ثبتی نو معتبرترین موسسه ثبتی با 10 سال افتخار خدمتگزاری شما
ثبتی نوarrow تاسیس شرکتها blog ثبت شرکت خدماتی
ثبت شرکت خدماتی

ثبت شرکت خدماتی

ثبت شرکت خدماتی چه مراحلی دارد؟ نحوه ثبت شرکت خدماتی پیمانکاری و نمونه موضوع فعالیت شرکتهای خدماتی فضای سبز و شرکت خدمات درمانی درآمد و مشکلات آن

مجوز: بستگی به نوع خدمات دارد

مدت زمان: حدود 18 روز

هزینه: حدود 2 میلیون تومان

روزنامه رسمی: دارد

فهرست عناوین
نویسنده: احسان معظمی تاریخ انتشار: 10 دی 1399 بروزرسانی: 23 آذر 1402

امروزه درخواست ثبت شرکت خدماتی و بازار کار شرکت های خدماتی بسیارداغ است. از مهم ترین خدمات این شرکت ها نظافت محیط است.همه ما همیشه به نظافت محیط مان و بسیاری خدمات دیگر احتیاج داریم اما تعداد کمی از ما وقت آن را داریم.

به همین دلیل ثبت شرکت های خدماتی و خدمات درمانی همواره در حال افزایش است. عزیزانی که قصد چنین کاری را دارند همواره با سوالاتی رو به روهستند.

ثبت شرکت خدماتی

راهنمای ثبت شرکت خدماتی پیمانکاری

مثلا نمی دانند مراحل ثبت شرکت خدماتی چیست یا چه مدارکی برای ثبت این شرکت مورد نیاز است.کارشناسان ما در ثبتینو با بهره گیری از تجربه چندین ساله، در این نوشتار نکات مهمی را در مورد شرایط ثبت شرکت پیمانکاری خدماتی با شما در میان می گذارند.

هم چنین شما می توانید از مشاوره رایگان با کارشناسان ثبتینو بهره مند شوید و قبل از اقدام برای ثبت شرکت خدماتی، از همه جوانب اطلاع پیدا کنید.

ثبت شرکت خدماتی

حتما دلیلی دارد که در حال خواندن این مطلب هستید. احتمالا به این کار علاقه دارید، شاید هم فعالیت هایی در این زمینه انجام می دهید و یا شاید می خواهید بازار کار آن را بررسی کنید.

همان طور که گفتیم ثبت شرکت های خدماتی، روز به روز بیشتر می شود. ثبت این شرکت به سرمایه زیادی احتیاج ندارد و از این بابت جای نگرانی نیست. علاوه بر آن شما برای ثبت شرکت خدماتی، به تحصیلات و شرایط خاصی احتیاج ندارید.

بازدهی زود و بالای این کار از جمله دلایلی است که افراد به آن روی آورده اند. شرکت خدماتی را می توان به دو صورت مسئولیت محدود و سهامی خاص به ثبت رساند. در ادامه هر دو نوع را بررسی خواهیم کرد.

شرکت خدماتی چیست؟

قبل از پرداختن به شرایط ثبت شرکت خدماتی خوب است بدانیم که منظور از شرکت خدماتی چیست.

ادارات و شرکت هایی که برای نظافت منزل، محل کار و... خدمات می دهند، شرکت خدماتی نامیده می شوند. این شرکت ها پرسنل حرفه ای جذب می کنند و از این طریق به فعالیت می پردازند.

شرکت های خدماتی به ارائه خدماتی مانند امور کشاورزی، تعمیرات، امور مربوط به آشپزی، پیشخدمت، چاپ و تکثیر و... می پردازند.

پس درست است که بسیاری اوقات شرکت خدماتی ما را به یاد شرکت نظافتی می اندازد اما باید بدانید که نظافت تنها یکی از خدماتی است که این شرکت ها ارائه می دهند.

هزینه ثبت شرکت خدماتی

چگونه شرکت خدماتی ثبت کنیم؟

برای انجام این کار شما می توانید به دو روش اقدام کنید.

1) در اولین روش شما شخصا تمامی مراحل مربوطه را انجام می دهید. مطمئنا مانند دیگر امور اداری، این کار هم فراز و فرودها، تاخیرها، هزینه ها و گرفتاری های خودش را دارد.

حقیقت این است که برای شما به عنوان فردی که در انجام این کار تجربه و پیش زمینه ای ندارد، دردسرهای احتمالی زیاد است. به عنوان مثال اشتباه در برخی مراحل ممکن است وقت و هزینه شما را تلف کند. اما نگران نباشید راه دومی هم هست.

2) راه حل دوم این است که کار ثبت شرکت خدماتی را به ما بسپارید. در این روش در واقع شما به ما وکالت می دهید تا تمامی امور مربوطه را به جای شما انجام دهیم.

ما روزانه با ده ها پروانه ثبت شرکت در زمینه های مختلف سر و کار داریم. از این رو مسیر مستقیم و ساده ای برای انجام این امور در نظر داریم که باعث تسریع در مراحل ثبت می گردد. پس تنها کاری که شما باید بکنید این است که با ما تماس بگیرید.

مراحل ثبت شرکت خدماتی

1) فرم صورتجلسه موسسین باید تکمیل شده و توسط شرکا امضاء گردد.

2) فرم درخواست ثبت شرکت باید تکمیل شده و توسط شرکاء امضا گردد.

3) اساسنامه تهیه شده و تمامی صفحات آن باید توسط شرکا امضا گردد.

4) تعدادی نام برای شرکت انتخاب کنید و همراه با مدارک، به اداره ثبت شرکت ها تحویل دهید. در انتخاب نام ها باید به نکاتی دقت کنید که عبارتند از :  با فرهنگ اسلامی مطابقت داشته باشد، تکراری و مشابه با نام های ثبت شده قبلی نباشد، خارجی نباشد.اسامی انتخابی شما بررسی شده و در صورت نبود مشکل، یکی از آن ها انتخاب می شود.

5) متقاضی به قسمت ممیزی ارجاع داده می شود. بررسی های لازم انجام شده و فعالیت شرکت هم بررسی می شود. با توجه به تغییر موضوع شرکت و در صورت نیاز به اخذ مجوز، شما به مرجع مربوطه معرفی می شوید.

6) در صورتی که نقصی در مدارک شما وجود نداشته باشد و مراحل قبلی را به خوبی انجام داده باشید، به حسابداری معرفی می شوید تا هزینه های ثبت را پرداخت نمایید. پرداخت مبلغ مشخص شده که بر اساس ثبتینو سرمایه شرکت تعیین می شود، در بانک ملی انجام خواهد شد.

7) هزینه حق الثبت را پرداخت نموده و رسید آن را به حسابداری تحویل می دهید. دستور ثبت صادر می شود.

8) مدارک شما بررسی می شود تا مشکل قانونی نداشته باشد. محتویات پرونده شما هم به صورت سیستمی چک می شود که اشتباه تایپی در آن وجود نداشته باشد. در صورتی که ایرادی وجود داشته باشد به شما اعلام می شود و در اولین فرصت باید برای رفع آن اقدام نمایید.

9) رئیس اداه ثبت، پرونده شما را بررسی کرده و امضاء می کند. مدارک از طریق سیستم به بخش کارشناسی تحویل داده می شود . کارشناس مدارک را بررسی کرده و یک نسخه از ان ها را به شما تحویل می دهد تا برای درج آگهی در روزنامه کثیرالانتشار اقدام نمایید. نسخه دیگر از مدارک شما، در پرونده تان قرار می گیرد.

10) آگهی تاسیس توسط دبیرخانه مهر و شماره شده و شرکت ثبت می شود.

ثبت شرکت خدماتی محدود

برای ثبت این شرکت باید شرایط زیر برقرار باشد:

  • حضور حداقل 2 نفر برای ثبت شرکت
  • حداقل سرمایه اولیه به ثبتینو 100 هزار تومان
  • پروسه ثبت، حدود 10 روز طول می کشد.

ثبت شرکت خدماتی خاص

  • برای ثبت این شرکت نیاز به 5 نفر که 3 نفر از آن ها عضو هیات مدیره و 2 نفر بازرس هستند، می باشد.
  • حداقل سرمایه مورد نیاز، 100 هزار تومان است.
  • 35 درصد از سرمایه باید به صورت نقدی به حساب شرکت واریز گردد.
  • پروسه ثبت این شرکت، حدود 10 روز طول می کشد.

نکته ای که باید بدانید:

شرکت های خدماتی می توانند بسته به شرایط یک یا چند نوع خدمات ارائه دهند.

مدارک لازم برای ثبت شرکت خدماتی مسئولیت محدود

  • کپی از کارت ملی و شناسنامه افراد
  • اقرارنامه آماده شده و امضاء شده
  • مدارک شناسایی تمامی اعضای هیات مدیره
  • ثبت نام در سایت مربوطه (سایت ثبت شرکت ها)
  • ارائه 5 نام توسط شما که یکی از آن ها (در صورت نبود مشکل) توسط کارشناس مربوطه انتخاب می گردد.
  • انتخاب فعالیت شرکت
  • تعیین ثبتینو سرمایه اولیه
  • مشخص کردن اعضای هیات مدیره
  • مشخص کردن سمت هر کدام از افراد و ثبتینو سهام موسسین

مدارک لازم برای ثبت شرکت خدماتی سهامی خاص

  • کپی شناسنامه و کارت ملی افراد
  • تهیه و امضای اقرارنامه
  • تکمیل اساسنامه شرکت، ذکر موضوع در اساسنامه و ارائه آن. (آدرس و کد پستی شرکت به صورت دقیق باید در اساسنامه بیاید)
  • ارائه مجوزهای لازم از مراجع مربوطه (در صورتی که نیاز به مجوز هست)

نکته: برای بررسی دقیق فعالیت شما و مجوزهای لازم برای آن، با کارشناسان ما در ثبتینو تماس بگیرید.

شرایط اخذ گواهی تعیین صلاحیت برای ثبت شرکت خدماتی

1) افراد متقاضی باید برای اخذ این تاییدیه به انجمن های صنفی کارفرمایان مراجعه کنند. این کار را باید در استانی که محل فعالیت شرکت است، انجام دهید.

2) شرکت شما باید دقاتر قانونی کاملی داشته باشد که توسط وزارت امور اقتصادی و دارایی تایید شده اند. مفاصا حساب مالیاتی، مفاصا حساب تامین اجتماعی و نیز جواز کسب از جمله مدارکی است که باید داشته باشید.

3) انجمن های صنفی مربوطه مدارک شما را تحویل گرفته و پرونده را تشکیل می دهند.

4) انجمن های صنفی پس از تایید مدارک، کلاس های آموزشی برگزار می کنند. هم چنین این انجمن ها مدارک تایید شده را به ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارسال می کنند تا گواهینامه صادر شود.

پس از ثبت شرکت خدماتی باید چه کارهایی انجام بدهم؟

پس از این که شرکت تان را به ثبت رساندید باید محل مناسبی برای فعالیت شرکت، اجاره کنید. توجه کنید که شما می توانید در کلان شهرها، شرکت خدماتی تاسیس کنید.

در مراحل بعدی باید مشخص کنید که در چه منطقه ای و با چه شرایطی می توانید فعالیت خود را شروع کنید.

مثلا در صورتی که محل انتخابی شما، به اندازه کافی شرکت خدماتی در خود جای داده باشد و به اصطلاح اشباع شده باشد، ممکن است نیاز به انتخاب مکان دیگری داشته باشید.

خدمات این شرکتها چند دسته هستند؟

همان طور که قبلا هم گفتیم، خدمات به دسته های متفاوتی تقسیم می شوند. این دسته ها عبارتند از :

  • خدمات مربوط به حمل و نقل
  • خدمات مربوط به تعمیر و نگه داری ماشین آلات و ساختمان ها
  • خدمات عمومی مانند کار در آبدارخانه
  • خدمات مربوط به فضای سبز و امور شهری
  • خدمات بهره برداری از تاسیسات
  • خدمات مربوط به چاپ و تکثیر
  • خدمات لازم برای رستوران، غذای آماده و آشپزخانه ها
ثبت شرکت خدماتی فضای سبز

انواع شرکت های خدماتی

در این بخش به بررسی دو نوع از انواع شرکت ها خدماتی که به مجوزهای خاصی احتیاج دارند، می پردازیم.

1) ثبت شرکت خدماتی حمل و نقل

ثبت این شرکت ها از جمله مواردی است که مجوزهای مخصوص نیاز دارد. مثلا برای داشتن تاکسی در شهر باید از اداره تاکسی رانی مجوز داشته باشید.

برای مسافربری بیرون شهری هم باید مجوز از پایانه های مسافربری و باربری داشته باشید. سازمان های مربوطه فعالیت شما را تایید کرده و با ثبت شرکت شما موافقت می کنند.

2) ثبت شرکت خدمات چاپ و تکثیر

ثبت این شرکت هم از جمله شرکت های خدماتی محسوب می شود که باید برای این فعالیت مجوز از سوی وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی داشته باشید. لازم است بدانید که کلمه تکثیر به تنهایی را می توانید بدون اخذ مجوز به ثبت برسانید.

چه شرکتهای خدماتی نیاز به مجوز ندارند؟

در این قسمت شرکت های خدماتی که برای فعالیت در آن ها نیاز به اخذ مجوز نیست را بررسی می کنیم.

  • شرکت نظافت منزل:

در این شرکت می توان کارگر برای نظافت منزل، دفاتر کوچک و... ارسال کرد. نظافت راه پله و موارد مشابه هم جزء همین دسته محسوب می شود.

شما به عنوان مدیر این شرکت، پرسنل نظافتی خود را با دقت کامل انتخاب کنید تا مشکل قانونی پیش نیاید. پرسنل باید کاملا قابل اطمینان باشند.

در این جا کارفرما باید لوازم نظافتی را تهیه کند و بر صحت کار نیرو نظارت داشته باشد. وظیفه شرکت، تنها ارسال نیروی خوب است.

  • شرکت نظافت اداره ها:

شاید فکر کنید این مورد شبیه مورد قبلی است. درست است که شباهت هایی میان این دو وجود دارد اما تفوت های زیادی هم دارند و به همبن دلیل در دو گروه جداگانه دسته بندی می شوند.

ادارات با این شرکت ها، قرارداد سالیانه می بندند و انجام امور نظافتی خود را به آن ها می سپارند. در این قرارداد اعزام نیروی آبدارچی، نظافتچی، تهیه لوازم مورد نیاز برای نظافت و مدیریت نیروها بر عهده شرکت می باشد.

در صورتی که کارفرما بنا به دلایلی، برای مدتی نتواند پرداختی داشته باشد، حقوق کارگران باید پرداخت شود.

  • شرکت نظافت نمای ساختمان ها:

برای این کار باید از کارگرانی که از لحاظ جسمی کاملا سالم هستند و می توانند در ارتفاع بالا کار کنند، استفاده شود. در این نوع نظافت اموری مانند نظافت ساختمان ها، شیشه های برج ها و ... انجام می شود. کارگران باید توانایی کار با راپل و کلایمر را داشته باشند.

  • شرکت نظافت کارخانجات:

برای این نوع نظافت باید نیروی متخصصی اعزام شود که با اصول شستشوی صنعتی و مکانیزه آشنایی کامل داشته باشد.

  • شرکت خدمات شهرداری و شهر:

شرکت های خدماتی که می خواهند به شهرداری ها برای سطوح شهری، خدمات بدهند باید سرمایه بیشتری داشته باشند.

ثبت شرکت خدماتی فضای سبز

برای ثبت شرکت خدماتی فضای سبز می توانید درخواست هر نوع شرکتی را از نظر حقوقی داشته باشید.

معمولا شرکتهایی که قصد دارند در زمینه فضای سبز خدمات ارائه کنند باید از لحاظ سرمایه ای قدری قوی تر باشند.

اما از نظر شرایط سبز جای نگرانی نیست و به راحتی قابل ثبت می باشد.

مشکلات شرکت های خدماتی

پس از بروز مشکلات اقتصادی و تورم های بوجود آمده بسیاری از پیمانکاران که خدماتی را ارائه می کنند با مشکلاتی روبرو شوند.

علاوه بر این موارد بروز بیماری کرونا ضررهای زیادی را به این قشر وارد نمود. اما پیش بینی می شود رفته رفته با بهتر شدن شرایط می توان چشم انداز بسیار خوبی برای این شرکتها در نظر گرفت.

کار در شرکت خدمات نظافتی

معمولا به دلیل حساسیت شغلی که وجود دارد کار در شرکتهای خدماتی چالشهایی را به همراه دارد. کارفرما باید مراقب باشد افرادی را که استخدام می کند دارای شرایط اخلاقی و فیزیکی مناسبی باشد.

به دلیل اعزام نیروی کار به منازل برای نظافت خیلی مهم است که این افراد به عنوان نماینده شرکت برای حفظ اعتبار شرکت اخلاق را حفظ کنند.

اتحادیه شرکت های خدماتی نظافتی کجاست؟

در شهر تهران اتحادیه و انجمن صنفی کارفرمایی شرکتهای خدماتی در: خیابان ولیعصر، میدان تجریش، خیابان فنا خسرو، پلاک 15، واحد 3 قرار دارد.

ویروس کرونا به ما ثابت کرد بیمارستان ها و مراکز درمانی موجود برای ارائه ی خدمات به بیماران کافی نیستند. شرکت خدماتی درمانی می تواند در این جا به کمک مردم بیاید. اما این شرکت ها چگونه کار می کنند؟ برای به ثبت شرکت خدمات درمانی چه باید کرد؟

ثبت شرکت خدمات درمانی

تاسیس شرکت خدماتی درمانی

این نوع از شرکت می تواند توسط گروهی از فارغ التحصیلان رشته های پزشکی یا غیر پزشکی مدیریت شود. حوزه های فعالیت یک شرکت خدمات درمانی به شرح زیر است:

  • این شرکت ها می توانند ویزیت در منازل را انجام دهند. این نوع از ویزیت ممکن است برای همه بیماران مخصوصا کودکان و سالمندان مورد نیاز باشد. در دوران همه گیری ویروس کرونا هم ویزیت در منازل از تردد افراد در بیمارستان ها و شیوع بیشتر این ویروس جلوگیری می کند.
  • تمامی خدمات پرستاری توسط این شرکت ها در منازل ارائه می شود.
  • تاسیس موسسات پاراکلینیکی یکی از زمینه های فعالیت شرکت خدماتی درمانی است.
  • این شرکت ها در زمینه تولید و توزیع دارو و تجهیزات پزشکی هم فعالیت می کنند. برخی اوقات صادرات و واردات این موارد هم می تواند انجام شود.
  • این شرکت ها در زمینه ی خدمات مشاوره آموزشی و بیمه ای هم فعال هستند.
  • ایجاد مراکز درمانگاهی، بیمارستانی، امبولانس خصوصی و موارد مشابه هم می تواند توسط این شرکت ها انجام گردد.

چه نوع شرکت خدمات درمانی مناسب است؟

همان طور که می دانید شرکت های مختلف را می توان در قالب های متفاوتی انجام داد. شرکت های خدماتی درمانی را می توانید در قالب تعاونی به ثبت برسانید.

بنابراین تمامی مواردی که باید برای به ثبت شرکت تعاونی رعایت شود در این جا هم ضروری است. به عنوان مثال تعداد 7 نفر عضو برای به ثبت رساندن این نوع شرکت ضروری است. از این تعداد نیمی از ان ها به اضافه ی یک نفر باید در رشته پزشکی تحصیل کرده باشد.

نکات مهم ثبت شرکت خدمات بهداشتی و درمانی

برای ثبت شرکت دستورالعمل ویژه ای وجود دارد که باید به آن توجه کنید. در این دستورالعمل هدف از فعالیت این شرکت ها، بهره برداری از امکانات و نیروهای پزشکی اعلام شده است.

  • این شرکت ها باید توسط گروهی از دانش اموختگان رشته های پزشکی و غیر پزشکی ثبت شود.
  • دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی در هر استان می توانند از ظرفیت های بدون استفاده بهره مند شوند. این دانشگاه ها می توانند با شرکت های تعاونی قرارداد ببندند. قراردادها می تواند به شکل مشارکت اجاره، اجاره به شرط تملک و یا بیع اقساطی انجام گردد.

برای ثبت شرکت خدماتی درمانی چه کاری باید انجام دهم؟

اولین کاری که باید بکنید این است که موافقت اصولی و اساسی وزارت بهداشت را دریافت نمایید. برای این موضوع باید مدارک لازم را تهیه کنید و به کمیسیون ماده 20 وزارت بهداشت، درمان و اموزش پزشکی تحویل دهید:

  • تمامی متقاضیان باید گواهی عدم سوء پیشینه ارائه دهند. افرادی که به صورت رسمی شاغل هستند کافی است تصویر آخرین حکم استخدامی شان را ارائه دهند.
  • به فرم تایید صلاحیت احتیاج دارید. این فرم توسط معاونت های درمان دانشگاه خدمات علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی صادر می شود.
  • اعضای غیر پزشک باید تصویری از آخرین مدرک تحصیلی شان ارائه دهند.
  • تمامی پزشکان باید تصویری از پروانه دائم پزشکی شان ارائه نمایند.
  • گواهی عدم محکومیت انتظامی برای تمامی پزشکان لازم است. این گواهی از طرف سازمان نظام پزشکی صادر می شود.
  • همه پیراپزشکان باید تصویر گواهی پایان طرح خدمات قانونی شان را ارائه دهند.

در تبصره این ماده آمده است که گروه پزشکی عضو هیات موسس و هم چین سهامداران شرکت تعاونی احتیاجی به ارائه ی پروانه مطب ندارند و پروانه ی دائم ان ها کافی است. البته اگر این پزشکان تمایل به انجام امور پزشکی داشته باشند باید پروانه مطب مصدق و معتبر ارائه دهند.

تایید وزارت تعاون ضروری است

پس از این که تاییدیه ی وزارت بهداشت را دریافت نمودید، اساسنامه و موضوع شرکت باید توسط وزارت تعاون تایید شود. این کار می تواند تا 6 ماه زمان ببرد. اگر متقاضی در این زمان نتواند تاییدیه ی وزارت تعاون را بگیرد، تاییدیه ی اصولی وزارت بهداشت منقضی می گردد.

مرحله ی مهم بازرسی

وقتی شرکت با موفقیت ثبت شود نوبت به مرحله ی بازرسی می رسد. این بازرسی توسط وزارت بهداشت انجام می گردد. در طی بازرسی، متقاضیان باید برای فعالیت در هر کدام از زمینه های کاری مشخص شده در ماده یک، قرارداد تاسیس با وزارت بهداشت، درمان و اموزش پزشکی تنظیم کنند. شرکت ظرف مدت یک سال از مهلت مندرج در قرارداد تاسیس، قبل از این که شروع به کار کند باید برای بازدید نهایی اعلام آمادگی کند. بر اساس این موافقت نامه، وزارت بهداشت برای اطمینان از این که عملکرد شرکت در چارچوب اساسنامه است بر فعالیت آن نظارت می کند.

در دستورالعملی که برای به ثبت شرکت خدماتی درمانی در نظر گرفته شده است، دانش آموختگان گروه پزشکی فارغ التحصیل شده پس از 1370 در اولویت هستند.

سوالات متداول

سوالات متداول

آیا همه شرکتهای خدماتی نیاز به مجوز دارند؟

خیر، تنها بخشی از شرکتهای خدماتی هستند که برای ثبت نیاز به مجوز دارند. به عنوان مثال ثبت شرکت خدمات پرستاری به دلیل اینکه از حساسیت های خاصی برخوردار هست نیزا به مجوز دارد.

مدت زمان ثبت شرکت خدماتی چقدر است؟

شما باید حدود 2 هفته زمان برای این کار در نظر بگیرید. اما به صورت قطعی نمی توان گفت که دقیقا چند روز زمان می برد. اما بر اساس تجربه شما حدود دو هفته باید زمان در نظر بگیرید.

هزینه ثبت شرکت خدماتی چقدر است؟

ما برعکس بسیاری از همکاران محترم کل هزینه را اول کار به شما اعلام می کنیم. پس صفر تا صد هزینه ثبت شرکت خدماتی 1،500،000 هزار تومان بوده و دیگر هزینه ای بابت هیچ مورد خاصی پرداخت نخواهید کرد.

شرکت خدمات نظافتی هم بدون مجوز می توان ثبت کرد؟

بله، شرکت های خدمات نظافتی برای ثبت نیاز به مجوز ندارند. در صورتی که شما شرکت خدماتی مسئولیت محدود ثبت کنید با حداقل سرمایه 100 هزار تومان و دو نفر عضو می توانید این کار را انجام دهید.

مهم ترین مدارکی که نیاز دارد چیست؟

مدارکی که برای ثبت باید ارائه کنید بستگی به نوع شرکتی دارد که ثبت می کنید. پس اگر می خواهید با حداقل مدارک و سرمایه ثبت کنید شرکتهای مسئولیت محدود با ارائه کپی کارت ملی و شناسنامه امکان پذیر است.

5/5 - (1 نفر رای داده اند)

احسان معظمی (نویسنده ارشد)

من تمام تجربیات خودم رو در زمینه خدمات امور ثبتی در این مقالات برای شما به اشتراک گذاشتم و امیدوارم تونسته باشم به افزایش علم و سواد ثبتی شما همراهان عزیز کمک کرده باشم.

ارسال نظر
درحال ارسال پاسخ به :
X
رضا حاتمی
۲۴ تیر ۱۴۰۲

با سلام واحترام . در ثبت شرکت خدماتی میتوان موضوع فعالیت شرکت را خدمات نظافتی و تاسیساتی و پرستاری و …. تعریف نمود ؟

مریم انصاری
۲۵ تیر ۱۴۰۲

با سلام.
اگر شرکت با مسئولیت محدود یا سهامی خاص ثبت کنید همه موضوعاتی که نیاز به مجوز ندارند رو میتوانید داخل شرکت داشته باشید ولی اگر در قالب موسسه ثبت کنید فقط کارهای خدماتی میتوانید انجام دهید.

فرناز راکعی
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

سلاماگر کسی نتونه کار کنه ولی مجوز شرکت خدماتی رو داشته باشه ایا میشه شماره ثبت شرکت رو اجاره داد به کسی؟!

مریم انصاری
۰۲ اسفند ۱۴۰۱

با سلام.
خیر،اگر بخواهید میتوانید شرکت رو واگذار کنید.

ثریا زارع
۱۰ مهر ۱۴۰۰

سلام، راهنمایی بفرماییدبرای تاسیس وثبت شرکت خدماتی محدود به کجا مراجعه کنم؟

sabtino
۱۱ مهر ۱۴۰۰

سلام و دورد
مرجع ثبت شرکت خدماتی اداره ثبت شرکتها می باشد. در صورتی که تخصص کافی را دارید می توانید خودتان برای این کار اقدام کنید در غیر این صورت همکاران ما برای تاسیس شرکتهای خدماتی در خدمت شما هستن.

مصطفی کشاورز
۲۲ شهریور ۱۴۰۰

با سلام و خسته نباشید
بنده قصد ثبت شرکتی جهت خدمات نظافت شهری (مرتبط با شهرداریها) را دارم…
آیا میتوانم شرکتی خدماتی با مسئولیت محدود ثبت کنم..؟

sabtino
۲۲ شهریور ۱۴۰۰

سلام و درود
بله به صورت مسئولیت محدود شرکتی با موضوع خدماتی می تونید ثبت کنید.

غلامرضا نقدی پور
۳۱ خرداد ۱۴۰۰

اگرکارگر نظافتجی منزل درحین کارحادثه ای برایش پیش بیاد ومنجربه آسیب جسمی وی شود مسئولیت باچه کسی است صاحبخانه یا مدیرشرکت؟

sabtino
۰۱ تیر ۱۴۰۰

سلام و درود
بستگی به نوع قرارداد شما با کارفرما داره

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button