخوان روستایی لازم نیست

  203. سلام ببخشید بنده خانم و فوق لیسانس حسابداری دارم و حدود 12 سال است که به صورت پیمانی شاغل هستم
    آیا برای تاسیس دفتر پیشخوان میتوانم اقدام نمایم؟
    بنده دفتر پیشخوان در مرکز استان می خواهم تاسیس نمایم نه روستا
    ببخشید آیا حتما باید شرکت نمایم و به اسم شخص حقوقی باشد یا شخص حقیقی هم میتواند دفتر پیشخوان تاسیس نماید؟

    • سلام و دورد
      با توجه به شرایطی که دارید محدودیتی ندارید فقط قبلش از سازمان مقررات استعلام بگیرید ببینید شهر مورد نظرتون ظرفیت داره یا خیر، و اینکه برای پیشخوان شهری حتما باید شرکت ثبت کنید و شخصیت حقوقی داشته باشید.

  204. سلام .برای گرفتن مجوز توسط شما میخواستم صحبت کنم

  205. سلام من لیسانس کامپیوتر فنی حرفه ای دارم میتونم مجوز دفتر پیشخوان بگیرم

    • سلام و درود
      باید مدرک داشنگاهی داشته باشید در صورتی که حداقل مدرک کارشناسی از داشنگاه ها رو داشته باشید می تونید درخواست بدین

  206. سلام‌
    ایا جانشین مدیر عامل هم باید دارای مدرک کارشناسی باشد؟

  207. سلام وقتتون بخیر
    عذر میخوام شرایط جانشین مدیر چیه؟
    مدرکش باید چی باشه؟
    ایا قابل تغییر هست شخصی که جانشین میشه؟

    و اینکه اگر یک نفر همه ی شرایط رو مهیا کنه و مجوز بگیره ایا باید بلافاصله شروع به کار کنه؟

    چه مرجعی به مدیر دفتر اموزش میده کارهارو؟؟؟

  208. هاشم آبادی

    من با مادرم که فقط سواد خواندن و نوشتن دارن و خودم لیسانس دارم شرکت برای پیشخوتن تاسیس کردیم ولی الان که میخوام در سامانه برای مجوز اقدام کنم مدرک تحصیلی میخاد در شرکت فقط خودم حق امضا دارم حالا باید چه کنم؟

  209. سلام وقت بخیر.من ثبت فرد انجام دادم.درکاربرم فرمو برای صدور فعالیت پروانه پرمیکنم.همه مدارک لازمو بارگذارز کردم.باز میگه یه مدرک باقی مونده…میشع راهنمایی کنید.

    آیا برای مودیان مالیت ثبت نام کنم؟

  210. محسن حسینی

    با عرض سلام .برای دریافت مجوز پیشخوان روستایی اولین قدم به عنوان استارت کار باید چکار کنم.ممنون میشم راهنمایی کنین

    • سلام
      از اداره تنظیم مقررات استعلام بگیرید در صورتی که به روستای شما ظرفیت تعلق می گرفت از طریق سامانه ثبت نام و مدارکتون رو آپلود کنید

  211. سلام و وقت بخیر
    میخواستم بپرسم واسه گرفتن جواز پست بانک واسه شهرستان هروقت که بخوای بری بهت میدن یا فقط زمانی که اعلام کنن باید بری برای گرفتن مجوز؟و سوال بعد اینکه اگه دفتر یه خونه باشه که درش توی خیابان اصلی باشه قبول میکنن یا نه؟سوال بعد هم اینکه باید مثل شرکت چند عضو داشته باشه و شرکت ثبت کنی و باید به کجا بریم برای اطلاع از دادن یا ندادن مجوز؟

  212. شیرزاد کریمی

    با سلام من تمام شرایط ای که بالا بود رو دارم ملک هم مال خودمه در دوطبقه ۷۰متری نوساز تجاری در اسلامشهر پدرم هم جانباز هست هم آزاده تنها مشکل من اینه که دیپلم برنامه نویسی کامپیوتر رو دارم راهی هست که بشه مجوز گرفت؟ اگر هم نمیشه من چه جوری میتونم امتیاز یه مجوز دفتر پیشخوان رو بگیرم؟ مرسی از راهنمایی تون

  213. سلام خسته نباشین
    برای گرفتن مجوز جهت احداث دفاتر پیشخوان حتما باید سابقه کاری با بیمه رد شده باشه؟

  214. فردی که بعنوان مدیرعامل پیشخوان معرفی میشودچه شرایطی بایدداشته باشد

  215. گلاره عبدالهی

    سلام.من تمامی شرایط اخذ مجوز ثبت دفتر پیشخوان رو دارم و در حال حاضر کارمند قراردادی بانک خصوصی هستم.میتونم اقدام کنم برای مجوز؟؟؟

  216. سلام خسته نباشید
    ۱_جهت اقدام منتظر فراخوان باشیم یا نه
    ۲_کلیه اعضای شرکت باید مدرک لیسانس داشته باشد یا فقط مدیر عامل و چه رشته تحصیلی
    ۳ _ کارکنان رسمی دولت می تواند عضو این شرکت باشد یا نه

    ۳_

  217. مینا فرازنده

    با سلام برای اخذ مجوز دفتر پبشخوان شهری که حتما باید شرکت ثبت بشه و حقوقی اقدام بشه دیگه اگر کسی استخدام رسمی یه ارگانی باشه مشکلی نداره ؟ واینکه ثبت شرکت چقدر زمان میبره و از چه طریقی باید اقدام بشه؟

    • سلام و درود
      بله حتما باید شخصیت حقوقی داشته باشید و شرایطی که داره اینه که فرد متقاضی مجوز نباید استخدام رسمی هیچ ارگان دولتی باشه.

  218. سلام ببخشید من دانشجوی فرهنگیان هستم میتونم تو روستا دفتر پیشخوان تاسیس کنم یا نه؟؟؟و اینکه فعلا لیسانس نگرفتم ولی دارم میخونم این قبوله یا باید مدرک لیسانس باشه؟؟

  219. راحله طهماسبی

    سلام آیا با مدرک لیسانس از وزارت بهداشت می‌توان مجوز گرفت؟ مدرک وزارت بهداشت مورد تایید وزارت علوم هست؟

  220. باسلام و خسته نباشید خدمت شماو سپاسگذار از اینکه خالصانه جوابگوی سوالات هستید…
    در خصوص مکان برای احداث دفتر ملک فوق ۵۳متر ودر شهرهستش و قولنامه ای خریداری شده ایا نیاز ب ثبت در اسناد هست یا ن همینطوری قولنامه هم قبول میکنن..با تشکر از شما

  221. با سلام مدرک کارشناسی آموزش و پرورش هست برای دفتر پیشخوان قبول میکنن اگه نه چطور تاییدیه بگیریم از وزارت علوم؟

  222. صدیق مظفریان

    باسلام چند سوال دارم برای تاسیس دفترپیشخوان درشهر میگن شرکت ثبت کنید، اگر بعد ثبت شرکت موافقت نشد چی؟

    • سلام وقت بخیر
      اگر میخواید مطمئن بشید ابتدا به سازمان مقررات مراجعه کنید در صورتی که گفتن شرایط شما مناسب هست بعد برای ثبت شرکت اقدام کنید، اما در کل اگر در نهایت به هر دلیلی موافقت نشد می تونید شرکت رو منحل کنید.

  223. سلام بنده میخوام امتیاز دفتر رو با تجهیزات بخرم از یکی
    اول اینکه آیا اگر مجوز بنام من انتقال داده بشه همش باطل میشه و باید از اول اقدام به دریافت مجوزها بکنم/؟؟؟؟؟
    و اینکه اخیرا شنیدم میگن باید 500 میلیون تومن هم صاحب امتیاز دفتر باید سپرده بذاره تو بانک
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    • سلام و درود
      شما زمانی که قراره صاحب امتیاز بشید باید به عنوان مدیرعامل جدید معرفی بشید سازمان مقررات شما رو تایید کنه بعد وارد اعضای شرکت بشید، پس شرکت منحل نمیشه، سوال دوم هم این مبلغ ضمانت بستگی به شهر داره که چه مبلغی به عنوان ضمانتنامه بلاک کنن از شما.

  224. باسلام و احترام
    آیا در حال حاضر تو شهر تهران برای دفتر پیشخوان مجوز داده میشه یا خیر؟
    سایتش که رفتم، قسمت درخواست صدور پروانه پیشخوان دولت اصلا نیست و فقط روستایی فعاله…
    آیا ممکنه فعلا مجوز ندن

    • سلام و درود
      فعلا شهر تهران پر هستش و ظرفیت جدید باز نکردن، ممکنه دو روز دیگه یا دو ماه دیگه مجدد ظرفیت باز کنن که مشخص نیست

  225. معصومه ایمانی

    سلام‌وقت بخیر
    ببخشید من دارم امتیازیه دفتر پیشخوانو خریداری میکنم الان داره پروسه اداری و ثبت شرکت و طی میکنه میخواستم بدونم هزینه ضمانت بازم باید پرداخت شه و اینکه پرداخت این هزینه به عهده خریدار هست یا فروشنده؟؟

    • سلام و درود
      معمولا زمانی که به این شکل شرکتهای امتیازی منتقل میشن هزینه ضمانتنامه رو باید خریدار به عهده بگیره چون اون ضمانتنامه بابت سلامت کاری اون شرکت هستش و مربوط به مالک جدید هستش

  226. مریم اسدی

    سلام ،من خواهر شهید هستم در گرفتن مجوز پیشخوان دولت اولویت دارم ؟

  227. معصومه ایمانی

    سلام‌وقت بخیر
    من دارم مجوز دفتر پیشخوان رو خریداری میکنم الان داره مراحل قانونیشو دارهطی میکنه برای صدور پروانه باید پولی پرداخت کنیم یانه؟
    اگه قراره پرداخت شه خریدارپرداخت میکنه یا اونی ک واگذار میکنه؟

    • سلام وقت بخیر
      هزینه خاصی نداره اون هزینه توافقی هست که هزینه نقل و انتقال رو چه کسی به عهده بگیره

  228. افسانه علی نژاد

    سلام من میخوام امتیاز دفتر خدمات رو از یکی بخرم با میز و صندلی هاش 200 میلیون میگه به نظرتون می ارزه؟

  229. مجتبی محمودی

    سلام من ثبت نام وهمه ی کارهای مرتبط باپیشخوان رو انجام دادم هزینه جواز صدور پروانه هم پرداخت کردم چقد طول می‌کشه تا پروانه ام صادربشه؟؟

    • سلام معمولا زمان زیادی نمیبره بعد از این مرحله کمتر از 2 هفته کاری پروندتون به نتیجه میرسه

  230. سلام من مغازم 43 متره.مجوز میدن یا حتما باید 50 متر باشه؟

  231. نعیمه فرزامیان

    سلام وقت بخیر. آیا امکان داره رئیس هیئت مدیره که حق امضا به جای مدیر عامل داره فرم های درخواست و روال اداری رو طی کنه و مجوز به نام خودش در بیاره؟ یا حتما باید اسم مدیر عامل تو مدارک ثبت نام باشه؟

  232. نعیمه فرزامیان

    آیا امکان داره برای تاسیس دفتر توی شهر به عنوان شخص حقیقی ثبت نام کنیم؟

    • مریم انصاری

      با سلام.
      یکی از شرایط دفتر پیشخوان ثبت شرکت است.
      اول باید ثبت شرکت انجام دهید و با مدارک ثبتی درخواست مجوز کنید.

  233. سلام ،وقت بخیر
    بنده مجرد هستم .کارمند رسمی آموزش و پرورش هم هستم ‌.آیا میتونم مجوز دفتر پیشخوان دولت رو بگیرم .و اینکه خانواده شاهد هم هستیم .

  234. پریسا روح نواز

    سلام وقت بخیر مجوز دفتر پیشخوان برای استان تهران شهرستان بهارستان چقدره

  235. فرهاد قاسمی نسب

    سلام و وقت بخیر
    برای ثبت درخواست مجوز باید به چه سامانه ای رجوع کرد اسم و سایت سامانه چیه ؟ و اینکه چه نوع شرکتی باید ثبت کرد ؟ چون خونه رو میخوایم تخریب کنیم به اون متراژی ک باید تایید بشه برای دفتر پیشخوان آیا امکانش هست اول بریم؟ برای درخواست مجوز و کارای دیگه و بعد اینکه تایید شد خونه رو تخریب کنیم یا نمیشه؟ ممنون میشم کامل در این مورد توضیح بدید

    • مریم انصاری

      با سلام
      برای پیشخوان اول باید ثبت شرکت انجام دهید و با مدارک ثبت شرکت اقدام کنید برای مجوز.

  236. وحیده رنجبریان

    سلام وقت به خیر خدا قوت ، من سال ۹۹اقدام به ثبت شرکت کردم ، اسم شرکت هم تایید شده، در مرحله تطبیق اسناد و مدارک در دفاتر اسناد رسمی مانده، مدرک تحصیلی کارشناسی دارم ، میخواستم کارشناسی ارشد رو ادامه بدم ، و انشالله دفتر پیشخوان رو تاسیس کنیم فقط رشته تحصیلی مرتبط با این دفتر پیشخوان چی میتونه باشه حالا که میخوام ادامه تحصیل بدم لااقل مدرک ارشد مرتبط با دفتر پیشخوان باشه ، البته کارشناسی حسابداری دارم ، در ضمن قیمت مجوز پیشخوان امسال ۴۰۱چند شده

  237. پرویز پورقلی

    سلام لطفا میشه راهنماییم کنید
    تمام مدارک و محل کارو دارم
    چگونه اقدام کنم
    همیشه امکان گرفتن مجوز هست

    • مریم انصاری

      با سلام
      برای پیشخوان باید ثبت شرکت انجام دهید و بعد با مدارک ثبت شرکت اقدام کنید برای مجوز پیشخوان.

  238. مهدی حسین زاده

    سلام وقتتون بخیر
    بعد از پر کردن فرم، کجا باید ببریم؟

  239. فرهاد داوطلب

    سلام من تمامی شرایط را مطالعه کردم. اکنون تهران ظرفیت برای این مجوز را دارد؟

    • مریم انصاری

      با سلام.
      برای ثبت نیازی به مجوز ندارید ولی برای شروع فعالیت باید خودتون پرسوجو کنید ببینید هنوز ظرفیت باقی مانده یا نه.

  240. سلام و درود
    من یک شرکت قبلا ثبت کردم برای بیمه بود موضوعش خدمات بیمه بود ولی فعالیتی نداشتم میشه تغییرش داد برای خدمات دفتر پیشخوان؟؟
    اگر برای روستا بخوام درخواست بدم ابتدا کجا باید برم؟؟ قبلا میگفتن از فرمانداری شهرستان باید تقاضا کنید رفتم گفتم الان باید اداره ارتباطات رادیویی برین که شهرستان ما این اداره رو نداره.
    میشه لطف کنید ابتدا باید کجا مراجعه کنم چه مجوز پیشخوان برای روستا چه برای شهر

  241. سلام وقت بخیر همدان شهر رزن ظرفیت دارد برای پیشخوان؟ازکجا باید شروع کنم برای ثبت ممنون میشم توضیح بدین

  242. سلام وقت شما بخیر
    چند سوال داشتم
    سوال اول اینکه سایت ثبت نام برای گرفتن دفتر پیشخوان چی هست؟
    دوم اینکه گفتید فردی با سابقه 10 سال کار در دولت بدون داشتن مدرک کارشناسی امکان ثبت دفتر پیشخوان دارد؟ هنوز این قانون هست؟
    یعنی بازنشسته دولت با سابقه 30 سال کار امکان گرفتن دفتر پیشخوان دارد؟
    و سوال اخر وام اشتغال روی جواز کسب می دهند؟

    • مریم انصاری

      با سلام.
      برای دفتر پیشخوان نیاز به ثبت شرکت دارید.
      کارمند دولت نمیتواند در شرکت سمتی داشته باشد فقط میتواند سهامدار باشد.

  243. ادریس گل محمدی

    با سلام وقتتون بخیر بنده با یک نفر دیگر میخواهیم برای ثبت دفتر پیش خوان اقدام کنیم برای اینکه هردو به اندازه هم سهم داشته باشیم چ اقداماتی لازم است در ضمن یک نفرمون لیسانس و‌کارت پایان خدمت ندارن

    • مریم انصاری

      با سلام.
      برای دفتر پیشخوان نیا به ثبت شرکت دارید.
      2 نفر باهم میتوانید شرکت ثبت کنید و به طور مساوی یا هرطور که خودتون تصمیم گرفتید سهام داشته باشید،برای ثبت شرکت نیاز به مدرک تحصیلی و یا پایان خدمت ندارید.

  244. هوشنگ ارجمندی نیا

    باسلام .آیا بازنشسته میتواند متقاضی پیشخوان دولت باشد ؟ممنونم

  245. سلام من میخام دفتر پیشخوان بزنم از کجا باید شروع کنم تو چ سایتی باید ثبتنام اولیه انجام بدم؟

    • مریم انصاری

      با سلام.
      برای دفتر پیشخوان اول باید ثبت شرکت انجام دهید وبا مدارک ثبت رکت اقدام به مجوز پیشخوان نماییید.

  246. سلام وقت بخیر
    اگر شرکت ثبت شده داشته باشیم میشه با ویرایش اساس نامه برای مجوز دفتر پیشخوان اقدام کرد؟ یا باید شرکت جدید ثبت کنیم؟

    • مریم انصاری

      با سلام.
      برای ثبت شرکت با موضوع پیشخوان باید شرکت جدیدی ثبت کنید که از اول موضوع شرکت پیشخوان باشد.

  247. هلیا احمدی

    سلام وقتتون بخیر
    همسرم فرزند جانباز 50 درصد ولی مدرک تحصیلی دیپلم و درحال تحصیل داره اقدام کرده برای برای مجوز پیشخوان دولت میتونه مدرک بنده رو که کارشناسی مهندسی مکانیک ارائه بدن؟

  248. فاطمه رضایی

    باسلام آدرس اینترنتی جهت ثبت نام دفتر خدمات پیشخوان دولت لطفا اعلام نمایید

  249. محمد نوذری

    با سلام و احترام خدمت شما:
    بنده شاغل در شرکت نفت هستم ولی به صورت پیمانکاری(رسمی نیستم)آیا شرایط تاسیس دفتر پیشخوان را دارم؟
    اگر شرایط را ندارم میتونم دفترو مثلا به نام خواهرم بگیرم بعد بزنمش به نام خودم؟
    با تشکر

  250. سلام وقت بخیر برای ثبت شرکت که مجوز می گیریم مالیات باید پرداخت بشه حتی اگر پیشخوان به مرحلهنهایی نرسد

    • مریم انصاری

      با سلام
      مالیات زمانی پرداخت میشود که شما کد اقتصادی برای شرکت گرفته باشید.

  251. محمود غلامی

    سلام
    من همه شرایط لازم رو دارم برای گرفتن مجوز ict روستایی فقط مشکل اینه متراژ مغازم کمه آیا امکانش هست تایید نکنن

    • مریم انصاری

      با سلام.
      بله متراژ اگر پایین باشد تایید نمیکنند.ولی ما میتونیم مشکل شمارو حل کنیم

  252. سلام وقت بخير يه سوال داشتم از خدمتتون من قصد خريد مجوز پيشخوان دولت رو دارم از شخصي كه براي فروش گذاشته قيمت رو يه من ٤٥٠ ميليون گفته همراه با وسايل كه شامل ميز پيشخوان و ٢ عدد دوربين و دستگاه كپي و ٥ تا صندلي هست البته ساكن زنجان هستيم ميخواستم بدونم ايا اين قيمت معقولي هست يا خير ممنون از لطفتون

    • مریم انصاری

      با سلام.
      برای امور ثبتی اگر سوالی باشه درخدمتتون هستم،قیمت پیشخوان آماده نداریم.

  253. بهادر رنجکش

    با سلام مشاوره در زمینه دفتر پیشخوان میخاستم با تشکر

    • مریم انصاری

      با سلام.
      لطفا با شماره موسسه تماس بگیرید،مشاوران ما کمکتون میکنند.
      02168251111

  254. سلام وقت بخیر
    میخوام دفتر پیشخوان بزنم،الان روند رو متوجه نشدم،اول باید بری پروانه بگیری بعد شرکت تاسیس کنی بعد بری درخواست پیشخوان بدی؟

    • مریم انصاری

      با سلام.
      برای دفتر پیشخوان اول باید ثبت شرکت انجام دهید و با مدارک ثبتی برای پیشخوان اقدام کنید.

  255. باسلام و احترام
    با توجه به تقریبا یکسان بودن تجهیزات و امکانات مورد نیاز برای دفاتر پیشخوان، پلیس +10 ، دفتر الکترونیک شهر و… اگر کسی شرایط اخذ مجوزها و محل را داشته باشد آیا اجازه می دهند و می تواند بطور مشترک این خدمات را ارائه دهد؟
    یا برای هر مجوز باید پارتیشن جداگانه و امکانات و پرسنل مجزا داشته باشد؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

    • مریم انصاری

      با سلام.
      برای دفتر پیشخوان اول باید ثبت شرکت انجام دهید و بعد برای مجوز اقدام کنید.

  256. ضمنا پیشنهاد می کنم Sort نظرات را برعکس قراردهید(قرارگرفتن آخرین نظراتدر بالا) که نیازی به رفتن به انتهای صفحه نباشد. تشکر

  257. میثم عیسی خواجه لو

    توی ارومیه یه نفر از قبل دفتر پیشخوان داره و الان میخواد کلیه وسایلش با امتیازات رو بفروشه
    به نظرتون ارزش او دفتر چه قدرهست؟؟

  258. سلام و درود
    برای انتقال دفتر باید چکارکرد ؟
    شخص انتقال گیرنده باز نشسته باشه مشکلی نداره

    • مریم انصاری

      با سلام.
      برای انتقال دفتر پیشخوان اگر مدیرعامل شرایط مجوز پیشخوان را داشته باشند مشکلی ندارد.

  259. حسن علی دادی

    سلام اگه ممکنه در خصوص راه اندازی دفتر پیشخوان در شهرستان الیگودرز و مقدار هزینه ها راهنمایی بفرمائید،ممنون.

    • با سلام.
      برای دفترپیشخوان ثبت شرکت مسئولیت محدود باید انجام دهید و با در دست داشتن مدارک ثبتی شرکت اقدام میکنید برای مجوز پیشخوان از سازمان تنظیم مقررات رادیویی.
      اگر نیاز به مشاوره بیشتر دارید لطفا با موسسه تماس بگیرید.

  260. سلام من لیسانس حقوق دارم اما کارمند دولت هستم ایا میتونم دفتر پیشخان راه اندازی کنم

  261. با سلام
    من میخام با حداقل دو نفر ثبت شرکت بزنم
    من خودم مدیر شرکت بشم و مدرکم لیسانس هست
    اما نفر دوم مدرک دیپلم دارد
    مشکلی داره این موضوع؟

  262. ایا تاسیس دفتر پیشخوان در طبقه اول واحد مسکونی در خیابان اصلی امکان پذیر است

  263. عبادالله ضحاکی جمیل

    سلام توضیحات کامل و دقیق بود ممنونم از راهنمایی شما

  264. عبادالله ضحاکی جمیل

    سلام توضیحات کامل و دقیق بود ممنونم از راهنمایی شما و یه سوال آیا جانبازان و ایثارگران با مدرک تحصیلی پایین تر و یا مدرک تحصیلی معادل می تونن مجوز بگیرن یا شرایت یکسان هست ؟؟

  265. سلام وقت بخیر
    دو تا سوال دارم از خدمتتون
    یکی اینکه من میخوام مجوز پیشخوان از یک نفر خریداری کنم، ولی میگن به محض انتقال سند تمامی خدمات از بین میره، آیا راهی هست که این اتفاق نیفته؟
    و اینکه چه فرقی بین کافی نت و دفتر پیشخوان هست؟ چون برای تاسیس از نظر مالی خیلی فرق دارن، آیا این اختلاف میلیونی می ارزه پیشخوان تاسیس کنم یا همون خدمات پیشخوانو با تأسیس کافی نت هم میتونم انجام بدم؟ با سرمایه خیلی کمتر

    ممنون از پاسخگوییتون 🙏

  266. من مغازم ۳۰متره میشه جواز گرفت تو کرج هست

  267. سللم و عرص ادب
    اینکه چند تو این کامنت ها گفتین ،،اول شرکت تاسیس کنین بعد بصورت حقوقی ثبت نام کنین،، یعنی بصورت حقیقی نمیشه ثبت نام کرد و دفتر راه اندازی کرد ؟حتما باید شرکت باشه؟ چرا شخص حقیقی بدون تاسیس شرکت نمیتونه دفتر پیشخوان راه بندازه ؟

  268. ببخشید من شرکت دارم حقوقی هستم
    ولی دیپلم دارم
    میتونم درخواست کنم؟

    • مریم انصاری

      با سلام.
      برای ثبت شرکت ما نیازی به مدرک تحصیلی شما نداریم.

      • محمد خالدی

        من میخواهم دفتر پیشخوان ثبت کنم
        شرکت در زمینه کارتخوان دارم، ولی مدرک دیپلم دارم
        میشه؟

        • مریم انصاری

          با سلام.
          برای ثبت شرکت دفاتر پیشخوان نیازی به مدرک تحصیلی نداریم.
          برای شرایط مجوز باید به سازمان مقررات رادیویی مراجعه کنید.

  269. سلام
    خدمتتون 2 تا سوال دارم
    1 آیا امکانش وجود دارد با یه شرکت و یک مجوز اقدام به تاسیس چند دفتر پیشخوان کرد؟
    2 شراکت در این مجموعه ها برای اینکه حقی ضایع نشه باید به چه صورت باشه آیا باید اساسنامه شرکت تغییر ایجاد بشه ؟
    ممنون

  270. فهیمه زارع

    سلام وقت بخیر
    بنده قبلا شرکت با مسئولیت محدود ثبت کردم الان بخوام تغییر بدم و مجوز دفتر پیشخوان بگیرم چجور باید انجام بدم؟

    • با سلام.
      اول باید یک تغییرات برای شرکت با دستور تغییر موضوع انجام بدید بعد اقدام کنید برای مجوز پیشخوان.

  271. سعیدمانیانی

    سلام من میخوام استان فارس شهرستان جهرم دفترپیشخوان بزنم چکار باید بکنم

    • با سلام.
      برای ثبت دفترپیشخوان اول بررسی کنید شهرتون ظرفیت باز اعلام کرده باشند بعد ثبت شرکت با موضوعی که سازمان مقررات اعلام می کنه انجام بدهید و مرحله به مرحله پیش برید. مثلا ملک شما شرایط ذکر شده رو داشته باشه چون کارشناس برای بازدید میاد و باید تایید بدن.

  272. با عرض سلام وقتتون بخیر
    ببخشید من مدرک دیپلم دارم و فرزند جانبازم
    آیا میتونم مجوز تاسیس دفتر پیشخوان بگیرم

    • سلام وقت بخیر
      داشتن حداقل مدرک تحصیلی لیسانس برای مدیر عامل اجباری هستش، شما میتونید یک نفر که لیسانس داره رو بزارید مدیر عامل و شما رئیس هیدت مدیره باشید.

  273. سلام وقت بخیر
    همسرم لیسانس داره و میخواد امتیاز یک دفتر پیشخوان رو بخره، قبلا مدرکش رو برای رتبه بندی شرکتی داده و اسمش بعنوان مدیرعامل تو اون شرکت ثبت شده شرکت ساختمانی و سهامی خاص هستش.آیا میشه با همین شرکتی که بعنوان مدیرعامل هست و سهامی خاص هست امتیاز دفتر پیشخوان رو بگیره؟
    در ضمن شرکت سال ۱۳۸۳ تاسیس و ثبت شده

    • با سلام.
      برای امتیاز دفتر پیشخوان باید ثبت شرکت انجام دهید.
      و اگر در یک شرکتی مدیرعامل باشید دیگر امکان سمت مدیرعاملی در شرکت دیگری را ندارید.

  274. نصراله حبیبی

    باسلام وتسلیت ایام ماه محرم خدمت شما،اینجانب جانباز۳۵درصدهستم ،آیا پسر بنده میتوانند مجوز پیش خان دولت بگیرند؟خود بنده نیز تحصیلاتم دیپلم هست بازنشسته نیرو مسلح هستم میتوان بگیرم یا فرزندم کارشناسی حقوق تمام کرده میتونه اقدام کنه .ممنون اززحمات شما در جوابگویی وراهنمایی

    • با سلام.
      برای دفتر پیشخوان اول باید ثبت شرکت انجام دهید و بعد اقدام کنید برای مجوز.

  275. معصومه اصغرزاده

    سلام بنده دبیر هستم میخواستم ببینم امکانش هست بتونم دفتر پیشخوان بزنم؟؟؟

    • مریم انصاری

      با سلام.
      برای دفتر پیشخوان ابتدا باید ثبت شرکت انجام دهید و بعد از آن اقدام به اخذ مجوز کنید.

  276. سلام وقت بخیر
    ببخشید برا اینکه بخواییم تاسیس کنیم دفترپیشخوان اولین مرحله کجا اقدام کنیم ببینیم شهرمون نیاز داره یا نه

  277. سلام
    میفرمایید بعد از ثبت شرکت مراحلش چه شکلیه
    متشکرم

    • با سلام.
      با مدارک ثبتی تشریف میبرید سازمان تنظیم مقررات رادیویی و اقدام میکنید برای اخذ مجوز.

  278. سلام….ضمن تشکر بابت مشاوره های داده شده….لطفا بفرمایید برای ثبت شرکت به چند نفر نیاز است و کم و زیاد بودت تعداد تاثیری در اخذ مجوز پیشخوان دولت دارد؟

    • با سلام.
      برای شرکت مسئولیت محدود به 2 نفر اعضا احتیاج دارید.

    • حمید رضا احمدی

      سلام وقت شما بخیر
      آیا امکان خرید و فروش امتیاز دفاتر پیشخوان وجود دارد؟
      چنانچه امکان خرید و فروش هست ملاک تعیین قیمت و ارزش دفتر چه مواردی میبایست باشد ؟ و چگونه قیمت گزاری کنیم ؟

      • مریم انصاری

        با سلام.
        متاسفانه اقدامی بابت خرید و فروش انجام نمیدهیم،ولی میتوانید خودتون از اول ثبت کنید و مجوز رو دریافت کنید

  279. طاهر فردوس خواه

    باسلام
    من شرکت سهامی خاص دارم باید تو اساسنامه چه موضوعی باشد که باعث صدور پروانه دفتر پیشخوان شود؟!

  280. باسلام. میخواستم بدونم گرفتن مجوز پیشخوان دولت برای روستا . احتیاجی به ثبت شرکت هست یا خیر؟

    • مریم انصاری

      با سلام.
      برای پیشخوان اول باید ثبت شرکت انجام دهید و بعد از آن اقدام به اخذ مجوز نمایید.

  281. سلام
    میخواستم بدونم آیا مدرک تحصیلی خاصی برای گرفتن مجوز ثبت دفتر پیشخوان دولت مورد نیاز است ؟

  282. سلام وقت شما بخیر
    آیا امکان خرید و فروش امتیاز دفاتر پیشخوان وجود دارد؟
    چنانچه امکان خرید و فروش هست ملاک تعیین قیمت و ارزش دفتر چه مواردی میبایست باشد ؟ و چگونه قیمت گزاری کنیم ؟

  283. سلام وقت شما بخیر
    آیا امکان خرید و فروش امتیاز دفاتر پیشخوان وجود دارد؟
    چنانچه امکان خرید و فروش هست ملاک تعیین قیمت و ارزش دفتر چه مواردی میبایست باشد ؟ و چگونه قیمت گزاری کنیم ؟ باید از چه طریقی اقدام کنیم

  284. مهروش حسینی

    سلام برا تاسیس دفتر پیش خوان شرط سنی هم وجود دارد .آیا بازنشسته فرهنگی میتونه موسس باشه

    • مریم انصاری

      با سلام.
      سن باید بالای 18 سال باشد و کارمند دولت یا بازنشسته دولت نمیتواند در شرکت سمتی داشته باشد.

  285. با سلام
    چه مدارک کارشناسی برای دفاتر خدماتی قابل قبوله؟

    • احسان معظمی

      سلام رشته خاصی مد نظر سازمان نیست فقط کارشناسی در هر رشته ای داشته باشید کافیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button