ثبت شرکت در دبی

در حال حاضر شرایط ویژه ای برای ثبت شرکت در دبی برای ایرانیان فراهم شده است که بهترین فرصت برای سرمایه گذاری و اخذ اقدامت دبی از طریق شرکت می باشد. پس درنگ نکنید و از این فرصت ویژه استفاده کنید که به راحتی برای افتتاح حساب در دبی هم بتوانید اقدام کنید.

هزینه ثبت شرکت در امارات متحده عربی

سرمایه گذاری در دبی

سرمایه گذاران بزرگ دنیا همواره به دبی توجه ویژه ای دارند. این کشور در زمینه کسب و کار و تجارت بین المللی چشم انداز گسترده ای دارد. امارات متحده شرایط فوق العاده ای از نظر منطقه آزاد دارد. بیش از 40 منطقه آزاد وجود دارد که شرایطی فوق العاده از نظر فناوری، اتومبیل و.. در دسترس شما قرار می دهد. هر کدام از مناطق آزاد در دبی برای فعالیت خاصی در نظر گرفته شده است.

منطقه رس الخیمه یا همان RAK مهم ترین منطقه آزاد این کشور است که تسهیلات زیادی در اختیار فعالان قرار می دهد. مالکیت خارجی صد درصد، مالیت سازمانی 0 درصد، بازپرداخت سرمایه صد درصد و بسیاری موارد دیگر از مزایای فعالیت در این منطقه است. تمامی این شرایط باعث می شود افراد زیادی به دنبال به ثبت شرکت در دبی باشند.


این مطلب را حتما بخوانید
ثبت شرکت در عمان

 تاسیس شرکت در دبی

خوب است بیشتر در مورد وضعیت تجاری دبی بدانید. این موضوع برای هر کسب و کاری ضروری است که شرایط تجاری کشور مد نظر برای ثبت شرکت را بسنجد.

می دانید که امارات متحده به عنوان پایه اقتصادی و جغرافیایی خاورمیانه نقش مهمی در سرمایه گذاری های جهانی دارد؟ این کشور فعالیت های چشم گیری در زمینه تاسیس پایگاه منطقه ای و ارائه خدمات به بازارهای بزرگی مثل آفریقا، آسیای جنوبی و خارمیانه دارد. پس می توان نتیجه گرفت که دبی محل مناسبی برای راه اندازی کسب و کارهای مختلف است.

دبی را مهم ترین مرکز تجاری و بندری امارات متحده عربی می دانند. اقتصاد در دبی خیلی متنوع است. فعالیت های مختلف امارات شامل خدمات مالی، لجستیک، مسافرت، خرده فروشی، آموزشی، بهداشتی و بسیاری موارد دیگر است.

دبی در زمینه زیرساخت های ارتباط از راه دور، حمل و نقل، انرژی و صنعتی تلاش های زیادی کرده است تا این که امروز توانسته سرمایه گذاران زیادی را به خود جذب کند. به جز نفت، بانکداری داخلی و مالیات بدون احتساب، هیچ مالیات بر درآمد و سرمایه ای در دبی وجود ندارد. هم چنین عدم وجود کنترل ارز و موانع تجاری برای کسب و کارهای فعال در این منطقه مزیت بزرگی است.

نکات مهم ثبت شرکت در دبی

برای این که از شرکت در دبی بتوانید نتیجه بهتری بگیرید حواستان به نکات زیر باشد

  • ماهیت فعالیت تجارت شما چیست؟ آیا مناسب فعالیت در دبی هست؟
  • چه برنامه ای از نظر توسعه کسب و کارتان دارید؟
  • سرمایه شما چقدر است؟
  • مایلید یا این که نیازی وجود دارد که با سرمایه گذاران خارجی همکاری کنید؟
  • در آینده چه برنامه ای برای جذب سرمایه گذار دارید؟
  • پیامدهای ساختار مالیاتی برای شما چیست؟
  • ارتباط تان با اشخاص و شرکت های داخلی و خارجی چگونه است؟

داشتن برنامه برای این موارد باعث می شود با دیدی بازتر برای به ثبت رساندن شرکت در دبی اقدام نمایید.

شرایط ثبت شرکت در دبی

شرایط تاسیس شرکت در دبی

برای این که در دبی شرکت راه اندازی کنید شرایط مشابه همان چیزی است که در دیگر کشورها وجود دارد. ساختار سهام مشاغل اولین چیزی است که باید به ان توجه نمایید. در مورد شرکت دریایی به شریک محلی احتیاج دارید. سهامداران در کشور امارات باید حداقل 51 درصد سهام شرکت مربوطه را در مالکیت خود داشته باشند. بقیه سهام می تواند متعلق به سهام دار یا سهامداران خارجی باشد.

برای صنایع خاصی در شرکت های ساحلی امکان مالکیت کامل برای خارجی ها وجود دارد. برای شرکت های خارج از کشور یا مناطق آزاد، مالکیت کامل برای خارجی ها امکان پذیر است. امارات از جمبه بهترین کشورها برای تاسیس شرکت تجاری است.

نکته مهم هنگام راه اندازی شرکت در دبی این است که شرکت توانایی صدور سهام ندارد ولی سهام داران از منافع مالکیت برخوردار هستند پس حق تصمیم گیری مدیریتی وجود دارد.

انواع شرکت در دبی

برا به ثبت رساندن شرکت در دبی می توانید انواع مختلف شرکت ها را انتخاب نمایید:

  • شرکت ساحلی یا همان شرکت هایی که در بازار امارات فعال هستند.
  • شرکت خارج از کشور – منظور از این شرکت، شرکتی است که در امارات ثبت شده اما در خارج از ان فعال است.
  • شرکت های مناطق آزاد که در مناطق آزاد فعالیت می کنند.
  • شرکت های خارجی می توانند در قالب شعبه یا شرکت تابعه در امارات فعالیت کنند.
  • هم چنین شما می توانید به عنوان معامله گر در دبی فعال باشید که مربوط به اشخاص حقیقی است.

بر اساس قوانین دبی انواع شرکت های فعال در این کشور عبارتند از:

  • شرکت سهامی در دبی
  • شرکت های مسئولیت محدود
  • شرکت های ناشناخته
  • شرکت های DIFC
  • شرکت های صنعتی دبی
  • شرکت های فعال در زمینه گردشگری
  • شرکت های مسئولیت محدود که بر اساس قانون مشارکت عمومی ثبت شده است
  • شرکت هایی که مالکیت عمران و انحصاری به صورت قانونی دارند

دقت کنید که شرکت های LTDs, LLCs, LLPs ادغام شده هستند. هر کدام از این شرکت ها مسئولیتی جداگانه از دیگر شرکت ها دارند. درست است که از نظر ظاهری فعالیت های ان ها شبیه به هم است اما در حقیقت این گونه نیست.

در صورتی که هر گونه سوالی در مورد به ثبت رساندن شرکت در دبی دارید می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.


این مطلب هم برای شما مفید است
ثبت شرکت در کانادا

انواع کلی شرکت در دبی

علاوه بر ان چه قبلا گفتیم به صورت کلی می توان شرکت ها در دبی را به 3 دسته تقسیم نمود:

شرکت صنعتی در دبی

زمینه فعالیت این دسته از شرکت ها، مواد و منابع طبیعی است.

شرکت تجاری در دبی

این شرکت ها در زمینه خرید و فروش فعال هستند.

شرکت حرفه ای در دبی

این شرکت ها در واقع مخصوص کسانی است که در فعالیت خود به مسائل فکری و ذهنی اهمیت می دهند مثل صنعت گران.

مجوز شرکت در دبی

این که با چه مجوزی در دبی فعالیت می کنید نشان می دهد که به شریک محلی یا نماینده خدمات محلی احتیاج دارید. شریک محلی در مورد مجوز تجاری و صنعتی لازم است و نماینده خدمات محلی برای مجوز حرفه ای.

با مجوز حرفه ای شما می توانید خدمات کاملا تخصصی ارائه دهید و در این حالت کسب و کار 100 درصد متعلق به مهاجران است. نماینده خدمات محلی به کسی می گوییم که هزینه ای به صورت سالانه دریافت کرده و نماینده انجام معاملات اداری است. این شخص سهمی در مشاغل ندارد. انواع مجوزها در دبی عبارت است از: تجاری، صنعتی، حرفه ای و گردشگری.

کلام آخر

بسته به این که شرایط شما چیست و نیاز به چه فعالیتی در دبی دارید، موارد زیادی هست که قبل از به راه اندازی شرکت در دبی باید بدانید. طبیعتا همه این موارد را نمی توان در یک مطلب به خوبی و با جزئیات بیان کرد. علاوه بر ان روند به ثبت رساندن شرکت در دبی و دیگر کشورها همواره دردسرهایی دارد، مخصوصا برای افراد غیر حرفه ای این دردسرها بیشتر هم می شود.  با کارشناسان ما در تماس باشید تا تمامی اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند.

لطفا به ما رای بدید

همچنین ببینید

آموزش ثبت شرکت در ایران

ثبت شرکت

ثبت شرکت در ایران با توجه به قوانین جدید اداره ثبت شرکتها و اداره مالیات …

4 نظر

  1. ایا ثبت شرکت LLCتحت عنوان فعالیت مشخصی ثبت میشود و ایا در دیگر فعالیت تجاری مشکل استو ایا قابل تعقیر میتواند باشد و ایا هزینه دارد
    LLC

    • سلام و درود
      ثبت شرکت llc در دبی دقیقا برای فعالیت خاص ثبت میشه و لایسنسی با همین موضوع به شما داده میشه و در حال حاضر فقط به همین صورت برای ایرانیان قابل ثبت هستش

  2. حمید مولایی

    سلام برای من شرکتی LLC ثبت شده و نوع فعالیت من رو با عنوان WHOLESALERS خورده و فعالیت خاصی نخورده این به چه معناست ؟ و عملا محل شرکت ودفتری در کار نیست و صوری می باشد آیا همه دفتر ها در ثبت شرکت ها صوری است ؟

    • سلام و دورد
      احتمالا چون مکان نداشتین شرکتی که برای شما ثبت کردن با آدرس خودشون ثبت کردن، شما با این شرکت می تونید اقامت بگیرید و افتتاح حساب بانکی داشته باشید. البته اگر قصد فعالیت با این شرکت رو دارید می تونید تغییر آدرس بزنید و آدرس واقعی خودتون رو رو شرکت بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button